Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
4 ja 5 vahet pole kuda ,peaasi et porikaitse istuks ilusti puksi peal !
6- see vist amordipadja ja puksi vaheline seib et ei sooks puksi !
Äkki jäi vana amordipadja külge ?
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan Fack The Fuel Economy
Vahet aga kahjuks ikkagi on, kuna tagasild hirmsasti põrurab ja ma arvan, et viga on valesti paigaldatud amordis.
Kui panna detail nr. 4 enne detaili nr. 5 siis ei jääb amordile ainult 2cm liikumisulatust sisse poole.
Vastupidi pannes ei anna amordi pikkus välja.
Järjekord ongi täpselt selline! Detail nr.4 tuleb detail nr. 5 külge soontesse panna et nad omavahel oleks kui üks detail.
Detail nr.6 võib olla detail 5 või 8 küljes kinni. ... ja kui ei ole siis on kadunud.
Mina panin enda eelmisel e39 m-sport amordid täpselt nii kokku ja kõik oli OK!
teet3 kirjutas:Vahet aga kahjuks ikkagi on, kuna tagasild hirmsasti põrurab ja ma arvan, et viga on valesti paigaldatud amordis.
Kui panna detail nr. 4 enne detaili nr. 5 siis ei jääb amordile ainult 2cm liikumisulatust sisse poole.
Vastupidi pannes ei anna amordi pikkus välja.
Tagasilla põrutuse probleemiks tõenäoliselt ematala puksid.See touringutel üpris sage nähtus.
teet3 kirjutas:Vahet aga kahjuks ikkagi on, kuna tagasild hirmsasti põrurab ja ma arvan, et viga on valesti paigaldatud amordis.
Kui panna detail nr. 4 enne detaili nr. 5 siis ei jääb amordile ainult 2cm liikumisulatust sisse poole.
Vastupidi pannes ei anna amordi pikkus välja.
Tagasilla põrutuse probleemiks tõenäoliselt ematala puksid.See touringutel üpris sage nähtus.
Seekord siis 12punkti Arvo T-le. Põrutamine ei tulnudki amortidest vaid hoopis tagasilla üks padi täitsa läbi. Enne ei olnud näha kuna amort tõmbas puksi kokku ja tundus ok.