K: kumba valida 535/530/525-24V
K: kumba valida 535/530/525-24V
Sooviks lähitulevikus E34 (u.89-91a.) soetada ja tahaks teada mida arvab rahvas millise mootoriga valida. Kuna armastan dünaamilist sõitu siis 1,8 ja 2,0 langevad kohe ära. Küsimus siis järgmine millist soovitate valida nende kolme vahel: 535 / 530 / 525-24V. Rääkige plussidest ja miinustest. Kumb nendest on parema mineku/kütusekulu suhtega. Teretulnud on igasugune info nimetatud autode kohta. Ise hetkel kaldun 2,5-24V poole, aga mida valiksite Teie?
Re: K: kumba valida 535/530/525-24V
V6-2.5i kirjutas:Sooviks lähitulevikus E34 (u.89-91a.) soetada ja tahaks teada mida arvab rahvas millise mootoriga valida. Kuna armastan dünaamilist sõitu siis 1,8 ja 2,0 langevad kohe ära. Küsimus siis järgmine millist soovitate valida nende kolme vahel: 535 / 530 / 525-24V. Rääkige plussidest ja miinustest. Kumb nendest on parema mineku/kütusekulu suhtega. Teretulnud on igasugune info nimetatud autode kohta. Ise hetkel kaldun 2,5-24V poole, aga mida valiksite Teie?
Sa oled ise juba õige valiku teinud.Seal juba 141..
Muiduig vaata kõigi autode kw ning umbkaudseid mootori hoolde kulusid..
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Igaljuhul 535, kui raha rohkem siis äkki 540? V 8 vastu ei saa eriti.
525 24v ma ei valiks, ennemini valiks 325 juba.
Lisaks juurde, et ära osta autot mootori klappide arvu järgi, liiga paljud teevad seda. Kubatuur ja silindrite arv on ikka palju tähtsam kui klappide arv.
525 24v ma ei valiks, ennemini valiks 325 juba.
Lisaks juurde, et ära osta autot mootori klappide arvu järgi, liiga paljud teevad seda. Kubatuur ja silindrite arv on ikka palju tähtsam kui klappide arv.
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Kui dünaamikat tahad, siis pane nad kõrvuti. Tavasõidus (mis ei koosne ainult 0-100 kiiredamisest) on tulemused sellised
1. 535
2. 530
3. 525 25V non-vanos
kütusekulu on kolmel umbes sama.
Mootoripulkade hinnavahed on kohati kosmilised, samuti keerukus (arvam mille kasuks või kahjuks). Pealegi kuuptollidele asendajat pole.
See mõni kW vahet 141 vs 136 ei tähenda tavakasutuses midagi, sest 3.0 moment on suurem ja tuleb madalamatel pööretel (4000 vs 4700).
1. 535
2. 530
3. 525 25V non-vanos
kütusekulu on kolmel umbes sama.
Mootoripulkade hinnavahed on kohati kosmilised, samuti keerukus (arvam mille kasuks või kahjuks). Pealegi kuuptollidele asendajat pole.
See mõni kW vahet 141 vs 136 ei tähenda tavakasutuses midagi, sest 3.0 moment on suurem ja tuleb madalamatel pööretel (4000 vs 4700).
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8507
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Ja 530 on 138kw mitte 136.
Minu 530 võttis linnas kuskil 14l. maanteel 10
Ainil on küll e36 mis on tiba kergem auto , 2.5- v24 ja temal on kulu linnas 10 kanti ja maanteel 7.5
Minu 530 võttis linnas kuskil 14l. maanteel 10
Ainil on küll e36 mis on tiba kergem auto , 2.5- v24 ja temal on kulu linnas 10 kanti ja maanteel 7.5
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Sul pidi 530 midagi paigast ära olema....võin mürkki võta, kuid peale mootori korrastamist (lamba, küünlajuhtmed) võttis mul 730 maanteel alla 9 ja üle 8. linnas aga (olenevalt tujust ja emotsionaalsest seisundist) 13-18Tarmo kirjutas:Ja 530 on 138kw mitte 136.
Minu 530 võttis linnas kuskil 14l. maanteel 10
Ainil on küll e36 mis on tiba kergem auto , 2.5- v24 ja temal on kulu linnas 10 kanti ja maanteel 7.5
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Nojah, see kütuse kokkuhoid on umbes sama teema - et kas tasub diislit osta, kui palju ei sõida - purki kukkudes on kokkuhoiust mälestus. Eriti arvestades kõnealuste odava otsa (pre-1993) aasta 525-te keskmist tehnoseisundit Eestis.
