E36 325TDS tahhomeeter valetab
E36 325TDS tahhomeeter valetab
Asi selline et alles ostsin selle auto ja algusest peale tahhomeeter näitab tunduvalt vähem pöördeid. Tühikäik on umbes 250rpm ja normaalselt sõites ei tõuse oluliselt üle 1500. Tegu on automaatkastiga autoga. Samas näitab ka küttekulu seier vist väiksemat näitu. Maanteel pole mingi ime kui näitab 3l 100km kohta.
Saue romulas siim arvas, et autol võivad olla valed kellad, ehk siis äkki 1.8TD mootori omad. Aga kas sel juhul ei peaks rohkem näitama hakkama? Mehed, kelle käest ostsin, soovitasid pöördeanduri pistiku üle vaadata.
Milles võib siis viga kõige tõenäolisemalt olla, oskate ehk öelda?
Saue romulas siim arvas, et autol võivad olla valed kellad, ehk siis äkki 1.8TD mootori omad. Aga kas sel juhul ei peaks rohkem näitama hakkama? Mehed, kelle käest ostsin, soovitasid pöördeanduri pistiku üle vaadata.
Milles võib siis viga kõige tõenäolisemalt olla, oskate ehk öelda?
Auto on pärit prantsusmaalt, aeti leedus treileri pealt maha ja tuli kohe sõites sealt eestisse. Prantsuse numbrid olid ka veel küljes. See on tellimuse peale toodud auto.
Ja kas bemmil mitte näidikuploki vahetamisel odomeetri näit samaks ei jää? Olen kuulnud et näit pidi aju kaudu tulema. Toojate jutu järgi olevat algul tahhokas töötanud, aga vihmase ilmaga sai tuldud ja ehk see mõjutas.
Täna kontrollisin selle pöörete anduri ka üle. Nii kui pistiku lahti sain, lõi kohe pöörded üles ja hakkas mängima. Ühesõnagas selle viga ei ole, saab ühendust küll. Ise ei uskunud ka seda eriti.
Aga vaatamata sellele on vaja tahhokas tööle saada. Andke nõu, kust viga otsida. Kas tahhokas on ise saba andnud või mõni andur või aju või ei saa kuskilt ühendust??? Ühesõnaga mida iganes, toimima on vaja saada ja kiiresti
Ja kas bemmil mitte näidikuploki vahetamisel odomeetri näit samaks ei jää? Olen kuulnud et näit pidi aju kaudu tulema. Toojate jutu järgi olevat algul tahhokas töötanud, aga vihmase ilmaga sai tuldud ja ehk see mõjutas.
Täna kontrollisin selle pöörete anduri ka üle. Nii kui pistiku lahti sain, lõi kohe pöörded üles ja hakkas mängima. Ühesõnagas selle viga ei ole, saab ühendust küll. Ise ei uskunud ka seda eriti.
Aga vaatamata sellele on vaja tahhokas tööle saada. Andke nõu, kust viga otsida. Kas tahhokas on ise saba andnud või mõni andur või aju või ei saa kuskilt ühendust??? Ühesõnaga mida iganes, toimima on vaja saada ja kiiresti

See jutt on ka täielik BS. E36 puhul kohe kindlasti. Kui kellad on õiged ja mälukivi korras aitaks vast uuesti kodeerimine.martin471 kirjutas:Ja kas bemmil mitte näidikuploki vahetamisel odomeetri näit samaks ei jää? Olen kuulnud et näit pidi aju kaudu tulema.
Peidetud funktsioonist vaata esmalt kellades olev VIN kood järgi!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kui andur funkab, on tõenäoliselt kellade sees tahhoka nn "pool", mis seierit liigutab vana ja väetike. Seda on võimalik vahetada (ma korra selle läbi teinud, mu auto teemas kuskil on juttu ka sellest), aga selleks on sul vaja doonorkellasid. Teine variant, osta lihtsalt laksu pannud masina pealt uued kellad (~500 eek).martin471 kirjutas:Täna kontrollisin selle pöörete anduri ka üle. Nii kui pistiku lahti sain, lõi kohe pöörded üles ja hakkas mängima. Ühesõnagas selle viga ei ole, saab ühendust küll. Ise ei uskunud ka seda eriti.
Aga vaatamata sellele on vaja tahhokas tööle saada. Andke nõu, kust viga otsida. Kas tahhokas on ise saba andnud või mõni andur või aju või ei saa kuskilt ühendust??? Ühesõnaga mida iganes, toimima on vaja saada ja kiiresti
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Väeti mehhanismi tunneb ju ka peidetud funktsiooni testist (Fn. nr 01) ära. Siis nad ei sõida ilmselt korralikult üle ekraani, nagu peaks.
Vt http://www.bmwmotorsports.org/BMW_docs/ ... verino.pdf lk 11 ja edasi.
Vt http://www.bmwmotorsports.org/BMW_docs/ ... verino.pdf lk 11 ja edasi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!