Põhiline mure reeglina käivitamine.
Külmalt käivitub kehvalt, või üldse mitte.:
1. Kas on akus piisavalt voolu.
2. Kas on kütust.
3.Kas kindlasti ei ole autol mingit immot mis jamab.
4. Eelsüüte küünlad ei tööta.
5. Küünlad on korras, aga ei ole ikka eelsüüdet (kontrolli eelsüüte kaitset ja releed).
6. Paagisisene pump võib olla läbi. Reeglina annab märku vähese kütuse korral (alla 20 l) kui paned pool paaki ja käivitub oluliselt paremini, siis poodi uue etteandepumba järgi (maksab ca 1500 krooni).
7. Kontrolli ka kütesüsteemi torustiku, paagist kütusefiltrini, filtrist pumbani, pumpa ja samuti tagasijooksu voolikuid (tihtipeale on kütesüsteemis lekke ja kütus vajub alla).
8. Suretusklapp (asub peapumba küljes) võib samuti jamada, kuigi seda juhtub väga harva.
9. Kui käivitub ja alguses töötab mootor ebaühtlaselt (viskab tagant suitsupahmakaid), siis võib kahtlustada pihustiotste viga)
10. Kontrolli ka silindri surveid, need võiks jääda ikkagi 30 kanti.
11. Kui kõik need asjad on korras ja käivitub ikka vaevaliselt, siis võib arvata, et viga on hõredas peapumbas.
Soojalt käivitub kehvasti.
1. Kas akus on piisavalt voolu.
2. Kas starter veab piisava kiirusega, endal kogemus kehva starteriga ja kui ostsin uue, oli käivitamis probleem lahenenud.
3. Kas paagisisene pump töötab (täpsemalt "külmalt käivitamises" 6 punkt)
4. Liigselt kulunud mootorikett võib samuti soojalt käivitamist kehvemaks muuta.
5. Kuid reeglina kippub ikkagi soojalt kehva käivitumise korral, viga olema kulunud kütusepumbas.
Nii, algus tehtud, lähipäevil lisan siia veel mõningaid tarkusi.
Kui kellelgi veel on veel mingeid tarkusi lisada, siis teema on avatud