Need kütusekulunumbreid Eesti oludesse ringi kanda pole suurt mõtet. Esiteks on liiklustempo igapäevaelus ikka midagi muud kui normaalses riigis ja see muudab väiksema kubatuuri vähem tähtsaks, kui kogu aeg
püksid lõhki punnitakse.
Iga mootor on ökonoomne oma töödiapasoonis. Ja 525 töödiapasoon ei ole kindlasti 7 sek 100 üritamine ning maanteel 140ga sõitmine. Seepärast on igapäevaelus küttekulu vahe vähetähtis. Tegemist on siiski E34 kaalu arvestades kiireks sõiduks selgelt alamotoriseeritud autoga.
Vähemalt 200 hj ja 300Nm sobiva ülekandega peaks olema paslik.
Sobib ta igapäevaseks keskmisest kiiremaks maanteesõiduks. Linnas pungestades ei usu ma neid saksa mõõtmistulemusi. Mul on endal võrdses korras ja võrdses keres 520 ja 535 - kütusekulu on keskmiselt sama, aga minekut pole mõtet võrreldagi.
Need kütusekulunumbreid Eesti oludesse ringi kanda pole suurt mõtet. Esiteks on liiklustempo igapäevaelus ikka midagi muud kui normaalses riigis ja see muudab väiksema kubatuuri vähem tähtsaks, kui kogu aeg
püksid lõhki punnitakse.
Iga mootor on ökonoomne oma töödiapasoonis. Ja 525 töödiapasoon ei ole kindlasti 7 sek 100 üritamine ning maanteel 140ga sõitmine. Seepärast on igapäevaelus küttekulu vahe vähetähtis. Tegemist on siiski E34 kaalu arvestades kiireks sõiduks selgelt alamotoriseeritud autoga.
Vähemalt 200 hj ja 300Nm sobiva ülekandega peaks olema paslik.
Sobib ta igapäevaseks keskmisest kiiremaks maanteesõiduks. Linnas pungestades ei usu ma neid saksa mõõtmistulemusi. Mul on endal võrdses korras ja võrdses keres 520 ja 535 - kütusekulu on keskmiselt sama, aga minekut pole mõtet võrreldagi.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Tänud, kes võtsid vaevaks arvamusi jagada.
Selge see, et kütuse kokkuhoiu pärast ma ei osta BMW-d, aga ikkagi huvitab mind mis on TEGELIK kütusekulu 535-el? Kui vahe on tõesti väike, siis oleks tõesti mõttekam vaadata 530 või 535. Muidu oletasin 2,5-24V sellepärast paremaks, et pidasin teda ökonoomsemaks küllaltki arvestava võimsuse puhul.
Selge see, et kütuse kokkuhoiu pärast ma ei osta BMW-d, aga ikkagi huvitab mind mis on TEGELIK kütusekulu 535-el? Kui vahe on tõesti väike, siis oleks tõesti mõttekam vaadata 530 või 535. Muidu oletasin 2,5-24V sellepärast paremaks, et pidasin teda ökonoomsemaks küllaltki arvestava võimsuse puhul.
Mina arvestan oma piixus mootoriga 535-ga kütusekuluks linnas 15 l\100, siis ei jää miinusesse. Järgmine aasta oskan täpsemalt öelda, siis kui mootori korda saab. Alla 12l\100 linnas ma ei usu et saab, vähemalt mul pole podistades (väga rahulikult siis) vähem õnnestunud saada.
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
mu 530l oli kütuse kulu(mitte kompuutri näit) linn keskmine ca 13,5 ja mnt 8,5/100km
seda 15,9 tuli ette talvel külmkäivituste ja lühikeste distantside puhul.
samas olen omanud ka 525 m20 motoga..... no oluliselt rohkem kulus.
ja pealegi on need tehase andmed uute autode kohta.
leian,et olgu see e34 518 või 540,kulu ikkagi seotud otseselt tehnilise korras oleku ja juhi sõidustiiliga.
LEIA korras auto ja arvan ,et oled rahul nii 12V kui 24V mootoriga.
