E34 525TDS tõmbab hinge kinni.
E34 525TDS tõmbab hinge kinni.
Autoga siis väike mure, mis igapäevasõitu ei takista, aga teeb nati murelikuks. Muidu tundub mootoril kõik enamvähem korras olevat, peale koliseva hooratta.
Lugu selline, et kui kõvasti kiirendada, siis teatud pööretel tõmbab naksti autol hinge kinni. Kolmandaga läheb kuni 4000 rpm, siis käib üsna järsk nõks, kütusekuluseier langeb 25-30 pealt kümne peale ja enam edasi ei lähe. Torkan siis neljanda sisse ja kiirendan edasi, varsti sama lugu ainult see hinge kinni tõmbamise moment natukene teistel pööretel. Viiendaga läheb siis maksimum 140 km/h ja kogu lugu.
Muidu uimasuse kohta ei oska midagi eriti öelda. Varem sõitsin 520 110kw ja tunduvad enamvähem võrdse minekuga olevat.
Mida kahtlustada, uurida?
Lugu selline, et kui kõvasti kiirendada, siis teatud pööretel tõmbab naksti autol hinge kinni. Kolmandaga läheb kuni 4000 rpm, siis käib üsna järsk nõks, kütusekuluseier langeb 25-30 pealt kümne peale ja enam edasi ei lähe. Torkan siis neljanda sisse ja kiirendan edasi, varsti sama lugu ainult see hinge kinni tõmbamise moment natukene teistel pööretel. Viiendaga läheb siis maksimum 140 km/h ja kogu lugu.
Muidu uimasuse kohta ei oska midagi eriti öelda. Varem sõitsin 520 110kw ja tunduvad enamvähem võrdse minekuga olevat.
Mida kahtlustada, uurida?
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Äkki mingi sarnane teema ? Sinu kirjelduse järgi võiks isegi arvata, et võib olla sarnane asjale, mis Patrik pakkus 

Tuttav mure ja ise ka ei jaga lahti m is toimub, mul E39 525TDS, algas asi sellega, et juhtmega pihusti oli läbi, vahetasin ära, siis jamasid tagasivooluvoolikud, vahetasin ära, nüüd siis sama jama et tõmbab ka hinge kinni vahest, täpselt seal samade pöörete juures, teiselt kolmanda käigule mineku juures(automaat). Kunagi oli sama masin, siis oli õhulugeja pees, aga siis jupsis hullemini ka
Kas siin keegi oskab midagi ennustada, et mis värk?
Diislil pidavat õhufilter 2-3 korda aastas vahetamist nõudma, ei tea kas see päästab, minu meelest pole loogiline kui hinge kinni tõmbab ka siis kui gaasi maha lased, siis ei saaks nagu õhufiltri prst see olla või mis.
Kas siin keegi oskab midagi ennustada, et mis värk?
Diislil pidavat õhufilter 2-3 korda aastas vahetamist nõudma, ei tea kas see päästab, minu meelest pole loogiline kui hinge kinni tõmbab ka siis kui gaasi maha lased, siis ei saaks nagu õhufiltri prst see olla või mis.
Uue kütuse ja õhufiltriga käitus samamoodi. Need vahetatud umbes pool aastat tagasi. Jama on kestnud alates sellest, kui ükskord tekkis mõte autot piinata.
Mina kahtlustan millegipärast seda turbovärki. EGR klapi jamamine ei või midagi taolist põhjustada? Hiljaaegu proovisin töökaaslase Volvot, millel Audi 2,5 ne R5 turbodiisel 103 KW. Selle minek oli ikka kõvasti parem ja turbo järgi tulemise moment ilusasti tunda. Minu auto veab nagu kogu aeg ühtlaselt, kuni hing kinni.
Võtsin huvi pärast lõdviku enne seda EGR klappi lahti, seest päris must. Ikka kui näpuga tõmmata tuleb paksu pigi.
Mina kahtlustan millegipärast seda turbovärki. EGR klapi jamamine ei või midagi taolist põhjustada? Hiljaaegu proovisin töökaaslase Volvot, millel Audi 2,5 ne R5 turbodiisel 103 KW. Selle minek oli ikka kõvasti parem ja turbo järgi tulemise moment ilusasti tunda. Minu auto veab nagu kogu aeg ühtlaselt, kuni hing kinni.
Võtsin huvi pärast lõdviku enne seda EGR klappi lahti, seest päris must. Ikka kui näpuga tõmmata tuleb paksu pigi.
Kui 525 tds mootoril ei ole tunda, kuna turbo järgi tuleb, siis ma kahtlustaksin mingit turbo probleemi.
Üks asi mis võib juhtuda on see, et EGR klapp on koguaeg poolenisti lahti (klapp on kinni jäänud). Veel tuleks kontrollida, et vaakumvoolikud, mis egr klappi juhivad, oleksid terved.
