Küsimused E32 kohta ning mured
Küsimused E32 kohta ning mured
Sai ostetud omale mõned päevad tagasi E32 750i 92a. Sellist masinat pole enne olnd ja tekkisid mõningad küsimused.
Kui kiiresti see throttle süstem peab reageerima? Minul on ikka väga uimane. Kui vajutada pedaal põhja siis umbes 1,5 sekundi pärast lööb lõõrid lahti alles.
Kui palju peaks see masin benna neelama? Minul trassi peal on kusagil 14 l/100km.
Mis pesadega on xeneonid lähitulede sees? Mul pirnid läbi ja oleks vaja sinna midad leiutada. Et kas originaal traffode järele saab panna nt. universaalsete xeneonide pirnid ilma, et midad ringi ehitada.
Kui kiiresti see throttle süstem peab reageerima? Minul on ikka väga uimane. Kui vajutada pedaal põhja siis umbes 1,5 sekundi pärast lööb lõõrid lahti alles.
Kui palju peaks see masin benna neelama? Minul trassi peal on kusagil 14 l/100km.
Mis pesadega on xeneonid lähitulede sees? Mul pirnid läbi ja oleks vaja sinna midad leiutada. Et kas originaal traffode järele saab panna nt. universaalsete xeneonide pirnid ilma, et midad ringi ehitada.
Viimati muutis raivo98, 21.09.2008 00:36 05, muudetud 1 kord kokku.
BMW 750i E32 220kw 92a.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Segusiibrid vajavad enamikel puhastamist. Sellest ilmselt ka seeviive, et nad lihtsalt ei liigu nagu peaks.
14l/100km trassil on liiga palju. Diagnost kui ta midagi nätab, siis lambdade korrasolu näitab vähemalt.
Orig. xenonid ees? See on päris haruldane lisa igatahes ja soovin õnne kui tõesti orign. on. Pirnide osas kahjuks ei tea midagi arvata.
Kui ise kallale ei taha/mõista minna, siis V12 peale peaksid siin foorumikasutajad trionic ja iisak mihklid olema. Usun, et paneksivad käima nagu vaja.
Edu!
14l/100km trassil on liiga palju. Diagnost kui ta midagi nätab, siis lambdade korrasolu näitab vähemalt.
Orig. xenonid ees? See on päris haruldane lisa igatahes ja soovin õnne kui tõesti orign. on. Pirnide osas kahjuks ei tea midagi arvata.
Kui ise kallale ei taha/mõista minna, siis V12 peale peaksid siin foorumikasutajad trionic ja iisak mihklid olema. Usun, et paneksivad käima nagu vaja.
Edu!
Viimati muutis eero, 13.07.2008 20:34 11, muudetud 2 korda kokku.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Kui trassil sõites uhkelt möödasõite sooritada ja tihti kick-lülitit rakendada,siis pole see kulu ka mingi ime 
Püsikaga 90-100 ga sõites,peaks tõesti kulu 11 kanti jääma.
Ja uimasuse üle pole midagi imestada, minu arvates saabki selle auto jõudu tunda,kui mingi hoog juba sees...alates 50 km/h näiteks.
Kohalt startides hakkab endal ka vahel häbi

Püsikaga 90-100 ga sõites,peaks tõesti kulu 11 kanti jääma.
Ja uimasuse üle pole midagi imestada, minu arvates saabki selle auto jõudu tunda,kui mingi hoog juba sees...alates 50 km/h näiteks.
Kohalt startides hakkab endal ka vahel häbi

