E34 süütepoolid
E34 süütepoolid
Tere, selline küsimus, et bmw E34-l on süütepoolid eraldi iga silindrikohta ja tean ,et need suht kirve hinnaga ja lähevad ikka läbi ka, selline küsimus kas keegi teab, mis pinget nad välja annavad ja mis pinget nad peale saavad, kui vaja kõrgepinge küünlale välja anda või kuidas nad töötavad? Kompuuter kuidagi kontrollib ka neid?
Autodata näitab, et peale saab süütepool 11 volti. Mäletaks, et välja peaksid andma nad üle 30 tuhande voldi.
Käsitsi mõõtes saab süütepoolil mõõta takistusi siis primaar- ja sekuntaarmähisel. Aga diagnostikas peaks ikka näha olema, et milline neist ei tööta. Aga ei tasuks sõita eriti mitte töötava süütepooliga. Teeb juhtplokis vast süütetransidele haiget.
Veel annavad sulle nende tööst aimu osstillosgraaf koos ampertangidega.
Käsitsi mõõtes saab süütepoolil mõõta takistusi siis primaar- ja sekuntaarmähisel. Aga diagnostikas peaks ikka näha olema, et milline neist ei tööta. Aga ei tasuks sõita eriti mitte töötava süütepooliga. Teeb juhtplokis vast süütetransidele haiget.
Veel annavad sulle nende tööst aimu osstillosgraaf koos ampertangidega.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Ei norierx168 kirjutas:UM-i hind on siis 1 tk. 1062.-
Ei teagi, palju nad välja annavad voolu, aga ikka kõvasti palju, kuna kleeps ka vistHigh voltage.

Vool, mis seal välja tuleb on vägagi väike.
High voltage. Pinge kõrge.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Saan aru, et ei nori, ma ise ka nats lollike ju, kõike ka ei teaCert85 kirjutas:Ei norierx168 kirjutas:UM-i hind on siis 1 tk. 1062.-
Ei teagi, palju nad välja annavad voolu, aga ikka kõvasti palju, kuna kleeps ka vistHigh voltage.
Täpsustan!
Vool, mis seal välja tuleb on vägagi väike.
High voltage. Pinge kõrge.

;) BMW 525i E34 93.a
cert85 jutt õige. Kuid mu idee on iseenesest selline, et kui see on lihtsa lülitusega pool ,et saab pinge peale 11v ja annab kõrgepinge välja, kas siis ei annaks sinna mingeid enamvähem samade nimetajatega poole külge pookida, kasvõi natuke eemale jätte juhtmetega külge viia.
Mu küsimus on eksperimentaalne, et nii annaks ju raha kokku hoida eriti hull on ju olukord 7-se e38 bmw-ga. Usun, et nüüd hakkan sõimu saama, aga mõni ehk jagab mu teooriat, on ehk võimalik seda teostada?
Mu küsimus on eksperimentaalne, et nii annaks ju raha kokku hoida eriti hull on ju olukord 7-se e38 bmw-ga. Usun, et nüüd hakkan sõimu saama, aga mõni ehk jagab mu teooriat, on ehk võimalik seda teostada?
Autodata näitab primaarmähise takistuseks 0,4 +/-0,1 oomi. Mida peaks siis uue valimisel arvestama. Ei oska öelda, kuidas neil on need, et palju erinevatel poolidel need erinevad. Aga arvan, et see oma paigaldatud süütepoolid pole ikka õige asi. Ja tegelikult pole ka auto siis enam tehaseseades. Ei kujuta ette, kas see võib kedagi häirima hakata.
Sest on ka veel eraldi küünlajuhtmel oma takistus. Kõik hakab siin kindlati oma rolli mängima. Kui kõvasti muidugi miski tunda annab, kes seda teab.
Arvan, et see asi pole nii lihtne kui paistab. Kindlasti oskaks asja kommenteerida Patrik, Truumu ja Diislijoodik.
Sest on ka veel eraldi küünlajuhtmel oma takistus. Kõik hakab siin kindlati oma rolli mängima. Kui kõvasti muidugi miski tunda annab, kes seda teab.
Arvan, et see asi pole nii lihtne kui paistab. Kindlasti oskaks asja kommenteerida Patrik, Truumu ja Diislijoodik.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
oleks hea, kui nad seda räägiks küll jah kindlasti ,juhtmetakistustega usun ,et saaks hakkama, aga just süütepoolide juhtimises on asi:) Ma ei tee hetkel reaalselt midagi, kuid mul tekkis selline idee, saaks ju nii tohutult kokku hoida, e38 süütepoolid , kas mitte 1500kr tükk ei maksa?
E34 on ikka odavam ju kui E38 tunduvalt.
E34 on ikka odavam ju kui E38 tunduvalt.
raha saab kokku hoida ka teisiti, pannes kasutatud kui uuele jõud peale ei hakka- kasutatud pooli hind on kuskil 100kr kuidas keegi küsib. See isearetamine ja juhtme viimine on jama- ei kujuta küll ette mismoodi see välja võiks siis nähaal101 kirjutas:cert85 jutt õige. Kuid mu idee on iseenesest selline, et kui see on lihtsa lülitusega pool ,et saab pinge peale 11v ja annab kõrgepinge välja, kas siis ei annaks sinna mingeid enamvähem samade nimetajatega poole külge pookida, kasvõi natuke eemale jätte juhtmetega külge viia.
Mu küsimus on eksperimentaalne, et nii annaks ju raha kokku hoida eriti hull on ju olukord 7-se e38 bmw-ga. Usun, et nüüd hakkan sõimu saama, aga mõni ehk jagab mu teooriat, on ehk võimalik seda teostada?

tel.53365288-Toomas 56285941- Taavi
Asukoht: Viljandimaa.
Asukoht: Viljandimaa.
Aga nagu ma aru olen saanud, pole Sa veel üldse kindelgi, et viga süütepoolides on? Või see kindel?
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!