Minu 525 tds on alla ~1800 pöörde nagu uimane kana, aga siis kui pöörded kerkivad üle 1500, käib päris suur jõnks ja auto hakkab liikuma.
Üks asi mis võib juhtuda on see, et EGR klapp on koguaeg poolenisti lahti (klapp on kinni jäänud). Veel tuleks kontrollida, et vaakumvoolikud, mis egr klappi juhivad, oleksid terved.
Minu 525 tds on alla ~1800 pöörde nagu uimane kana, aga siis kui pöörded kerkivad üle 1500, käib päris suur jõnks ja auto hakkab liikuma.
Kuna oli natukene vaba aega, tegin siis sellise asja, et võtsin sisselaske maha ja pesin puhtaks, oli seest ikka pakuslt ligane. EGRi leotasin 24h ja puhastasin seejärel korralikult. Oli vist kinni jah, igatahes alguses ei tahtnud kuidagi klapp lahti tulla.
Vahetasin peenikesed vaakumvoolikud, kuna otsad tundusid olevat välja veninud. Kuna sisselase sai maha katkutud, panin ka uued eelsüüteküünlad.
Kiirendus paranes oluliselt 1-3 käigul. Aga üle 140-150 ikka ei lähe. See hinge kinni tõmbamise moment ei ole enam nii järsk, vaid sujuvam. Samuti ei ole ikka hästi tunda, millal turbo järele tuleb, nagu tavaliselt muidu turbodega autodel on.
Mis järgmiseks? Kuidas turbot koduste vahenditega kontrollida. Lõdvikud maha ja loksutan? Kui palju see lõtk käe järgi võib umbes olla?
Selline küsimus ka veel, et EGRi all on väikene auk, kust mul varem tilkus mingit kütuse ja õlisegust ollust natukene. Enam ei tilgu. Et kust see sinna üldse saada võis? Tundub nagu selle vaakumipoolega ühenduses olevat see auk? Selle ollusega on koos veel see imelik väike jubin kere küljes, kuhu vaakumvoolikud tulevad. Et mis jubin see üldse on? Kaks peenikest voolikut ja üks juhe tuleb sisse, väike plastmassjubin otsas. Ja kust **** see kütuse-õli ollus sinna saab?
Vahetasin peenikesed vaakumvoolikud, kuna otsad tundusid olevat välja veninud. Kuna sisselase sai maha katkutud, panin ka uued eelsüüteküünlad.
Kiirendus paranes oluliselt 1-3 käigul. Aga üle 140-150 ikka ei lähe. See hinge kinni tõmbamise moment ei ole enam nii järsk, vaid sujuvam. Samuti ei ole ikka hästi tunda, millal turbo järele tuleb, nagu tavaliselt muidu turbodega autodel on.
Mis järgmiseks? Kuidas turbot koduste vahenditega kontrollida. Lõdvikud maha ja loksutan? Kui palju see lõtk käe järgi võib umbes olla?
Selline küsimus ka veel, et EGRi all on väikene auk, kust mul varem tilkus mingit kütuse ja õlisegust ollust natukene. Enam ei tilgu. Et kust see sinna üldse saada võis? Tundub nagu selle vaakumipoolega ühenduses olevat see auk? Selle ollusega on koos veel see imelik väike jubin kere küljes, kuhu vaakumvoolikud tulevad. Et mis jubin see üldse on? Kaks peenikest voolikut ja üks juhe tuleb sisse, väike plastmassjubin otsas. Ja kust **** see kütuse-õli ollus sinna saab?
Re: E34 525TDS tõmbab hinge kinni.
Tere!
Tulen vana teema juurde:kiskusin endalgi M57 mootoril EGR maha (kollektori puhastus jm tööd veel lisaks). Kui lihtsalt peaks EGR klapp liigutatav olema? Mina igatahes ei suutnud seda ka kruvikaga liikuma saada, rääkimata siis sõrmedest. Klapp suletud asendis, varre juurest 5mm ulatuses puhas, ülejäänud tahmane. Selle järgi ütleks, et klapp peaks olema liikunud, kui osa varrest on puhtaks kulutanud.
Turbo reageerib üsna erksalt 2000 pöörde juurest.
Kollektor oli üllatavalt puhas.
Tulen vana teema juurde:kiskusin endalgi M57 mootoril EGR maha (kollektori puhastus jm tööd veel lisaks). Kui lihtsalt peaks EGR klapp liigutatav olema? Mina igatahes ei suutnud seda ka kruvikaga liikuma saada, rääkimata siis sõrmedest. Klapp suletud asendis, varre juurest 5mm ulatuses puhas, ülejäänud tahmane. Selle järgi ütleks, et klapp peaks olema liikunud, kui osa varrest on puhtaks kulutanud.
Turbo reageerib üsna erksalt 2000 pöörde juurest.
Kollektor oli üllatavalt puhas.