Need on D1 Xenon pirnid, mida enam ei toodeta. NB! mitte segamini ajada praeguste D1S/D1R lampidega, millel on kõrgepingetrafo küljes!
Nood D1-d on kõige esimesed (mõnel pool nimetati ka eelseeria latrnateks) tööstuslikud seeria-ksenoonlaternad. Tol ajal usuti, et need kestavad sama kaua, kui auto ja eraldi pirni vahetamist ette ei olnud nähtud. Vajadusel vahetati terve latern! PS Hella omi saab veel varuosasüsteemist isegi tellida, üks pool maksab 700EUR.
Boschi latern käib õnneks üsna lihtsalt lahti ja saab praegused D2S-d asemele panna. D2 Pistiku asemel tuleb D1 juhtmeid-pistikuid kasutada.
Nood D1-d on kõige esimesed (mõnel pool nimetati ka eelseeria latrnateks) tööstuslikud seeria-ksenoonlaternad. Tol ajal usuti, et need kestavad sama kaua, kui auto ja eraldi pirni vahetamist ette ei olnud nähtud. Vajadusel vahetati terve latern! PS Hella omi saab veel varuosasüsteemist isegi tellida, üks pool maksab 700EUR.
Boschi latern käib õnneks üsna lihtsalt lahti ja saab praegused D2S-d asemele panna. D2 Pistiku asemel tuleb D1 juhtmeid-pistikuid kasutada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Olen ikka loll ma, mitte midad erilist aru ei saand. Seda ma tean, et hella omasid on saada mingi 16k juppina. Ning seda ma vaatasin, et boschi omad lagunevad. Aga sain ma siis õieti aru, et tavalised halogeenid st. h1 või siis h7 ei lähe samasse pessa. Juhtmed ma tean, et tuleb vedada uued aga kas need sinna auku istuvad.
BMW 750i E32 220kw 92a.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Mina sain lühidalt nii aru, et saad oma laternatesse panna D2S xenon pirnid, mida praegu kaubandusest saada on ja midagi ringi tegema ei pea.
Kuressaares näiteks Autex üks kõvemaid elektrimüüjaid ja tegijaid kust pirnid saama peaks. Küll nad aru saavad kui D2S ütled
Kuressaares näiteks Autex üks kõvemaid elektrimüüjaid ja tegijaid kust pirnid saama peaks. Küll nad aru saavad kui D2S ütled

E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Saare Autex justnimelt Kuressaares ongiraivo98 kirjutas:Aga kas need D2S pirnid sobivad ka siis traffodega mis mul tehase poolt peal. Palju need pirnid muidu maksavad. Ma ise asun Saaremaal ja meil siin vist pole Autex`i. Ja ühes poes ma käisin ja seal öeldi mul hinnaks 16k tükist.

Pirni hind peaks jääma 1K ringi, võib-olla vähem, võib-olla rohkem.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Jep, kuna latern on juba ksenoon, siis ei ole mõtet sinna halogeenpirni panna. Niisama lihtsalt õnneks ei saa ka.
D2S pirn sobib sellesse laternasse ilusti, olemasolev kõrgepingeosa sobib ka. Ainus probleem on selles, et sokli tagaosa erineb D2S-l tollest D1-st, mida seal laternas kasutati. Tollel on juhtmetega küljes kaks pistikut.
Praegusel on ühendus juba sokli küljes.
Leidsin pildi ka, siit saad aru, milles probleem. NB! paremal on D1 pirn, aga kuna see on võetud Hella tulest, siis Hella lõikas juba tehases D1 tagant pistikud ära ja jootis juhtmed otse trükkplaati!

Tuleb need juhtmed/pistikud D1 küljest lahti lõigata ja D2S külge joota, siis on OK.
Kahtlustan, et D2S-i pistik ise enam sinna korpuse sisse ei mahu.
Nagu Sa tead, siis D2S pirn näeb välja selline:

ja tema pistik selline (kui see punane osa mahuks laterna taga oleva plekk-kopsiku sisse, oleks asi päris lihtne!):

PS Siin on näha D1 asendus D2S-dega Hella tule näitel. Boschi tuli käib sellest oluliselt lihtsamalt lahti/kokku. Muus osas on põhimõte sama.
http://www.szobries.de/bmw/db71.html
PPS Sinu latern näeb autost eemaldatuna välja selline:
http://www.zylinderkopfcenter.de/XENG.HTM
D2S pirn sobib sellesse laternasse ilusti, olemasolev kõrgepingeosa sobib ka. Ainus probleem on selles, et sokli tagaosa erineb D2S-l tollest D1-st, mida seal laternas kasutati. Tollel on juhtmetega küljes kaks pistikut.
Praegusel on ühendus juba sokli küljes.
Leidsin pildi ka, siit saad aru, milles probleem. NB! paremal on D1 pirn, aga kuna see on võetud Hella tulest, siis Hella lõikas juba tehases D1 tagant pistikud ära ja jootis juhtmed otse trükkplaati!

Tuleb need juhtmed/pistikud D1 küljest lahti lõigata ja D2S külge joota, siis on OK.
Kahtlustan, et D2S-i pistik ise enam sinna korpuse sisse ei mahu.
Nagu Sa tead, siis D2S pirn näeb välja selline:

ja tema pistik selline (kui see punane osa mahuks laterna taga oleva plekk-kopsiku sisse, oleks asi päris lihtne!):

PS Siin on näha D1 asendus D2S-dega Hella tule näitel. Boschi tuli käib sellest oluliselt lihtsamalt lahti/kokku. Muus osas on põhimõte sama.
http://www.szobries.de/bmw/db71.html
PPS Sinu latern näeb autost eemaldatuna välja selline:
http://www.zylinderkopfcenter.de/XENG.HTM
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!