Kas kardaanipuki peab ka lahti laskma, et kasti kätte saada??
Või saab ilma puki lahtilaskmata ka kudagi?
K: e34 525 141kw käigukasti maha võttmine?
Endale pakuks ka huvi täpselt sama mudeli mingi manual?
Kõige parem mis ise leidnud on selline link kolmandale seeriale (ei oskagi öelda kui palju ühiseid samme viiendaga võib olla):
http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... emoval.htm
Kõige parem mis ise leidnud on selline link kolmandale seeriale (ei oskagi öelda kui palju ühiseid samme viiendaga võib olla):
http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... emoval.htm
Kui abiks on, siis võin enda poolt tehtud tööde järjekorra yles lugeda. Esmalt tuleb summuti ära võtta, kas terves tykis või pool, see sõltub sellest, kas kannatab keskelt lahti võtta või mitte. Ära unusta ennem lambdaanduri juhet lahti yhendada. Mina võtsin igaks juhuks akul - juhtme ka lahti. Pykste poltidele heaks ligipääsemiseks on mõttekam need kaks kuumakaitse plekki sisselaske kolle alt ennem lahti päästa.
Edasi kuumakaitse kardaani tunnelist lahti ja siis kardaan käigukasti poolt kummimuhvi otsast lahti ja vahepukk ka lahti, allapoole painutades tuleb võlli ots käigukastist välja. Edasi lased käigukasti patjadest lahti ja siis tuleb yks paras jama käigukangi hoobadega. See, mis käiku sisse paneb, see on lihtne. Jama on ylemisega, mis käigukangi kinni hoiab ja kinnitub ylevalt käigukasti peale. Käigukasti peal on sellest hoovast tift läbi, millel on plekiklamber kyljes. Sellelt pildilt nr. 3 siis http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=25&fg=05 Seda pead lyhikese kruvikaga eespoolt enda poole ylesse lahti väänama. Segane jutt sai, aga ma ise nuputasin poolteist tundi, kuidas see käib
Võibolla on lihtsam käigukang kyljest võtta, aga mul ei õnnestunud seda plasmass võru lahti keerata.
Siis pole muud, kui kiirusanduril juhe lahti, siduri töösilinder koja kyljest lahti. Siduri toru pole mõtet lahti keerata, saab eduliselt niisama ka kätte. Torx padrunitega yheksa sidurikoja polti lahti. Starterit ei pea ära võtma, aga kuidagi peab saama neid starteri mutreid teispoolt kinni hoida. Kymnes polt on kuuene paremal pool, mida tuleb eespoolt keerata. Hoiab porikaitse plekki kinni. Siis tõmbad käigukasti otsast ja ongi kõik. Nii lihtne see ongi
Loodan, et sain abiks olla.
Edasi kuumakaitse kardaani tunnelist lahti ja siis kardaan käigukasti poolt kummimuhvi otsast lahti ja vahepukk ka lahti, allapoole painutades tuleb võlli ots käigukastist välja. Edasi lased käigukasti patjadest lahti ja siis tuleb yks paras jama käigukangi hoobadega. See, mis käiku sisse paneb, see on lihtne. Jama on ylemisega, mis käigukangi kinni hoiab ja kinnitub ylevalt käigukasti peale. Käigukasti peal on sellest hoovast tift läbi, millel on plekiklamber kyljes. Sellelt pildilt nr. 3 siis http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=25&fg=05 Seda pead lyhikese kruvikaga eespoolt enda poole ylesse lahti väänama. Segane jutt sai, aga ma ise nuputasin poolteist tundi, kuidas see käib

Siis pole muud, kui kiirusanduril juhe lahti, siduri töösilinder koja kyljest lahti. Siduri toru pole mõtet lahti keerata, saab eduliselt niisama ka kätte. Torx padrunitega yheksa sidurikoja polti lahti. Starterit ei pea ära võtma, aga kuidagi peab saama neid starteri mutreid teispoolt kinni hoida. Kymnes polt on kuuene paremal pool, mida tuleb eespoolt keerata. Hoiab porikaitse plekki kinni. Siis tõmbad käigukasti otsast ja ongi kõik. Nii lihtne see ongi

BMW-le kindel