Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
ei tea kas tolgat on,aga sõbral küll teine bmw aga mure oli tal sama,sai siis ära vahetatud samuti aju ja süütepool,kuid ikka sädet polnud,temal oli viga selles et immo oli otsad andnud ja polnud sädet,ühendas kuidagi immo lahti ja sai auto käima
On kellelgi selline variant, et ma võtan oma aju kaasa ja proovin kellegi auto peal... see ei tee ju midagi paha... pole siiani saanud ühtki sobivat aju
Toly kirjutas:On kellelgi selline variant, et ma võtan oma aju kaasa ja proovin kellegi auto peal... see ei tee ju midagi paha... pole siiani saanud ühtki sobivat aju
Niipidi võime proovida. Valdek lubas tänaseks mootori kokku laduda. Annan teada, kui mul sõitev masin käes.
mul oli sama viga e28 säde kadunud. otsisin ka viga igalt poolt
sai impulsi andureid kontrollima hakatud ja selgus et sinna ei tule vool peale sai siis hakatud juhtmeid ajama ja selgus et viga hoopis releesse tulevas juhtmes kus oli takistus. viga võib olla ka relees endas.
( impulsi andurite takistus peaks olema 400 - 1200 ohmi vahel mul oli üks 1004 ja teine 998 ja autodata andmetel peaks tulema neile peale 4-8V aga mul tuli sinna 2-3v aga siis juba auto töötas ) LOE see ka läbi äkki aitab
ja kui kellelgi vedeleb tarbetuna mingi täiesi suvaline ajju... mida ma saan katsetusteks kasutada... siis võib mulle ka teada anda... eelistatud on 2-realise pistikuga motronicud, samas pole oluline kas tegu on 2,0 / 2,3 või 2,5-ga... aga arvestada tuleks sellega, et ma tahan katsetada... seega peaks aju olema praegusele omanikule täiesti tarbetu (nüüd on käes see hetk kus ma loen mõttes kokku kõiki 2,0 ajusid millele ma minevikus olen omistanud "" sildi )