Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Nii palju kui ma akusid olen ostnud(varta) , siis peale ostu panin ööseks laadima... Ka müüja soovitas enne paigaldust laadida täis.
Kui ei aita siis genekas ja juhtmesüsteemid
Lase jah autol laadimist kontrollida.See on tavaliselt esimene asi,mida sellise probleemi puhul teha. Võimalik,et genekaharjad-üks varjantidest,mis sellise asja puhul kõige sagedamini esineb(kuid võib ka muu jama olla). Mul endal alles oli see jama ning saigi vahetatud nii geneka harjad kui ka genekalaagrid.
Kui laadimine tõsiselt puuduks, peaks armatuuris vastav kujutis selleks põlema. Kui on endal mingi tester pane see aku juhtmele vahele, kui võti süütelukust eemaldatud. Ära kindlasti süüdet sisse keera, kui tester vahel -põleb maha tester. Tarbimine ei tohiks väga suur olla. Pane see kirja siia, mis selleks näiduks on. Oota ka mingi aega, et äkki veel mõni asi tarbib hetke voolu. Kui tarbimine pidevalt suur, siis võid hakata eemaldama kaitsmeid. Kui mingi kaitsme eemaldamisel tarbimine kaob, saad vea tekitajale natukese lähemale.
Kõike teed omal riskil- mitte et miskit hullu juhtuma peaks.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud) E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Nii küll minumeelset ei saa mõõta, kas midagi taha jääb! Tester tuleks ühendada hoopis jadamisi ja seda mitte aku peale panna, vaid kui tõmbad kaitsme välja, siis otsad kaitsme klemmidele või üks ots aku + otsale ja teine kaitsme klemmile.
Muutsin jah seda faktiviga. Aga miks ei peaks saama nii mõõta kui tester vahael (kui räägime ikka asja samamoodi teostamisest)? Kui tester vahel, millega jälgida voolu tarbimist ja kaitsme eemaldamisel selle tarbija jätad ju ühenduseta, mille tulemusena tarbija kaob ja see kajastub ka ju testri näidus?
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud) E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Cert85 kirjutas:Muutsin jah seda faktiviga. Aga miks ei peaks saama nii mõõta kui tester vahael (kui räägime ikka asja samamoodi teostamisest)? Kui tester vahel, millega jälgida voolu tarbimist ja kaitsme eemaldamisel selle tarbija jätad ju ühenduseta, mille tulemusena tarbija kaob ja see kajastub ka ju testri näidus?
Mugavam variant tegelikult jah aku + otsa ja juhtme vahele panna. Nii nagu ma ennem kirjutasin, siis see näitab iga eraldi kaitsme all olevate sedmete tarbimist ning siis ei peaks akujuhet maha võtma.
Cert85 kirjutas:Kui laadimine tõsiselt puuduks, peaks armatuuris vastav kujutis selleks põlema.
Alati ei hakka, lihtne moodus testimiseks mõõta palju pinget aku peal on töötava mootoriga, 14+-0,3 loetaks vist veel normaalseks, olenevalt tarbijate taga olekust, üle või alla selle on probleem.