2004 kolmekas ehk E90
[quote][i]Algselt postitas kimmo[/i]
[img]http://www.wheels24.co.za/Images/Photos ... new3_a.jpg[/img]
http://www.wheels24.co.za/Wheels24/News ... 24,00.html [/quote]
aga nüüd on retro moes, kus on siis vana hea
haininajoon???:D
[img]http://www.wheels24.co.za/Images/Photos ... new3_a.jpg[/img]
http://www.wheels24.co.za/Wheels24/News ... 24,00.html [/quote]
aga nüüd on retro moes, kus on siis vana hea
haininajoon???:D
Püha müristus. Ilusaid autosid ei tehta enam. Mina lähen täna õhtul oma seitsmest õlipaberisse keerama ja aastateks konserveerima. Kunagi tahaks ju oma lastele ka näidata, missugune üks auto olema peab. Mitte pildi peal vaid päriselt.
Äkki pannakse uuele kolmesele elektrimootor või veel parem - hübriid ka vahele. Vot siis oleks tase. Rahvarallidel oleks 30 aasta pärast särinat palju, kui kellegi mootor läheb:(
PS: Äkki keegi õpetab, kuidas Moskvitse kunagi konserveeriti. Tean, et tuli pukkide otsa tõsta, et lehtverdud ära ei vajuks. Samuti oli vist kasulik küünlad maha keerata, teelusikaga tilk õli silindrisse valada ja siis küünal sõrmega peale tagasi. Piduritega pidi ka mingit kala tegama, et ikka kevadel jälle töötaks.
Äkki pannakse uuele kolmesele elektrimootor või veel parem - hübriid ka vahele. Vot siis oleks tase. Rahvarallidel oleks 30 aasta pärast särinat palju, kui kellegi mootor läheb:(
PS: Äkki keegi õpetab, kuidas Moskvitse kunagi konserveeriti. Tean, et tuli pukkide otsa tõsta, et lehtverdud ära ei vajuks. Samuti oli vist kasulik küünlad maha keerata, teelusikaga tilk õli silindrisse valada ja siis küünal sõrmega peale tagasi. Piduritega pidi ka mingit kala tegama, et ikka kevadel jälle töötaks.
[quote][i]Algselt postitas Martin_R[/i]
Püha müristus. Ilusaid autosid ei tehta enam. Mina lähen täna õhtul oma seitsmest õlipaberisse keerama ja aastateks konserveerima. Kunagi tahaks ju oma lastele ka näidata, missugune üks auto olema peab. Mitte pildi peal vaid päriselt.
Äkki pannakse uuele kolmesele elektrimootor või veel parem - hübriid ka vahele. Vot siis oleks tase. Rahvarallidel oleks 30 aasta pärast särinat palju, kui kellegi mootor läheb:(
PS: Äkki keegi õpetab, kuidas Moskvitse kunagi konserveeriti. Tean, et tuli pukkide otsa tõsta, et lehtverdud ära ei vajuks. Samuti oli vist kasulik küünlad maha keerata, teelusikaga tilk õli silindrisse valada ja siis küünal sõrmega peale tagasi. Piduritega pidi ka mingit kala tegama, et ikka kevadel jälle töötaks. [/quote]
ära sa konserveeri midagi, praegu hirmus mosse
IMS hakkab,:D vat see on fun sõit kui peavad olema
originaalveljed (4' või 4,5'), originaalistmed ja
originaalrool:o
Püha müristus. Ilusaid autosid ei tehta enam. Mina lähen täna õhtul oma seitsmest õlipaberisse keerama ja aastateks konserveerima. Kunagi tahaks ju oma lastele ka näidata, missugune üks auto olema peab. Mitte pildi peal vaid päriselt.
Äkki pannakse uuele kolmesele elektrimootor või veel parem - hübriid ka vahele. Vot siis oleks tase. Rahvarallidel oleks 30 aasta pärast särinat palju, kui kellegi mootor läheb:(
PS: Äkki keegi õpetab, kuidas Moskvitse kunagi konserveeriti. Tean, et tuli pukkide otsa tõsta, et lehtverdud ära ei vajuks. Samuti oli vist kasulik küünlad maha keerata, teelusikaga tilk õli silindrisse valada ja siis küünal sõrmega peale tagasi. Piduritega pidi ka mingit kala tegama, et ikka kevadel jälle töötaks. [/quote]
ära sa konserveeri midagi, praegu hirmus mosse
IMS hakkab,:D vat see on fun sõit kui peavad olema
originaalveljed (4' või 4,5'), originaalistmed ja
originaalrool:o
- cz_special
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 02.04.2003 19:58 37
Ah mehed möla maha ise klubiliikmed omaarust ja kritiseerite ainult uusi bemme .. HÄBI HÄBI HÄBI !!!! Leiax ka midagi positiivset ! Mulle juba hakkab meeldima kui kaua vaadata ja küsimus kui teil pappi oleks kas jätaxite sellepärast uue ostmata ?? Mina küll ei jätax ..imege edasi oma e30 roostetsvst panni .. sorry aga starost ne radost.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
[quote][i]Algselt postitas Cardo[/i]
Ah mehed möla maha ise klubiliikmed omaarust ja kritiseerite ainult uusi bemme .. HÄBI HÄBI HÄBI !!!! Leiax ka midagi positiivset ! Mulle juba hakkab meeldima kui kaua vaadata ja küsimus kui teil pappi oleks kas jätaxite sellepärast uue ostmata ?? Mina küll ei jätax ..imege edasi oma e30 roostetsvst panni .. sorry aga starost ne radost. [/quote]
ära nüüd päris nii karmilt ka kohe ütle, sest E30 oli ikka omal ajal kõva sõna, minu meelest oli E30 igati tegijam 80-90ndatel kui eales saab olema see uus kolmene tulevikus!!! Loodan et keegi sai mu mõttest ikka aru ka
Ah mehed möla maha ise klubiliikmed omaarust ja kritiseerite ainult uusi bemme .. HÄBI HÄBI HÄBI !!!! Leiax ka midagi positiivset ! Mulle juba hakkab meeldima kui kaua vaadata ja küsimus kui teil pappi oleks kas jätaxite sellepärast uue ostmata ?? Mina küll ei jätax ..imege edasi oma e30 roostetsvst panni .. sorry aga starost ne radost. [/quote]
ära nüüd päris nii karmilt ka kohe ütle, sest E30 oli ikka omal ajal kõva sõna, minu meelest oli E30 igati tegijam 80-90ndatel kui eales saab olema see uus kolmene tulevikus!!! Loodan et keegi sai mu mõttest ikka aru ka