BMW on ikka BMW
seda 15,9 tuli ette talvel külmkäivituste ja lühikeste distantside puhul.
samas olen omanud ka 525 m20 motoga..... no oluliselt rohkem kulus.
ja pealegi on need tehase andmed uute autode kohta.
leian,et olgu see e34 518 või 540,kulu ikkagi seotud otseselt tehnilise korras oleku ja juhi sõidustiiliga.
LEIA korras auto ja arvan ,et oled rahul nii 12V kui 24V mootoriga.
BMW on ikka BMW
Üldiselt on nii, et suurem mootor õigustab ennast rohkem siis, kui palju maanteel ja pikki otsi sõidad - suure keskmise kiirusega läheb bensiini samapalju või isegi vähem kui väiksega.
Sõitsin eelmine talv 318iS-ga, no alla 10,5 - 11,0 keskmine kulu kunagi ei langenud - kusjuures oli talv ja eriti paarutada ei saanud.
E28-t ei maksa tegelikult väga näiteks tuua - vana 535 on kohati ülemotoriseeritud auto, siis on võimalik imenumbritega toime tulla, kuna mootor sõidab tõrkumata 1500 pöördega linnas (isegi sportvõlliga). E34 on tubli 200 kg raskem ja igasugu roheliste leiutised piiravad selle hingamist ja mitte vähe. Seepärast kasutatakse tempos mitte järgi laskmiseks kõrgemaid peaülekandeid (minuteada 3,46 jne vana 3,07 asemel), mis lööb julmalt bensukulu pihta.
Küll aga kinnitan seda, et linnalegend 525 ökonoomsusest ja 535-up autode suurest kütusekulust ei pea siin paika. Esiteks on suuremad vana malli mootorid, mis ei ole nii tundlikud siinsete solkbensiinide suhtes, teiseks pole siiin BMW katsepolügoon, vaid Tallinn, kus liiklustempo meenutab skisode võidusõitu.
Kui sa sõidad valdavalt trassil, siis kindlasti suurem mootor. Kulu on sama, aga minekuvahe tuntav. Isegi 24V mootoriga on 1500 kg tühimassiga 525 siiski vaid keskpärase dünaamikaga auto.
Sõitsin eelmine talv 318iS-ga, no alla 10,5 - 11,0 keskmine kulu kunagi ei langenud - kusjuures oli talv ja eriti paarutada ei saanud.
E28-t ei maksa tegelikult väga näiteks tuua - vana 535 on kohati ülemotoriseeritud auto, siis on võimalik imenumbritega toime tulla, kuna mootor sõidab tõrkumata 1500 pöördega linnas (isegi sportvõlliga). E34 on tubli 200 kg raskem ja igasugu roheliste leiutised piiravad selle hingamist ja mitte vähe. Seepärast kasutatakse tempos mitte järgi laskmiseks kõrgemaid peaülekandeid (minuteada 3,46 jne vana 3,07 asemel), mis lööb julmalt bensukulu pihta.
Küll aga kinnitan seda, et linnalegend 525 ökonoomsusest ja 535-up autode suurest kütusekulust ei pea siin paika. Esiteks on suuremad vana malli mootorid, mis ei ole nii tundlikud siinsete solkbensiinide suhtes, teiseks pole siiin BMW katsepolügoon, vaid Tallinn, kus liiklustempo meenutab skisode võidusõitu.
Kui sa sõidad valdavalt trassil, siis kindlasti suurem mootor. Kulu on sama, aga minekuvahe tuntav. Isegi 24V mootoriga on 1500 kg tühimassiga 525 siiski vaid keskpärase dünaamikaga auto.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Hästi öeldudAare kirjutas: teiseks pole siiin BMW katsepolügoon, vaid Tallinn, kus liiklustempo meenutab skisode võidusõitu.

Täna sai siis esimest korda oma põhimõttest loobutud (oli vaja ühele tegelasele järgi sõita), ja sai liiklus vooluga kaasas püsitud; Noh 50 ala kippus 70 ala rohkem olema, 70 ala kippus 90 ala olema ja 30 ala (killustik oli maas) kippus 60 ala olema. Väga karm on liikluskultuur\kultuuritus eestis

BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Ei hakanud uut teemat tegema, kuna minu uus küsimus on samast ooperist. Nimelt olen siiani valiku tegemata jatnud kuigi nüüd on autovahetus tõsiselt päevakorras ja silma on hakanud 530V8 ja 730V8 (92-94a. 730V8 on eelistatuim). Usun, et nendel isenditel dünaamikas puudu ei tule aga mind hakkas huvitama ikka see valus teema nimega "kütusekulu" kui suur see realselt olla võib. Äkki nimetatud isendite omanikud või kunagised omanikud kommenteerivad veidi. Äkki on nende mootorite puhul mingid njuansid mida tuleb ostu puhul eriliselt vaadata.
