E39 käivitub ja sureb kohe välja
E39 käivitub ja sureb kohe välja
Tere, probleem siis selline, käima läheb, aga turtsub ja ei hoia pöördeid. Kui põõrdesse lasta siis töötab ka emaselt. Kui gaasi ei anna sureb kohe välja. On kellelgi sama probleemi olnud ja oskab ehk aidata. Ise arvan et äkki pump / filter või elektri probleem.
auto on 523 1998 aasta.
auto on 523 1998 aasta.
Siin võik karta ka mõne anduri(nuka/vända) viga. Aga eks seda näitaks kindlamalt diagnostika.
Samas kui võtta, siis suurematel pööretel eeldaks bensiinipumbalt suuremat tootlikust, ehk siis ei tahaks ta vast just erilist pöördesse. Aga Sul ta käib natukese pöördes paremini.
Vaevalt, et lambda andur võiks niipalju asja kõigutada. Pigem kardan, et ei toimu süütamine kogu aeg. Et kui pöördesse kased, siis ta lihtsalt suudan inertsist järgmiste süütamisteni edasi käia.
Võid ka proovida õhulugeja juhtme eemaldamist. Sellisel juhul peaks masin avarirežiimi minema ja töötama oma eelduste põhjal.
Viga tekkis üleöö? Või hakkas järjest rohkem süvenema?
Valel ajal vahetamata küünlad võivad tekitada ülelööke süütepoolis ja see omakorda teeb liiga ajule.
Oleks hea, kui saaks kuidagi selle kütusesurve üle mõõta.
Miskit asjaliku osaks lisada kindlasti Patrik ning Truumu.
E: Kui toimub mitte süütamine, ning see põlemata kütus süüdatakse katalüsaatoris, siis võid sellest varsti ilma jääda.
Autodata:
Component check sequence :
-lmmobilizer
-Fuel pressure/delivery rate/fuel pressure regulator
-Fuses/fuel pump relay/engine control relay/relay module/fuel pump
-Condition of fuel/fuel filter
-Air intake system/vacuum system- leaks/blockage
-Air filter
-Idle air control (IAC) valve
-Evaporative emission (EVAP) canister purge valve
-Throttle valve/sticking/linkage/housing
-Volume air flow (VAF) sensor/mass air flow (MAF) sensor
-Manifold absolute pressure (MAP) sensor
-Engine management system - connections/wiring
-Exhaust system/catalytic converter
-Engine control modul (ECM)
Samas kui võtta, siis suurematel pööretel eeldaks bensiinipumbalt suuremat tootlikust, ehk siis ei tahaks ta vast just erilist pöördesse. Aga Sul ta käib natukese pöördes paremini.
Vaevalt, et lambda andur võiks niipalju asja kõigutada. Pigem kardan, et ei toimu süütamine kogu aeg. Et kui pöördesse kased, siis ta lihtsalt suudan inertsist järgmiste süütamisteni edasi käia.
Võid ka proovida õhulugeja juhtme eemaldamist. Sellisel juhul peaks masin avarirežiimi minema ja töötama oma eelduste põhjal.
Viga tekkis üleöö? Või hakkas järjest rohkem süvenema?
Valel ajal vahetamata küünlad võivad tekitada ülelööke süütepoolis ja see omakorda teeb liiga ajule.
Oleks hea, kui saaks kuidagi selle kütusesurve üle mõõta.
Miskit asjaliku osaks lisada kindlasti Patrik ning Truumu.
E: Kui toimub mitte süütamine, ning see põlemata kütus süüdatakse katalüsaatoris, siis võid sellest varsti ilma jääda.
Autodata:
Component check sequence :
-lmmobilizer
-Fuel pressure/delivery rate/fuel pressure regulator
-Fuses/fuel pump relay/engine control relay/relay module/fuel pump
-Condition of fuel/fuel filter
-Air intake system/vacuum system- leaks/blockage
-Air filter
-Idle air control (IAC) valve
-Evaporative emission (EVAP) canister purge valve
-Throttle valve/sticking/linkage/housing
-Volume air flow (VAF) sensor/mass air flow (MAF) sensor
-Manifold absolute pressure (MAP) sensor
-Engine management system - connections/wiring
-Exhaust system/catalytic converter
-Engine control modul (ECM)
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Kütus paagis ka muidu piisavalt? Vähemalt üle esimese kriipsu?
Enal oli sedasi, et kollane tuluke süttis juba, näitas üle 50km veel sõita ja masin surivälja. Ju jäi siis kuivale juba pump. Pumbale pole kuivalt käitamine hea, võib varem või hiljem otsa saada.
Enal oli sedasi, et kollane tuluke süttis juba, näitas üle 50km veel sõita ja masin surivälja. Ju jäi siis kuivale juba pump. Pumbale pole kuivalt käitamine hea, võib varem või hiljem otsa saada.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 19.11.2007 19:33 10
Re: e39 käivitub ja sureb kohe välja
mul oli sama asi oli.....................väntvõlli andur ja asi korras 1100 eeku ja asi korras
E39 puhul on paak kaheosaline ja ka kaks kütusetaseme näidikut.turist kirjutas:Sain korda, häbi öelda aga asi oli küttes ehk seda ei olnud. Tulemus on siis selline, et kütuse näidik lihtsalt mõtles et ütleb töölepingu üles,näitas et 15 l on sees tegelikult on vist kinni kiilunud.
Küsimus kas keegi teab mis süsteem seal sees on . Liuguriga või hoovaga süsteem.
Varjatud menüüst näed, kumb valesti näitab.
Viimati muutis Indrek_M, 13.03.2008 11:30 50, muudetud 1 kord kokku.
Indrek
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!