E32 rooliswap?
E32 rooliswap?
Tervist!
Küsimus järgmine...
Kui raske on parempoolse rooliga E32 meie oludele vastavaks teha?
Mida selleks vaja?
Vabandust kui tundub loll küsimus/sõnastus!
Ette tänades!
Küsimus järgmine...
Kui raske on parempoolse rooliga E32 meie oludele vastavaks teha?
Mida selleks vaja?
Vabandust kui tundub loll küsimus/sõnastus!
Ette tänades!
Kiss and tell, baby we're bleeding well...
Ei leia, et see tegevus oleks.
Päästaks niimoodi ühe heas korras 7se.
3.0 138kw moto, automaat, väga vähe sõitnud (seda ka vaid inglismaal) ja muidu heas korras masin.
Aega selle kiire asjaga on, teine auto sõitudeks olemas ja see annabki aega 7sega tegeleda.
Päästaks niimoodi ühe heas korras 7se.
3.0 138kw moto, automaat, väga vähe sõitnud (seda ka vaid inglismaal) ja muidu heas korras masin.
Aega selle kiire asjaga on, teine auto sõitudeks olemas ja see annabki aega 7sega tegeleda.
Kiss and tell, baby we're bleeding well...
pole nagu midagi erilist sul see e32. Esiteks valge, pole ka nahka ja suht siuke lammutamise pill rohkem..siin koha peal on palju ilusamaid e32 tesi ära lammutatud mis oleks väärind hoopis natuke hoolt. Keegi siin foorumis lammutas inglismaalt tulnud ühe ilusa punase e32 ära millel olid kõik lisad nahk jne vot sellele oleks võind oopis rooli vahetada. Selle valge ma lammutaks ära ja polex kahju ka.
Aga, lgp eelkõneleja.
Autol võib olla ka emotsionaalne väärtus, mis teeb selle omaniku jaoks eriti vajalikuks.
Aga teemaalgatajel ka:
Isegi kui sa saad selle masina võileva hinna eest kätte, siis arvesta sellega, et selle ümber ehitamise hind + eestisse toomise kulud + registreerimiskulud tulevad samma auku, mis maksab eestis e32. Pluss lisa muidugi oma tasuta töö, mis sa auto ümber ehitamiseks teed... Ja konsulteeri ARK-iga ka. Minu arust auto ümber ehitamist (just rooli ümber paigaldamist), pidi teostama litsenseeritud ettevõte...
Autol võib olla ka emotsionaalne väärtus, mis teeb selle omaniku jaoks eriti vajalikuks.
Aga teemaalgatajel ka:
Isegi kui sa saad selle masina võileva hinna eest kätte, siis arvesta sellega, et selle ümber ehitamise hind + eestisse toomise kulud + registreerimiskulud tulevad samma auku, mis maksab eestis e32. Pluss lisa muidugi oma tasuta töö, mis sa auto ümber ehitamiseks teed... Ja konsulteeri ARK-iga ka. Minu arust auto ümber ehitamist (just rooli ümber paigaldamist), pidi teostama litsenseeritud ettevõte...
Auto on juba ammu eestis. Jah, sellel on minu jaoks väärtus, sellest ajalugu aga vaikib.tambets kirjutas:Aga, lgp eelkõneleja.
Autol võib olla ka emotsionaalne väärtus, mis teeb selle omaniku jaoks eriti vajalikuks.
Aga teemaalgatajel ka:
Isegi kui sa saad selle masina võileva hinna eest kätte, siis arvesta sellega, et selle ümber ehitamise hind + eestisse toomise kulud + registreerimiskulud tulevad samma auku, mis maksab eestis e32. Pluss lisa muidugi oma tasuta töö, mis sa auto ümber ehitamiseks teed... Ja konsulteeri ARK-iga ka. Minu arust auto ümber ehitamist (just rooli ümber paigaldamist), pidi teostama litsenseeritud ettevõte...
Sellest ka minu suur soov see siin liikuma saada ja õigepoolse rooliga.
Valge, mis sellest, maitse asi kõik ju
Nahast niipalju, et mulle isiklikult ei meeldi nahksisu
Kiss and tell, baby we're bleeding well...
Suvel kuum, talvel külm, aga ilus vaadata Sellel autol tundub see riidesisu ka korralik.-SF- kirjutas:Nahast niipalju, et mulle isiklikult ei meeldi nahksisu
Juppe on saada piisavalt, ma usun, et väga hull seda tööd teha ei ole ka. Paras nokitsemise teema
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...