Mis seal valusat on? Nii väike 3L mootor ei võta ju suurt midagi; Isiklikult mina alla 4L V8 ei vaataks, mulle ei meeldi kui silindri töömaht on alla 0,5-e liitri. Maanteel on raudselt alla 10 l sajale ja kui linnas läheb üle 15l sajale, siis on kas mootor *rikkis* või on gaasipedaalil asetsev jalg liiga raske.V6-2.5i kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema, kuna minu uus küsimus on samast ooperist. Nimelt olen siiani valiku tegemata jatnud kuigi nüüd on autovahetus tõsiselt päevakorras ja silma on hakanud 530V8 ja 730V8 (92-94a. 730V8 on eelistatuim). Usun, et nendel isenditel dünaamikas puudu ei tule aga mind hakkas huvitama ikka see valus teema nimega "kütusekulu" kui suur see realselt olla võib. Äkki nimetatud isendite omanikud või kunagised omanikud kommenteerivad veidi. Äkki on nende mootorite puhul mingid njuansid mida tuleb ostu puhul eriliselt vaadata.
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
bmw ökonoomsus minu m20 motoga e30 2.0 i 83 a suutis sõita tühja paaki pandud 4,5l bensiiniga(statoili 95 euro) 96 km ja siis oli paak tühi. see oli ühtlaselt 95ga sõit pöörded seal 2100rpm lähistel ja lõuna-eesti mäed 
Ärge näkku lööge et tulin oma pisikese punnvõrriga siin ot tegema, ma lihtsalt mainin ära et bmw ei tähenda et tanklast väljudes silmad märjad on.
Mulle meeldiks rohkem 530 aga jah maitsed erinevad ja soovid samuti.

Ärge näkku lööge et tulin oma pisikese punnvõrriga siin ot tegema, ma lihtsalt mainin ära et bmw ei tähenda et tanklast väljudes silmad märjad on.
Mulle meeldiks rohkem 530 aga jah maitsed erinevad ja soovid samuti.
56 328 438
kindike kirjutas:mul on 3.0 V8 ja võtab kerge jalaga 7L sajale
furoraest kirjutas:Ma olen suvisel ajal rahulikult "ujudes" 90 km/h saanud trassil ka 6l/100 km. Autoks 525 24v

See on jälle mingi lambi loll kõvatamise teema.
Edit:
Näete, mu auto võtab 0,7l/100km. Beat that!


E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
kes kõvatab ja kes mitte
ma ei kõvatanud, muideks.mis teil käivad külapoisid autosid lükkamas? Gaasipedaalil on puuklots alla pandud? Natuke naljakad numbrid, endale ei tundu?
See on jälle mingi lambi loll kõvatamise teema.
rahulikult, hoides "puuklotsi" gaasipedaali all on ka bmw'ga võimalik sõita 90 km/h, ja hoides seda kiirust ühtlaselt on täitsa võimalik suvisel ajal 6l/100 km sõita.
Sõites kiiremini ja agressiivsemalt on kulu hoopis midagi muud ja sellest ma ei rääkinud. Ega siis kogu aeg pea ka rullnokkadele kotti tõmbama tee peal

530 V8 manuaalV6-2.5i kirjutas:Nimelt olen siiani valiku tegemata jatnud kuigi nüüd on autovahetus tõsiselt päevakorras ja silma on hakanud 530V8 ja 730V8 (92-94a. 730V8 on eelistatuim). Usun, et nendel isenditel dünaamikas puudu ei tule aga mind hakkas huvitama ikka see valus teema nimega "kütusekulu" kui suur see realselt olla võib.
talvel maanteel ühtlaselt 90kmh 8,3-8,5l/100km, veidi kiiremini 9-10l
talvel külmalt linnas 15-17l
talvel soojalt linnas ~13
suvel maanteel (225 ja 255) rehvidega 9-10l
suvel linnas 11-12l
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||