BMW 520 94 a salongi ventilaator
BMW 520 94 a salongi ventilaator
Mure järgmine, nimelt salongi ventilaator töötab ainult kõige kiiremal ehk viimasel astmel. On kellelgi olnud taoline probleem ja kuidas sellest lahti saada, miski kaitse läbi või juhe katki? Autol on ka kont peal.
Tänades ette
Tänades ette
Arvatavasti on salongi ventilaatori puks/id läbi. Tuleks ventilaator maha kruvida ja vaadata kuidas tiivikud pöörlevad. Kui on tunda/näha, et tiivikud logisevad laagri peal, siis peab uue laagri panema või uue ventilaatori ostma terves tükis. Mingid remonditöökojad on võimelised pukse ise valmistama. Omal oli kah ventilaator läbi, sai Sauelt kasutatud ostetud, puhub nii et küll saab.
Ee, minu arvates on siis rostaat läbi, sest viimases astmes tuleb otse vool vewntilaatori mootori peale, kui aga teistes astmetes ei tööta siis on reostaat läbi, ainuke asi, et ma ei tea kus see asub täpselt. 
Aga kui lammutusest küsida, siis ma arvan, nemad teavad.

Aga kui lammutusest küsida, siis ma arvan, nemad teavad.
BMW-tu hetkel,
Suzuki GSX750F ja G3 GTI
Suzuki GSX750F ja G3 GTI
Eelmisel e34 oli sama probleem ja siis oli resotaat läbi.
Praegusel oli jälle sama jama, kuid seekord oli regullimis nupp
katki.
Reostaadi saad kätte kui hakkad kõrvalistuja poolelt polstrit ja plast katteid maha kiskuma. Mul oli seal mõra sees. Tinutasin ise kinni
selle ning hakkas tööle niimoodi, et 1 kõige aeglasem, 2,3 olid sama kiirusega nats kiiremad kui 1 ja siis 4 kõige kiirem.
Praegusel masinal kahtlustasin kah algul reostaati aga kui selle välja kiskusin siis oli näha, et füüsiliselt midagi häda ei ole. Korrosiooni kah pole.
Seega sai vahetatud nupp prooviks ja hakkas kohe funkama jälle nagu peab.
Praegusel oli jälle sama jama, kuid seekord oli regullimis nupp
katki.
Reostaadi saad kätte kui hakkad kõrvalistuja poolelt polstrit ja plast katteid maha kiskuma. Mul oli seal mõra sees. Tinutasin ise kinni
selle ning hakkas tööle niimoodi, et 1 kõige aeglasem, 2,3 olid sama kiirusega nats kiiremad kui 1 ja siis 4 kõige kiirem.
Praegusel masinal kahtlustasin kah algul reostaati aga kui selle välja kiskusin siis oli näha, et füüsiliselt midagi häda ei ole. Korrosiooni kah pole.
Seega sai vahetatud nupp prooviks ja hakkas kohe funkama jälle nagu peab.
Nonii sain oma salongi ventika puhuma nii nagu peab. Ja viga oli nagu ennem juba kellegi poolt mainitud reostaadis. Kuid selle leidsin ma hoopis juhipoolelt kui olin plastkatted maha kiskunud. Ja välja nägin selline sinine jublakas. Uus maksis UM-st 390 krooni nii et arvan, et ei tasu miski romula jurakaga jamada. Vot nii.
Hei,
Selle vea parandamine maksab täpselt 50 senti!
Kui ma ei eksi, olen varem siinsamas juba viidanud oma kogemustele:
http://member.rivernet.com.au/btaylor/B ... lower.html
Vaata lehe kõige viimast postitust.
Ja olen peale enda oma samamoodi veel ühe päästnud.
Ainus märkus on see, et needi kinnilöömine annab ajutist efekti, tasub ta kohe välja puurida ja poldiga asendada. Siiani on rahu majas, pealegi on see plastpõhi nüüd ka termiliselt isoleeritud.
Selle vea parandamine maksab täpselt 50 senti!
Kui ma ei eksi, olen varem siinsamas juba viidanud oma kogemustele:
http://member.rivernet.com.au/btaylor/B ... lower.html
Vaata lehe kõige viimast postitust.
Ja olen peale enda oma samamoodi veel ühe päästnud.
Ainus märkus on see, et needi kinnilöömine annab ajutist efekti, tasub ta kohe välja puurida ja poldiga asendada. Siiani on rahu majas, pealegi on see plastpõhi nüüd ka termiliselt isoleeritud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!