E36 Kribin kõhin vusin tagaratta juures
E36 Kribin kõhin vusin tagaratta juures
Sõitsin täna siis linna tööle ja peale ca 50 km sõitu lõi linnakiirusel tagumise kraavipoolse ratta juurde räige kahina ja vusina sisse...tekkis selline tunne, et rehv läks laksust ja nüüd koorub juba veljelt või ratas käib koopasse ...pidasin auto kiirelt kinni.
Välisel vaatlusel rehv terve ja kõik korras, hakaksin sõitma ja siis natuke aega veel kahises ja vusises siis jäi mingiks kilomeetriks vait.
Pagasnik oli mul küttepuid silmini täis laotud, laadisin need maha, kõigutasin autot piilusin taskulambiga rattakoopasse, paistis kõik korras, auto ka nagu viltu pole, et oleks vedru murdunud või miskit.
Taas sõitma hakates tekkis mõnesajaks meetriks see heli uuesti, tööle jõudes katsusin ketast see nagu kuumast ei õhanud nii et tundub, et sõidupidur peale pole jäänud. Auto seismajäädes jääb vait nii et miski peab ikka kuhugile vastu käima.
Äkki oskab keegi kõige tõenäolisemaid vea variante pakkuda- ise loodaks ,et mingi kivi ketta ja suporti vahele läinud, halvimad variandid, et piduriklots lahti. Suvel sai käsipidurit remonditud, sest samal rattal oli kogu see lego seal käsipiduri rummu sees laiali jooksnud. Samas hädapeatust tehes sai käsipidur peale tõmmatud ja see tundus pidavat. Tagaamordid said ka suvel vahetatud.
Välisel vaatlusel rehv terve ja kõik korras, hakaksin sõitma ja siis natuke aega veel kahises ja vusises siis jäi mingiks kilomeetriks vait.
Pagasnik oli mul küttepuid silmini täis laotud, laadisin need maha, kõigutasin autot piilusin taskulambiga rattakoopasse, paistis kõik korras, auto ka nagu viltu pole, et oleks vedru murdunud või miskit.
Taas sõitma hakates tekkis mõnesajaks meetriks see heli uuesti, tööle jõudes katsusin ketast see nagu kuumast ei õhanud nii et tundub, et sõidupidur peale pole jäänud. Auto seismajäädes jääb vait nii et miski peab ikka kuhugile vastu käima.
Äkki oskab keegi kõige tõenäolisemaid vea variante pakkuda- ise loodaks ,et mingi kivi ketta ja suporti vahele läinud, halvimad variandid, et piduriklots lahti. Suvel sai käsipidurit remonditud, sest samal rattal oli kogu see lego seal käsipiduri rummu sees laiali jooksnud. Samas hädapeatust tehes sai käsipidur peale tõmmatud ja see tundus pidavat. Tagaamordid said ka suvel vahetatud.
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Katsun oma kallist lõuna ajast autol ratta alt võtta ja vaadata kas on miskit näha, õhtul ei näe enam essugi praegusel aastaajal
Piduriõli tase püsib normis vähemalt, nii et lausa eluohtlik viga ei tohiks olla.

Piduriõli tase püsib normis vähemalt, nii et lausa eluohtlik viga ei tohiks olla.
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Tänan kõiki nõuannete eest! Sain korda auto.
Oligi piduriketta kaitsepleki vahele läinud üks sigaretiotsast veidi suurem graniitkivi, mis seda kohutavat häält tegi. Pool kivist oli juba jõudnud ära kuluda. Sai esmalt proovitud ka tagurpidi sõita, siis tegi päris koledat häält, veale sain jälile lõpuks ikka ratta maha võttes.
Selle kivi sain arvatavasti pidurite vahele viaduktilt maha sõites, kuhu seda koos soolaga oli libedusetõrjeks pandud.
Oligi piduriketta kaitsepleki vahele läinud üks sigaretiotsast veidi suurem graniitkivi, mis seda kohutavat häält tegi. Pool kivist oli juba jõudnud ära kuluda. Sai esmalt proovitud ka tagurpidi sõita, siis tegi päris koledat häält, veale sain jälile lõpuks ikka ratta maha võttes.
Selle kivi sain arvatavasti pidurite vahele viaduktilt maha sõites, kuhu seda koos soolaga oli libedusetõrjeks pandud.
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)