BMW 524td `86 plokikaane pingutusmomendid

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
quattromees
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 30.05.2004 01:01 25

BMW 524td `86 plokikaane pingutusmomendid

Postitus Postitas quattromees »

Tere.
Siis eelpoolmainitud isendile.
Tänan!
Kokku rohkem, kui 458 hobust...
truumu

Postitus Postitas truumu »

1. uued poldid
2. 30Nm
3. 60Nm
4. oodata 15min
5. 75 kraadi
6. tühikäigul 25 min
7. 90 kraadi
Kasutaja avatar
quattromees
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 30.05.2004 01:01 25

Postitus Postitas quattromees »

truumu kirjutas:1. uued poldid
2. 30Nm
3. 60Nm
4. oodata 15min
5. 75 kraadi
6. tühikäigul 25 min
7. 90 kraadi

Suur tänu!

Nüüd vajaks veel asjatundliku arvamust:
Minu käes remontida oleval autol läks klapp läbi kolvi. Omanik tõi uue, aga selgus, et see vabalthingava oma, puuduvad õlikanalid kolvipõhjas. Kas on üldse mõeldav turbodiislil tavadiisli kolbi kasutada??? Bensiinimootori puhul turbodel sepistatud kolvid vabalthingava valukolbide asemel, kas diislil sama teema???
Kokku rohkem, kui 458 hobust...
truumu

Postitus Postitas truumu »

arvan, et selles küsimuses võib Sind Aare, Patrik või ViljarV aidata
autode diislid pole mul kõige tugevam teema :oops:
iseasi, kui jutt laeva omadest, siis saaksin ehk rohkem aidata :D
aga kui asjale loogiliselt läheneda, siis peaksid kõik komponendid vast samased olema
tekib ebakõla termiliste ja mehhaaniliste pingete jaotuse vahel vast :roll:
tööle isegi hakkab, aga kauaks seda kompotti on, ei tea
Kasutaja avatar
quattromees
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 30.05.2004 01:01 25

Postitus Postitas quattromees »

truumu kirjutas:arvan, et selles küsimuses võib Sind Aare, Patrik või ViljarV aidata
autode diislid pole mul kõige tugevam teema :oops:
iseasi, kui jutt laeva omadest, siis saaksin ehk rohkem aidata :D
aga kui asjale loogiliselt läheneda, siis peaksid kõik komponendid vast samased olema
tekib ebakõla termiliste ja mehhaaniliste pingete jaotuse vahel vast :roll:
tööle isegi hakkab, aga kauaks seda kompotti on, ei tea
Tööle hakkab kindlasti, kuid jah, kui kauaks. Turbovarjandil kolvi küljel veel lohk õlidüüsile, kui see vabalthingava kolvile tekitada, siis kardan, et oluliselt kergem originaalist (ei ole veel kaalunud).
Viimati muutis quattromees, 30.05.2004 22:11 28, muudetud 2 korda kokku.
Kokku rohkem, kui 458 hobust...
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Sepistatus ei ole arvan probleemiks, kuivõrd enamike tolle aja vabalthingavate bmw mootorite kogu väntmehhanism kolvid included on sepistatud.

Tasuks ikka õige kolb panna.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
quattromees
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 30.05.2004 01:01 25

Postitus Postitas quattromees »

Aare kirjutas:Sepistatus ei ole arvan probleemiks, kuivõrd enamike tolle aja vabalthingavate bmw mootorite kogu väntmehhanism kolvid included on sepistatud.

Tasuks ikka õige kolb panna.
Tänan, sain kinnitust oma arvamusele. Nüüd veel omanikule asi arusaadavaks teha :P !
Kokku rohkem, kui 458 hobust...
Vasta