Itaalia paberitega auto saksast?
Itaalia paberitega auto saksast?
Kuna otsingust ei leia (praegusel ajal) vastavat teemat siis teen uue. Nimelt kolleeg on Saksamaal sõbraga autot otsimas. Eraisik pakub Itaalia paberitega masinat. On kellelgi kogemust, kuidas sellise auto vormistamine käib? Kas sellisele saab Saksamaa (punased) transiitnumbrid, et maadmööda koju sõita?
e10 & e21 & e24 & e30 & R
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Mul Pärnust üks semu just sehkendab sarnase case'iga- toodi Itaaliast S6, veebruarikuus saabus asi Eesti ja senimaani ei ole autoga veel ARKi jõutud- pidavat olema mingi teema, et Itaalia ei saada oma riigi registreerimistunnistusi riigist välja ja eesti ARK ei ektsepteeri paberite koopiaid ka, surnud ring tundub olema... Vähemalt selle auto puhul selline teema on... Eks ükskord kuidagi ikka saab asja jonksu vast, aga krt seda teab, kui kaua see aega võtab... 

Arvelevõtmise pärast kolleeg ei muretse. Plaan on lihtsalt autoga läbi Poola tagasi sõita aga kas sellisele autole Saksast transiitnumbreid saab? Ma saan aru, et auto on toodud Itaaliast aga Saksas pole (veel) arvel. Tõenäoliselt pole tal ka kehtivaid Itaalia numbreid.mulk2 kirjutas:just olen isegi ostnud saksa kaudu itaalia paberitega auto, võtsin arvele pool aasta hiljem ja ostu-müügigilepingu tegin ka ise uue.itaalia pass on kaks a4 suurust värvilist paksemat paberlehte
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Re: Itaalia paberitega auto saksast?
saab saksamaal ka sellisele isendile punased transiit numbrid, lihtsalt raha ja aega kulub nati rohkem...ruut kirjutas:Kuna otsingust ei leia (praegusel ajal) vastavat teemat siis teen uue. Nimelt kolleeg on Saksamaal sõbraga autot otsimas. Eraisik pakub Itaalia paberitega masinat. On kellelgi kogemust, kuidas sellise auto vormistamine käib? Kas sellisele saab Saksamaa (punased) transiitnumbrid, et maadmööda koju sõita?
Re: Itaalia paberitega auto saksast?
seega siis eelnev saksas arvele võtmine ja ülevaatus?Valdek kirjutas:saab saksamaal ka sellisele isendile punased transiit numbrid, lihtsalt raha ja aega kulub nati rohkem...
kuna aeg on kriitiline faktor, siis jäetakse see auto valikust välja. minu poolest võib teema lukustada
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Miskipärast tuli seda posti lugedes esimese asjana meelde Bläk Rokit - Vaata mindCREW kirjutas:TÕIN KUUAEGA TAGASI .KÕIK OLI OKEI .. A6 2,0 16V QUATTRO

tulevikus on mul plaan teha võimas firma
seal mul töötab neli töölist, mina olen rahul
kunagi mul pole igav,kuna olen huvitav
isegi kui mul on igav ,kõik mul tuleb välja
Nagu ma juba ennist ütlesin, kaotas teema minu tuttavate jaoks aktuaalsuse aga kui sul on sellesse teemasse midagi asjaliku öelda, kuidas ja kustkohast tõid, siis anna tulla. Ehk on kellelgi hiljem asjast kasu.
Aga võeti hoopis saksa paberitega 328 coupe
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Ah-jaa arusaamatu lugu - sinu tuttavate foorum?? Suur tutvusring!?
Aga Sinu tuttavatele teadmiseks, et ma tõesti tõin Itaalia paberitega auto ja sõisin maadmööda läbi Poola Eestisse.
Auto oli toodud transiidina Saksamaale - koostasin toojaga ostumüügilepingu, ark- is tehti järelpärimine auto endise omaniku kohta ja saadeti faksiga koopia (3 paberit). Sain punased numbrid, kindlustuse ja siis veel ülevaatusele, päris pikaajaline protseduur oli - tavalisest poolest tunnist sai 4 tundi. Auto võiks muidugi väga heas korras olla, kuna eksportülevaatust ei tunnistata ja lisaks kõigele topitakse auto veel gaasikambrisse ja kontrollitakse kõike väga põhjalikult.

Aga Sinu tuttavatele teadmiseks, et ma tõesti tõin Itaalia paberitega auto ja sõisin maadmööda läbi Poola Eestisse.
Auto oli toodud transiidina Saksamaale - koostasin toojaga ostumüügilepingu, ark- is tehti järelpärimine auto endise omaniku kohta ja saadeti faksiga koopia (3 paberit). Sain punased numbrid, kindlustuse ja siis veel ülevaatusele, päris pikaajaline protseduur oli - tavalisest poolest tunnist sai 4 tundi. Auto võiks muidugi väga heas korras olla, kuna eksportülevaatust ei tunnistata ja lisaks kõigele topitakse auto veel gaasikambrisse ja kontrollitakse kõike väga põhjalikult.