Ühesõnaga, hakkas nüüd palav ning tihti tuleb nüüd sõita sisselülitatud konditsiooneriga. Aga täna tekkis nimelt see jama, et kondi töötamise ajal just tühipööred kõiguvad - 500 kuni 1000 RPM-ni. Oskab keegi öelda, milles probleem võiks olla?
Autoks on E36 M43B18 97. aasta.
E36 konditsioneeri töötamise ajal tühipööred kõiguvad
Oot, oot, pea kinni nüüd, arvad et probleemi pole kui kondi töötamise ajal tühikäigupöörded kõiguvad 500-1000 rpm-i piires. Näita mulle palun see koht manuaalist ette, kus on kirjas, et kondi ja tühikäigu ajal peavad pöörded kõikuma 500-1000 rmp-i piires.
Teema algatajale soovitan minna diagnostikasse, sest pöörded peavad olema ka siis ühtlased, kui kont töötab ja mootor tühikäigul.
Viga võib olla vabalt elektroonikas, või pöörduda kondisoneeriga tegelevatesse firmadesse. Arvan, et sa pole ainuke, kellel sama probleem olnud.
Ka kondipump võib vigane olla
Selge on see, et pöörded muutuvad alati, kui lülitada mootorile mõni lisakoormus taha, kuid kõikuma ei tohi jääda kunagi.
Teema algatajale soovitan minna diagnostikasse, sest pöörded peavad olema ka siis ühtlased, kui kont töötab ja mootor tühikäigul.
Viga võib olla vabalt elektroonikas, või pöörduda kondisoneeriga tegelevatesse firmadesse. Arvan, et sa pole ainuke, kellel sama probleem olnud.
Ka kondipump võib vigane olla

Selge on see, et pöörded muutuvad alati, kui lülitada mootorile mõni lisakoormus taha, kuid kõikuma ei tohi jääda kunagi.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 840
- Liitunud: 10.02.2007 14:11 50
- Peamine sõiduk: F20'LCI M140i xDrive
- Asukoht: Turku
Ei ole nagu midagi lugeda, kuna kasutusjuhendit autoga kaasas polnudMingit probleemi pole, võiksid viitsida auto kastusjuhenit lugeda. Kui kliimakonpressor lülitatakse järgi (mitte ajada segi kliimanupu sisselülitamisega), siis tõstetakse mootori pöördeid

Aga tänud vastuste eest, ilmselt tuleb nüüd tõesti diagnostikasse minna...