Väike segadus roolivarrastega seoses!!:D
Väike segadus roolivarrastega seoses!!:D
Nimelt ei jaga BMW veermikust eriti midagi, aga läbi on paraleelvarras. Aga ei saa aru palju veermikus neid vardaid on? Mingi pikk keskmine ja jne. vist!? Et missugune see paraleelvarras on kas tal on siis mitu nime?? Loodan et jutt ei ole väga segane!! Autoks siis e34, 520, 110kw, 92a. Kas selle vahetusega saab ise edukalt hakkama kodustes tingimustes või on seal midagi mida ei saa teha kodus!! Aitäh!!
Re: Väike segadus roolivarrastega seoses!!:D
Vanadel rooliotstel mõõdad supleriga kausi keskkohast reguleertoru servani ja uued otsad keerad sama mõõduni sisse. Rooliotsa välimisest servast mõõta ei saa, sest erinevatel tootjatel on erineva paksusega välisservad.
Kokkujooksu paika panemiseks kaks omavahel liigutatavat kaigast, mille otstes L-kujulised vinklid. Minul on need 8-st keermelatist painutatud, hea lihtne kaigaste kylge yhendada
. Selle kaika regullid täpselt parajaks ratta keskjoonel vastu velje siseserva mõlemal pool. Vastu kummi mõõtes ei saa nii täpset tulemust. Edasi tõmbad kriidiga neile kohtadele kummile jooned peale ja veeretad autot edasi nii palju, et kriidijooned teevad täpselt pool ringi, ehk kui algul tegid tagapool, siis nüüd tuleb sama koht ette. Seni reguleerid, kuni kokkujooks paigas. Mina olen alati pannud 1 mm kokkujooksu, seda siis lehtkaliibriga mõõtes. Siiani kõigil oma autodel nii teinud ja pole kordagi sillastendi kasutanud. Kumme ka kusjuures ei söö
Loodan, et keegi sellest keerulisest jutust abi ka saab.
Kokkujooksu paika panemiseks kaks omavahel liigutatavat kaigast, mille otstes L-kujulised vinklid. Minul on need 8-st keermelatist painutatud, hea lihtne kaigaste kylge yhendada


BMW-le kindel