
On kellelgi kogemusi selle diffriga? Moto on 2.3 ja differ ilma blokita.
Lõppkiirust ei soovi aga kiirendust just.
Ära parem plaani, kui just väga palju maantesõite pole. Mul E30 325i all oli enne 3.91 ja nüüd 3.45... kiirenduse kohalt kaotad päris palju - kui maksimaalselt kiirendada siis käiguvahetustel kukuvad pöörded üsna lolli tsooni kus auto esialgu kogub ja siis alles hakkab tõsiselt liikuma. Sõidumugavuselt on muidugi hea, linnakiirustel üle 3 käigu vaja ei lähe... samas näiteks maanteel möödasõitudel on vaja 5 käik alla vahetadasysi kirjutas:mina sõidan 3.91 diffriga ja 2.3i mootoriga. kiirendust originaalis oleva 3.45 diffriga võrrelda ei tea, sest ostes oli juba 3.91 all. siiski pean tunnistama, et käikudega tuleb igapäeva sõidus tohutult vehkida, nii et plaanin originaali installi.
Hmm... aga võib ju panna ka 2.5i orig 3.64 difri kompromissina. Minu dislale on 3.45 ette nähtud ja ostes oli all 3.91. Käigud olid ikka krdi lühikesed, eriti kui arvestada, et diislil on juba madalal pöördel piisavalt väänet. Eelmisel suvel vahetasin 3.64 peale ja nüüd tundub täiesti ok, kuigi linnas võib siiski veel vabalt 5.-ga sõita.Arvo kirjutas:Mul E30 325i all oli enne 3.91 ja nüüd 3.45... kiirenduse kohalt kaotad päris palju - kui maksimaalselt kiirendada siis käiguvahetustel kukuvad pöörded üsna lolli tsooni kus auto esialgu kogub ja siis alles hakkab tõsiselt liikuma. Sõidumugavuselt on muidugi hea, linnakiirustel üle 3 käigu vaja ei lähe... samas näiteks maanteel möödasõitudel on vaja 5 käik alla vahetada
blablaAare kirjutas:Kõrge tagasilla panek on nõrga mootori tunnus![]()
Ilmselt on tema kast siis difriga vastavuses.M4rt kirjutas:enda e30 1.8i 4.1 differ, ja ei ütleks ,et käikudega niiväga vehkimist oleks, teisega läheb kuni 110 ja viiendaga maanteel 90 sõites pöörded ca 2000
Ja ja jaArvo kirjutas:
blabla... Oleneb mootori iseloomust ikka, mingile V8 momendimonstrumile millel madalatelt pööretelt kõik hobused saada sobib loomulikult kiirem differ rohkem, esimene käik kaotaks muidu oma mõtekuse...
On veel selline tegur nagu elastsus kõrgematel käikudel - oma autol praeguse 3.4x diffriga võin sõita 3 käiguga kuni 160 km-h. 3.9x diffriga tuli sama kiirus kätte 4 käiguga aga aega selleks kulus tunduvalt vähem.Aare kirjutas:Noh ma ei tea, ma olen oma 325i all 4 erinevat ülekannet kasutanud ja ültleks, et 500-700 eegu eest aeglasem differ on best bang for a buck. 0-100 aeg on argument ainult mingis automüügikataloogis, tegelikult muudab 325i stock 3.73 diffri vahetus näiteks 4.1 vastu tugevalt auto iseloomu.Arvo kirjutas:
Loomulikult on stock M20 6000 peal piirajaga rämedalt pöördelembene pill, et on vaja kindlasti vähemalt 4.5 tagasilda.Normaaloludes ebapiisava kiirenduse korral pannakse ikka võimsam mootor enne, mitte ei topita mingi 1,0 võrra kõrgema ülekandega sild, et "rämedalt kiirendada".
Keskmine kütusekulu kompuutri järgi erines M20 mootoril 3.25 ja 3.91 diffriga 0,7l võrra. Tippkiirust ma pole 325i-ga ära proovinud ja ei tunne sellest puudust kah.See natuke kiirenduse paranemist tuleb kütusekulu ja tippkiiruse arvelt. Mis tänavaautol on vaks olulisemad kui 0-100 vahe alla 0,5 sekundi.
Kiirendus saadakse sobiva mootori ning sinna järgi sobitatud ülekande, mitte stock mootorile lambiülekannete proovimisega.