e34 530 95a Karteri tuulutus klapp
e34 530 95a Karteri tuulutus klapp
Tere et siis selline probleem,et ei leie enda autol 530 95a karteri tuulutus klappi.Pildil nr 1.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Äki saaks keegi aidata.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Äki saaks keegi aidata.
vaata parem seda pilti, siis leiad üles ka: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
osa nr. 3 siis ja autol asub ta samas kohas ehk siis paisupaagi all mootoripool küljes ikka.
osa nr. 3 siis ja autol asub ta samas kohas ehk siis paisupaagi all mootoripool küljes ikka.
Igatahes on teema selline, et kui mootor on soe siis tekib mootoris vaakum ja hakkab vilisema ning imeb õli karterist sisselaskesse ning suitseb vahepeal.Viga peaks siis olema selles kalpis.
Mina olen nagu asjast nii arusaanud, et õhk tuleb karterisse käib läbi mootori ja vana õhk läheb sisselaskesse ja sealtkaudu läbi silindrite väljalaseksse.Kas olen õiet arusaanud ,kui olen siis kust see õhk sinna karterisse tuleb.
Mina olen nagu asjast nii arusaanud, et õhk tuleb karterisse käib läbi mootori ja vana õhk läheb sisselaskesse ja sealtkaudu läbi silindrite väljalaseksse.Kas olen õiet arusaanud ,kui olen siis kust see õhk sinna karterisse tuleb.
Loe see teema läbi, saad ehk targemaks http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ht=suitseb
aga vaheta alustuseks see klapp ära, sest üsna suure tõenäosusega peitub viga seal.
aga vaheta alustuseks see klapp ära, sest üsna suure tõenäosusega peitub viga seal.
- fheisis
- Huviline
- Postitusi: 425
- Liitunud: 28.12.2008 14:48 03
- Peamine sõiduk: E30-E39-E65 kalla ja talla
- Asukoht: Haapsalu
- Kontakt:
Re: e34 530 95a Karteri tuulutus klapp
Tere, ma olen vist piisavalt eilane peast et mina aru ei saa sellest skeemist mis näiteks siin teemas on ja teisi teemasi piilusin ka natuke, endal ka nimelt ajab kohati tugevat sinist ja vahel ka valget, õli hakkas ka järsult võtma kuid jahutus süsteem on okei, ennustan ka lootusest karteri tuulutus klapile kuna koguaeg ei suitse ainult siis kuidas ise tahab seega puruks kolvirõngaid või klapi sääre tihendeid ma ei kahtlusta, minul on tegemist e38 7-seeria ja 3- liitrine v8 160 kw,
kus kurjamis kohas se klapp nüüd täpsemalt siis on? saab sellele ülevalt ligi või alt poolt ? joonis tundub nagu ülevalt poolt ? kas seda klappi kuidagi sellest tökatist puhastada ka annab või tulebki se lihtsalt ära vahetada ? Kust ka sellise uue klapi saab, kataloogidest internetist ei leidnud. Mis se ka maksab ?
Loodan et keegi tuleb mulle vastu,
Toredat ette tänades .
kus kurjamis kohas se klapp nüüd täpsemalt siis on? saab sellele ülevalt ligi või alt poolt ? joonis tundub nagu ülevalt poolt ? kas seda klappi kuidagi sellest tökatist puhastada ka annab või tulebki se lihtsalt ära vahetada ? Kust ka sellise uue klapi saab, kataloogidest internetist ei leidnud. Mis se ka maksab ?
Loodan et keegi tuleb mulle vastu,
Toredat ette tänades .
Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab!
Re: e34 530 95a Karteri tuulutus klapp
http://bmwfans.info/parts/catalog/E38/S ... ld_system/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nr 2 on klapp, uue tihendi võiks ka panna kui vahetada (5), endal oli lisaks uusi polte vaja. Klapi hind ~45 Eurot H2-st. Saab vahetada ilma kollektorit eemaldamata aga siis see on väga tülikas, samas E38 kapotiall on ehk vähe rohkem ruumi kui E34-jal.
Võib-olla annab puhastada samas kui membraan on katki, siis tuleb terve uus kaas osta.

Ingliskeelseid õpetusi ja muud teavet soovid leida, siis kasuta otsinguks sõnu: M60 pcv valve
Nr 2 on klapp, uue tihendi võiks ka panna kui vahetada (5), endal oli lisaks uusi polte vaja. Klapi hind ~45 Eurot H2-st. Saab vahetada ilma kollektorit eemaldamata aga siis see on väga tülikas, samas E38 kapotiall on ehk vähe rohkem ruumi kui E34-jal.
Võib-olla annab puhastada samas kui membraan on katki, siis tuleb terve uus kaas osta.
Ingliskeelseid õpetusi ja muud teavet soovid leida, siis kasuta otsinguks sõnu: M60 pcv valve