e34 plokikaane paigaldamine
e34 plokikaane paigaldamine
autoks siis 91a 525 ja sooviks siis teada plokikaane poltide pingutus järjekorda ja mis jõuga neid pingutama peab??
Tavaliselt jah olemas ka uue tihendi pakendi peal need andmed ja järjekord.
Ma endal ka alles võtsin selle töö ette, aga mul 93.a 525i vanosega mootor, ehk on natuke erinev. Järjekorda ei oska täpselt öelda,aga pingutada tuli 30-35nM vahel.
Ei kujuta ette, kui erinev on nendel mootoritel see
Ma endal ka alles võtsin selle töö ette, aga mul 93.a 525i vanosega mootor, ehk on natuke erinev. Järjekorda ei oska täpselt öelda,aga pingutada tuli 30-35nM vahel.
Ei kujuta ette, kui erinev on nendel mootoritel see

;) BMW 525i E34 93.a
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Mälu järgi oli vist 30-35Nm ja 90`ja 90`
Ja järjekord oli vist:
11 9 3 1 5 7 13
14 8 6 2 4 10 12
Vaatan homme järgi.
Ja järjekord oli vist:
11 9 3 1 5 7 13
14 8 6 2 4 10 12
Vaatan homme järgi.
Viimati muutis iisak, 14.08.2008 08:58 10, muudetud 1 kord kokku.
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Omalt poolt lisan ka seda, et, poltipea kõrid või seibid tuleks kergelt õliga kokku määrida ja samuti ka poltide keermed, et ei pooks kinni ja ei tuleks väga valesti pingutatud kaant.diislijoodik kirjutas:Ära soovita lollusi, eriti nii vastusrikkas kohas. 30-35Nm on plokaane jaoks väga vähe. Siia tuleb lisada 2 korda 90deg, reaalne pingutusmoment jääb 150Nm kanti. Poldid uued ja augud vedelikest puhtaks rookida.erx168 kirjutas:Tavaliselt jah olemas ka uue tihendi pakendi peal need andmed ja järjekord.
Ma endal ka alles võtsin selle töö ette, aga mul 93.a 525i vanosega mootor, ehk on natuke erinev. Järjekorda ei oska täpselt öelda,aga pingutada tuli 30-35nM vahel.
Ei kujuta ette, kui erinev on nendel mootoritel see
Kuna mõne ajapärast maksab see vägavalusasti kätte, uuesti kaane mahakiskumise näol.
Võtke keegi nüüd, kellel autodata käepärast ja vaadake täpne järgi. Mina usun, et pingutus on ca 100, pluss siis veel mingid kraadid keerata. Täpselt ei oska öelda. Pingutamine hakkab nendel motodel nii, et kõigepealt keerad kinni keskmised poldid. ja siis liigud diagonaalis järjest äärte poole.
Kõigepealt keerad kõik ca 50 peale, siis lased 15 min seista, siis 80 peale, ja siis 100 peale, ja nii järjest väiksemalt edasi, kuni soovutud numbrini (hetkel tõesti ei oska öelda, palju pingutusmoment on.) Ps. Peale viimast pingutamist soovitavad vanemad ja targemad lasta autol 12h seista, ja siis uuesti keerata selle numbrini. Tihend pidi vahepeal natuke väsima.
Kui jäi segaseks küsi üle. Vastan peale seda, kui keegi on lisanud täpsed pingutusnumbrid.
T.
Kõigepealt keerad kõik ca 50 peale, siis lased 15 min seista, siis 80 peale, ja siis 100 peale, ja nii järjest väiksemalt edasi, kuni soovutud numbrini (hetkel tõesti ei oska öelda, palju pingutusmoment on.) Ps. Peale viimast pingutamist soovitavad vanemad ja targemad lasta autol 12h seista, ja siis uuesti keerata selle numbrini. Tihend pidi vahepeal natuke väsima.
Kui jäi segaseks küsi üle. Vastan peale seda, kui keegi on lisanud täpsed pingutusnumbrid.
T.
2: kasulik oleks iga etapi järel 15 min. vahet pidada.
1: milliseid väikseid polte mõtled? Kaanepoldid on kõik ju ühepikkused -jämedused.Kindlasti ei tohi sa ühtegi muud polti üritada sellise pöörase jõuga keerata.Poldid pooleks,keermed maas jne.Iga polt-mutter käib ettenähtud jõuga,mis ka tabelites/juhistes antud.
1: milliseid väikseid polte mõtled? Kaanepoldid on kõik ju ühepikkused -jämedused.Kindlasti ei tohi sa ühtegi muud polti üritada sellise pöörase jõuga keerata.Poldid pooleks,keermed maas jne.Iga polt-mutter käib ettenähtud jõuga,mis ka tabelites/juhistes antud.
52 72 989
Alles oli siin sellest juttu.Vaata seda teemat: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... e+pingutus
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM