E36 näidikute ploki lahti saamine.
E36 näidikute ploki lahti saamine.
No kui juba küsimiseks läks siis küsin kohe veel
Kas kellelgi on kogemusi sellega, kuidas saada 92 aasta E36 kätte seda näidikute plokki armatuurist, seal mõned pirnud läbi põlenud, tahaks ära vahetada. Üleval on mingid 2 kruvi, kas need peaks lahti keerama ja siis nagu sikutama kogu seda värki, või on kusagil veel mingeid kinnitusi?
Kas kellelgi on kogemusi sellega, kuidas saada 92 aasta E36 kätte seda näidikute plokki armatuurist, seal mõned pirnud läbi põlenud, tahaks ära vahetada. Üleval on mingid 2 kruvi, kas need peaks lahti keerama ja siis nagu sikutama kogu seda värki, või on kusagil veel mingeid kinnitusi?
Olen enda oma lahti keeranud ja see ei olnud raske .
Hea on see et ei mäleta enam mis seal oli kuid kindlasti ei olnud midagi keerulist.Vaata kus näed kruvisi veel seal ümbruses ja keera need ka lahti.Need kaks olid küll kuid seal oli veel kuskil midagi minuarust.
Pole ju endal autot ka käes et läheks vaataks ja tuletaks meelde.
Katse eksitus meetodil
Kui kunagi auto kätte saan siis võin uuesti kontrollida
Hea on see et ei mäleta enam mis seal oli kuid kindlasti ei olnud midagi keerulist.Vaata kus näed kruvisi veel seal ümbruses ja keera need ka lahti.Need kaks olid küll kuid seal oli veel kuskil midagi minuarust.
Pole ju endal autot ka käes et läheks vaataks ja tuletaks meelde.
Katse eksitus meetodil
Kui kunagi auto kätte saan siis võin uuesti kontrollida
Puhas sõidurõõm
Aga kui Airbagiga rool ja rool maas siis ära süüdet sisse keera,et pirne kontrollidaMarkii7 kirjutas:Pole jah keerukas, Rool maha, need kaks kruvi ülevalt lahti, ettevaatlikult
surud kruvikeeraja armatuuri ja ploki vahele, kuni saad servadest kinni, sikutad väja.
Taga olevad juhtmed annavad niipalju järgi, et saad ploki pistikutest(3tk) lahti ühendada.
Pirnide vahetuseks sellest piisab!
muidu kohe veakood sees ja ise seda veakoodi kustutada ei saa
Oma E34-l sain selle tegelikult ka ilma rooli (mul ka AB-ga) maha võtmata sealt kätte: roolisammas kõige pikemalt välja, kombi ülemine ots (kus need kaks kinnituskruvi käivad) rooliratta alla ja koos rooliga keerasin 90 kraadi ukse poole välja. Tagasi läks täpselt vastupidises järjekorras.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn