loll kysimus küll aga ikkagi ...
kuidas ma saan teada mis differ mul all on ?
tundub olema hirmsasti mingi plokkdiffer aga tahaks kindlat vastust saada....
Küsimus diffri kohta
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
Küsimus diffri kohta
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
1. ronid auto alla korraliku lambi ja terasharjaga
2. tagareduktori kaane ühe vasakpoolse kinnituspoldi alt leiad sinna otsapidi kinnitad kitsa (1 cm lai, 4 cm pikk) plekkriba
3. kraabid selle roostest ja muust pasast puhtaks
4. sildi kinnise otsa poolt loed kolm esimest numbrit.
Kui kõige ees on S täht, siis on LSD-ga (saksa k Sperredifferential)
Kui on tavaline, siis tavaliselt tähti pole.
Need kolm numbrit näitavad ülekannet, kui esimese numbri järgi koma panna
Nt S 307 tähendab LSD-ga 3.07
Nt 410 tähendab tavaline 4.10
Korras (kordan korras) LSD-ga saab käsitsi pöörata tagarattaid ainult ühte pidi ja tungrauaga ühte üles tõstes oleks nagu kässar peal - so kätte jõuga ei keera.
Mittekorras LSD (kulunud ketastega) töötab nagu tavaline sild. Niiet sul võib olla vabalt LSD, kuid see enam ei tööta.
Sinna sisse käib spetsiaalne liimainet sisaldav õli (maksab nii 200 eek liiter
ja esindusest veelgi enam), mis sadestudes ketaste friktsioonpindadele muudab need kleepuvaks. Tavalise õliga hakkavad need läbi libisema ning kuluvad läbi.
Tegu pole mitte plokksillaga vaid LSD-ga - so diferetsiaali töölehakkamist (e rataste eri kiirusega töötamist) pidurdatakse sellesama ketaste paki abil. Natuke laseb see libiseda - seda on vajalik auto pööramiseks.
2. tagareduktori kaane ühe vasakpoolse kinnituspoldi alt leiad sinna otsapidi kinnitad kitsa (1 cm lai, 4 cm pikk) plekkriba
3. kraabid selle roostest ja muust pasast puhtaks
4. sildi kinnise otsa poolt loed kolm esimest numbrit.
Kui kõige ees on S täht, siis on LSD-ga (saksa k Sperredifferential)
Kui on tavaline, siis tavaliselt tähti pole.
Need kolm numbrit näitavad ülekannet, kui esimese numbri järgi koma panna
Nt S 307 tähendab LSD-ga 3.07
Nt 410 tähendab tavaline 4.10
Korras (kordan korras) LSD-ga saab käsitsi pöörata tagarattaid ainult ühte pidi ja tungrauaga ühte üles tõstes oleks nagu kässar peal - so kätte jõuga ei keera.
Mittekorras LSD (kulunud ketastega) töötab nagu tavaline sild. Niiet sul võib olla vabalt LSD, kuid see enam ei tööta.
Sinna sisse käib spetsiaalne liimainet sisaldav õli (maksab nii 200 eek liiter

Tegu pole mitte plokksillaga vaid LSD-ga - so diferetsiaali töölehakkamist (e rataste eri kiirusega töötamist) pidurdatakse sellesama ketaste paki abil. Natuke laseb see libiseda - seda on vajalik auto pööramiseks.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Aare, asjalik tekst; Aga siin on üks pisisprobleem, kui plekk on küljest ära idanenud, nagu mul näiteks, siis pole ju kuskilt vaadata?
Sellel väidetaval plokkdiffril mis ma ostsin, on küll silt küljes aga ta on nii ära idanenud et sealt ei loe midagi välja. 20 a roostetamist ei jäta suurt midagi järgi
Ainuke variant tundub mul olema kaan maha võtta ja vaadata mis seal sees on? Muid variante ma ei tea.
Sellel väidetaval plokkdiffril mis ma ostsin, on küll silt küljes aga ta on nii ära idanenud et sealt ei loe midagi välja. 20 a roostetamist ei jäta suurt midagi järgi

Ainuke variant tundub mul olema kaan maha võtta ja vaadata mis seal sees on? Muid variante ma ei tea.
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Ei no milleks otse kui saab ringiga.
Plokiga on lihtne - keera kardaaniotsa nt 10 või 100 pööret ringi (sõltuvalt kui täpselt tahad) ning loe poolteljeflantsi pöörded kokku.
Nt 100 pööret kardaani, 25 pööret poolteljel 100:25=4.0
Tavalisega on keerulisem, rattad kipuvad omasoodu käima, siis abilist vaja.
Kaant pole mõtet puutuda - ega sa teo hambaid sealt ikka ei näe....
Plokiga on lihtne - keera kardaaniotsa nt 10 või 100 pööret ringi (sõltuvalt kui täpselt tahad) ning loe poolteljeflantsi pöörded kokku.
Nt 100 pööret kardaani, 25 pööret poolteljel 100:25=4.0
Tavalisega on keerulisem, rattad kipuvad omasoodu käima, siis abilist vaja.
Kaant pole mõtet puutuda - ega sa teo hambaid sealt ikka ei näe....
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990