Eks ta nüüd yks nostalgitsemine ole aga peab tunnistama, et vanad kandilised bemud meeldivad mulle tunduvalt rohkem kui need uuemad ja ymmargused
. Bemmi kandiline välimus ongi see, mis mulle meeldib aga uuematel ja eriti viimastel mudelitel on kogu kupatus nii sile ja sujuv...... aaaahh, mis ma ikke siin pläkutan, ega uued bemud ka halvad välja ei näe! Oleks ainult et papiga õnnistaks, kohe vahetaks oma vana rondi uue vastu välja!! 


Re: uuendusi
Sa "unustasid" ühe pildi panna :)Raivo kirjutas:Natuke pilte ja juttu uuest kolmesest

jJanno@T
PS: "X" tähe tuleku kohta E90'l pole miskit kuulda olnud?
exTouring
Vat ei tea jah X kohta.
Imelik temaatika neil: E30'nele pakuti nelivedu, E36'le mitte, E46'le pakutakse... aga E90 kohta ei tea veel...loogiline oleks, et ei pakuta?
EDIT: ise küsin, ise vastan, õnneks tuleb siiski ka X ehk siis neliveoline mudel.
-----------------------------------------------------------------------------------
While most safety equipment will be standard yet in the entry-level 318i, luxury and sporty features will be optional only. Amongst those are the active steering AFL, bigger 17, 18 or 19-inch wheels, adjustable shocks (EDC), adjustable stabilizers (Dynamic Drive), the curve-light ALC, the SMG-transmission, air-suspension and level-control at the rear axle and the second generation all-wheel-drive
-----------------------------------------------------------------------------------
Imelik temaatika neil: E30'nele pakuti nelivedu, E36'le mitte, E46'le pakutakse... aga E90 kohta ei tea veel...loogiline oleks, et ei pakuta?

EDIT: ise küsin, ise vastan, õnneks tuleb siiski ka X ehk siis neliveoline mudel.
-----------------------------------------------------------------------------------
While most safety equipment will be standard yet in the entry-level 318i, luxury and sporty features will be optional only. Amongst those are the active steering AFL, bigger 17, 18 or 19-inch wheels, adjustable shocks (EDC), adjustable stabilizers (Dynamic Drive), the curve-light ALC, the SMG-transmission, air-suspension and level-control at the rear axle and the second generation all-wheel-drive
-----------------------------------------------------------------------------------
GS
Re: uuendusi
Tere
allikas : http://www.autoexpress.co.uk/?video_gal ... p?id=38053
jJanno
Minu viga. Erinevalt varasematest ei ole Touring sedaaniga sama keretähisega. Touring peaks tulema E91. Varasemalt on aga kasutatud E30/5, E36/3 ja E46/3.jjanno kirjutas:Sa "unustasid" ühe pildi panna :)
Ise küsin ise vastan. X on täiesti tulekul :)PS: "X" tähe tuleku kohta E90'l pole miskit kuulda olnud?
allikas : http://www.autoexpress.co.uk/?video_gal ... p?id=38053
jJanno
exTouring
Poleks ise osanud paremini öelda.soon kirjutas:sellest suunast ma ka ei saa ausalt öeldes päris hästi aru mida bmw arendanud on - auto küljed on praktiliselt siledad, aga tagatuled (ja ka esimesed) on hirmus keeruliste joontega. harmoonilisus ei ole detailides iseloomustav märksõna, paraku seda vähemalt mina ootaks.
pisike tutvustav pdf fail uuest kolmesest 
http://kroonu.tartu.ee/~rott/bmw/stuff/E90.pdf
Kahjuks vales keeles

