E34 V8 roolikarp ja Servotronic
E34 V8 roolikarp ja Servotronic
1).Kui originaalis on tavaline roolikarp, kas seda võib/saab asendada SERVOTRONIC omaga? Vastupidi oli vist võimalik, vähemalt R6 mootori puhul sai.
2). Kas E34 530 V8 -le sobib mõne teise mudeli roolikarp ka?
Jutt käib E34 530 V8 -st.
2). Kas E34 530 V8 -le sobib mõne teise mudeli roolikarp ka?
Jutt käib E34 530 V8 -st.
Re: E34 V8 roolikarp ja Servotronic
Copi varuosade teema alt:LOWRY kirjutas:1).Kui originaalis on tavaline roolikarp, kas seda võib/saab asendada SERVOTRONIC omaga? Vastupidi oli vist võimalik, vähemalt R6 mootori puhul sai.
2). Kas E34 530 V8 -le sobib mõne teise mudeli roolikarp ka?
Jutt käib E34 530 V8 -st.
priitv8 kirjutas:Ja Servotronic sobib ka alla, Su autos on isegi juhtmestik olema.
Servotronic tuleb siis koos juhtplokiga osta, muidu on rool kõige raskemas asendis. Plok peab olema vana tüübi pistikutega (kaks kollast ümmargust, á 3 pinni).
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Sellel kevadel tekkis ka endal Servotronicu vastu huvi.
Sai priitv8-ga suheldud ja sinna see mõte ka jäi.
Täna siis vaatasin hoolikamalt valmiduse järgi ringi leidsin kaabelduse.
See on siis uuema tüübi oma (95 aasta):

Sõbra kuuri all sai pistikut kontrollitud

Ja salongis juhipool ka relee pistik olemas [must pistik, sinine on cruise control] (juhtme värvid jne kontrollitud.
allikas: http://www.gunnar525.de/screwings_beta/ ... einbau.pdf
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/3240.0/00.png)

Aga rohkem mul selle teadmisega pole peale hakata. Sest minu mudelile pole ette nähtud servotronicuga roolikarpi, ja seda ma ei tea kas teiste mudelite omad istuvad või mahuvad ära minu autole.
Ja üleüldse pidi servotronicuga roolikarpe vähe ringlema Eestis.
Sai priitv8-ga suheldud ja sinna see mõte ka jäi.
Täna siis vaatasin hoolikamalt valmiduse järgi ringi leidsin kaabelduse.
See on siis uuema tüübi oma (95 aasta):

Sõbra kuuri all sai pistikut kontrollitud

Ja salongis juhipool ka relee pistik olemas [must pistik, sinine on cruise control] (juhtme värvid jne kontrollitud.
allikas: http://www.gunnar525.de/screwings_beta/ ... einbau.pdf
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/3240.0/00.png)

