Et mitte teiste foorumikülastajate autode all OT-d tekitada, mõtlesin, et küsin eraldi teemas asja üle:Aare kirjutas:No kui bensujaamaõli joaga väljub, siis tuleb tagasilla tuulutus korda teha. Kuna seda täidetakse külmast peast täiteava servani (kuni üle ajama hakkab) - siis hakkab igal soojal tagasillal korki avades välja voolama. Selleks piisab 10 km linnasõidust. Õli kvaliteediga pole siin vähimatki pistmist, kõik asjad paisuvad kuumenedes. Ja kui purskab, siis tuleks nendel autobaani tontidel auto kõigepealt korda teha. Seda kuulen ma esimest korda
Aga mis vägi selles karmis radikas seda õli ringi ajab?
BTW, tegu siiski CSi-ga, mis ei ole Ci......ehk mitte tavaauto...
Ja nimelt: kuidas seda tuulutuse asja korda teha - kas peab kindlasti difri alt ära keerama, et paremini ligi pääseda või saab ka lihtsamalt?
Tuulutus umbes ja differ õline.
