525ix ajalugu, infopäring
525ix ajalugu, infopäring
Tere
Kas kellelegi siit foorumist on see auto ka tuttav? http://fotoalbum.ee/photos/k2snapuuks/sets/451919
Äkki oskate infot anda - on see väga varjusurmas isend?
Ette tänades,
Lex
Kas kellelegi siit foorumist on see auto ka tuttav? http://fotoalbum.ee/photos/k2snapuuks/sets/451919
Äkki oskate infot anda - on see väga varjusurmas isend?
Ette tänades,
Lex
...
esimesena vaata kohe amorid ära sest IX amoridid suht kallid.
Siis kui käike vahetada siis ei tohiks nõkse käia tagasillas...kui käib siis otsapuksid läbi(päris jama vahetada neid).
Samuti kontrollida kas ikka kõik neli ratast edasi veavad.
Kui võimalus siis vaata auto all kah(otsi ega õli vahekastist välja ei aja)
Aga lohuta et talvel on IX üle prahi =)
Siis kui käike vahetada siis ei tohiks nõkse käia tagasillas...kui käib siis otsapuksid läbi(päris jama vahetada neid).
Samuti kontrollida kas ikka kõik neli ratast edasi veavad.
Kui võimalus siis vaata auto all kah(otsi ega õli vahekastist välja ei aja)
Aga lohuta et talvel on IX üle prahi =)
Tere,
Poolteljed ja vahekasti asjadele pole veel tõesti alternatiivi leidnud ja õnneks sõidavad veel hästi..
Aga siiski, kui mina oma ixil esimesi amorte vahetan siis ei pea 7500.- tk maksma vaid saab paari tuhendega hakkama (koos vahetusega).
Ainuke asi mida olen um'ist oma IX'ile ostnud on sisemine sharniir 1400.-tk vms... aga no seda ei vaheta ju igapäev.. ülejäänud sillaosa on täiesti vabalt saadavad ja täiesti normaalse hinnaga!!!
Inimesed ärge kartke IX'i
Poolteljed ja vahekasti asjadele pole veel tõesti alternatiivi leidnud ja õnneks sõidavad veel hästi..
Aga siiski, kui mina oma ixil esimesi amorte vahetan siis ei pea 7500.- tk maksma vaid saab paari tuhendega hakkama (koos vahetusega).
Ainuke asi mida olen um'ist oma IX'ile ostnud on sisemine sharniir 1400.-tk vms... aga no seda ei vaheta ju igapäev.. ülejäänud sillaosa on täiesti vabalt saadavad ja täiesti normaalse hinnaga!!!
Inimesed ärge kartke IX'i

Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
Vaatasin siis antud isendi üle. Ei olnud ühtegi plekki, mis poleks roostes olnud - ikka korralik rooste tiivaäärtes, ukseäärtes, ukselinkide(!) all, kapotil, karbid olid võõbatud just miski kivikaitsega. Vahekast jooksis õli, juhipoolne amort oli suht pehme, kõrvalistujapoolne veovõll tegi kohepealt startides häält, kummid siledad (erinevalt kulunud), summuti lörises, juhtmeid ja voolikud rippus siin-seal. Mootor käis ühtlaselt aga tuure andes kõlas mingi veider susin/kohin, termovent loperdas korralikult,esiklaas katki. Ja see oli siis Ix mille kohta enne lähemalt nägemist kirjutas omanik: rahuldavas sõidukorras. Mina jätsin hetkel küll diili katki (tegemist oli vahetusega, vääringus u 25k)
...