Aga rohkem mul selle teadmisega pole peale hakata. Sest minu mudelile pole ette nähtud servotronicuga roolikarpi, ja seda ma ei tea kas teiste mudelite omad istuvad või mahuvad ära minu autole.
Ja üleüldse pidi servotronicuga roolikarpe vähe ringlema Eestis.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Hans: minuteada on karbi poolne pistik vist läbi aegade sama olnud (võin ka eksida). Aga muutus see pistik, mis Su kolmandal pildil, s.t. uus Servotronic juhtplokk näebki välja nagu relee ja käib sellesse musta releepessa.
Servotronic on ju nii lollilt lihtne asi, et vaja on ainult toidet ja kiiruse signaali. Kuna aga pistik on olemas, siis ei näe ma võimalust, et see tööle ei hakkaks.
Servotronic on ju nii lollilt lihtne asi, et vaja on ainult toidet ja kiiruse signaali. Kuna aga pistik on olemas, siis ei näe ma võimalust, et see tööle ei hakkaks.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ei saa, kui just sul ka seda releed riiulist võtta pole (poes 140 euri).Valdek kirjutas:Nu Hans, kas proovime nädalavahetusel ära?priitv8 kirjutas: Kuna aga pistik on olemas, siis ei näe ma võimalust, et see tööle ei hakkaks.
Priitv8, mis on kõige raskem asend nagu eelpool kirjeldad?
Sama mis ilma roolivõimuta?
E30 316i ´90, E34 518i ´95
No vaevalt. Ikka nii, nagu Servotronic suurel kiirusel (min. võimendusega).Hans kirjutas:Priitv8, mis on kõige raskem asend nagu eelpool kirjeldad?
Sama mis ilma roolivõimuta?
Aga arvesta, et maks võimendus on Servotronicul suurem, kui tavalisel, ja min võimendus väiksem. Koha peal peab Servotronicuga rooli saama kahe näpuga keerata.
Kui Sind täpsed numbrid huvitavad, siis pean jälle oma raamatuid skännima.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Minu e34 540 oli rool rsake ja selle põhjus seisnes katkises juhtmes selles pistikus mis läheb roolikarbi külge, nüüd võib rooli jah kohapeal keerata ühe näpuga!priitv8 kirjutas:Koha peal peab Servotronicuga rooli saama kahe näpuga keerata.Hans kirjutas:Priitv8, mis on kõige raskem asend nagu eelpool kirjeldad?
Sama mis ilma roolivõimuta?
.
Kas E34 M50 sobib ka mõni muu roolikarp n. M30 või isegi V8 E34, E39 või e38 oma.
http://www.realoem.com järgi on erineva aga kas tegelikuses sobib?
Kui siis millised sobiksid, oleks soov servotronic roolikarbi järgi?
http://www.realoem.com järgi on erineva aga kas tegelikuses sobib?
Kui siis millised sobiksid, oleks soov servotronic roolikarbi järgi?
Rohkem kui kohapeal keeramine huvitab mind isiklikult ikka see mis maanteel toimub?Veljo_V kirjutas:Minu e34 540 oli rool rsake ja selle põhjus seisnes katkises juhtmes selles pistikus mis läheb roolikarbi külge, nüüd võib rooli jah kohapeal keerata ühe näpuga!priitv8 kirjutas:Koha peal peab Servotronicuga rooli saama kahe näpuga keerata.Hans kirjutas:Priitv8, mis on kõige raskem asend nagu eelpool kirjeldad?
Sama mis ilma roolivõimuta?
.
Olen nö eluaegne ilma roolivõimuta sõitja olnud ja hea oleks kui maantee kiirusel mu e34 rool käituks ka nö roolivõimuta.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Maanteekiirusel peaks rool raskem olema kui praegu. Võimendi kui selline siiski on, lihtsalt ta võimendab väga vähe.Hans kirjutas:Rohkem kui kohapeal keeramine huvitab mind isiklikult ikka see mis maanteel toimub?
Olen nö eluaegne ilma roolivõimuta sõitja olnud ja hea oleks kui maantee kiirusel mu e34 rool käituks ka nö roolivõimuta.
Ei oska keegi öelda millised sobiks m50 mootoriga e34-jalehansu kirjutas:Kas E34 M50 sobib ka mõni muu roolikarp n. M30 või isegi V8 E34, E39 või e38 oma.
http://www.realoem.com järgi on erineva aga kas tegelikuses sobib?
Kui siis millised sobiksid, oleks soov servotronic roolikarbi järgi?

Lepime kokku ja tule proovi!Hans kirjutas:Rohkem kui kohapeal keeramine huvitab mind isiklikult ikka see mis maanteel toimub?Veljo_V kirjutas:Minu e34 540 oli rool rsake ja selle põhjus seisnes katkises juhtmes selles pistikus mis läheb roolikarbi külge, nüüd võib rooli jah kohapeal keerata ühe näpuga!priitv8 kirjutas: Koha peal peab Servotronicuga rooli saama kahe näpuga keerata.
.
Olen nö eluaegne ilma roolivõimuta sõitja olnud ja hea oleks kui maantee kiirusel mu e34 rool käituks ka nö roolivõimuta.
Nii.. kiire küsimus, kas välisel vaatlus on võimalik määrata roolikarbi seisukorda? Kes asjaga kursis võiks ruttu vastata, tunni pärast lähen ühte vaatama 

Viimati muutis LOWRY, 04.11.2007 17:45 08, muudetud 1 kord kokku.
Kas roolikarbi elutähtsad organid mitte sees ei ole. Väljast on ta üks alumiiniumkärakas ja kas seal sees üldse midagi on ei tee kindlaks ka kõige kogenum silm.LOWRY kirjutas:Nii.. kiire küsimus, kas välisel vaatlus on võimalik määrata roolikarbi seisukorda? Kes asjga kursis võiks ruttu vastata, tunni pärast lähen ühte vaatama
E39, 523i Touring '97
Ja nagu mina aru saan, siis on juurde vaja veel ka detail nr. 15 TORQUE CONVERTER SERVOTRONIC 1 32411134770 $245.52Hans kirjutas:Ei saa, kui just sul ka seda releed riiulist võtta pole (poes 140 euri).Valdek kirjutas:Nu Hans, kas proovime nädalavahetusel ära?priitv8 kirjutas: Kuna aga pistik on olemas, siis ei näe ma võimalust, et see tööle ei hakkaks.
Priitv8, mis on kõige raskem asend nagu eelpool kirjeldad?
Sama mis ilma roolivõimuta?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=10
Kas BMW-l on originaalis kasutusel vaid ZF toodang või ka nt Lemförderi karbid? RealOEM-st on näha, et tavaline karp on ZF, aga servotronicu juures viide tootjale puudub.