http://kroonu.tartu.ee/~rott/bmw/stuff/E90.pdf
Kahjuks vales keeles

Aga sellest PDF'st vaatas minu meelest vastu midagi väga ilusat.
Ei meeldi küll see ekraaniga armatuurivariant (selline viimastel mudelitel tavaks saanud keskelt veel ühe kumerusega armatuur, mida võiks IMO asendada väljakäiv ekraan), aga ilma ekraanita armatuurivariant küll mõnus soliidne.
Üldiselt väga positiivne üllatus.
Ei meeldi küll see ekraaniga armatuurivariant (selline viimastel mudelitel tavaks saanud keskelt veel ühe kumerusega armatuur, mida võiks IMO asendada väljakäiv ekraan), aga ilma ekraanita armatuurivariant küll mõnus soliidne.
Üldiselt väga positiivne üllatus.
Oih!
700se ja 100se (sohi)laps? Vaadake vaid neid neere ja oma kohalt "ära kukkunud" suunatuld tiival. Kuidas küll seal majas nii hoogsatest visanditest nii tömpe autosid suudetakse teha?
Teljevahe 35mm pikem, rööbe 19mm laiem kui e46-l - vana hea e34 vist juba pikalt selja taha jäetud?
Samas esimese ametliku pildi pealt vastu vaadanud roosa (sic!) e46 ka just erilist muljet ei jätnud.
Mingid uued 3l ja 2,5 l mootorid ka vist?
700se ja 100se (sohi)laps? Vaadake vaid neid neere ja oma kohalt "ära kukkunud" suunatuld tiival. Kuidas küll seal majas nii hoogsatest visanditest nii tömpe autosid suudetakse teha?
Teljevahe 35mm pikem, rööbe 19mm laiem kui e46-l - vana hea e34 vist juba pikalt selja taha jäetud?
Samas esimese ametliku pildi pealt vastu vaadanud roosa (sic!) e46 ka just erilist muljet ei jätnud.
Mingid uued 3l ja 2,5 l mootorid ka vist?
Värske AutoZeitungi esikaanel on pilt E90 M3 kupeest:

See on küll ka 100% FotoPood, aga mina seda autot koledaks ka nimetada ei saa. Ok, eest. Taga häirivad need Primera stiilis tuled kõige enam. M3 sedaani visand on siin:
http://www.autobild.de/projektor/projek ... 6430&pos=5
(natuke "weiter" lapates jõuab ka M1 ja M6 piltideni)
http://www.auto-motor-und-sport.de/d/61231
Sellest ajast, kui Bayerische MotorenWerke GmbH müüb aastas üle miljoni masina, ei saa enam rääkida mingist nishitootjast. Ka Car magazine ütleb oma iga numbri lõpus olevas autode hinnangus E46 kohta selgelt: "Väga hea auto, aga igal naabril ja tema koeral on selline".
Bangle disain on küll vaieldav, aga müügistrateegiale paistab see ainult hästi mõjuvat, sest erinevalt paljudest teistest ei jäta see kedagi ükskõikseks. Vahet pole, on see siis armastus või vihkamine, peaasi, et räägitakse.

See on küll ka 100% FotoPood, aga mina seda autot koledaks ka nimetada ei saa. Ok, eest. Taga häirivad need Primera stiilis tuled kõige enam. M3 sedaani visand on siin:
http://www.autobild.de/projektor/projek ... 6430&pos=5
(natuke "weiter" lapates jõuab ka M1 ja M6 piltideni)
http://www.auto-motor-und-sport.de/d/61231
Sellest ajast, kui Bayerische MotorenWerke GmbH müüb aastas üle miljoni masina, ei saa enam rääkida mingist nishitootjast. Ka Car magazine ütleb oma iga numbri lõpus olevas autode hinnangus E46 kohta selgelt: "Väga hea auto, aga igal naabril ja tema koeral on selline".
Bangle disain on küll vaieldav, aga müügistrateegiale paistab see ainult hästi mõjuvat, sest erinevalt paljudest teistest ei jäta see kedagi ükskõikseks. Vahet pole, on see siis armastus või vihkamine, peaasi, et räägitakse.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Aga mulle selle bemari hina meeldib. Agressiivsus on tagasi. Kõvasti ilusam minu meelest kui viiesel, kuuesel ja seitsmesel.Raivo kirjutas:Muidu nagu poleksi hullu, ainult et auto nina on juba pea sama rõvedaks läinud nagu uutel audidel
Mis tagatuledesse puutub, siis esmapilgul harjumatu, kuid valgete suunatuledega on need tükk maad ilusamad. Selline prototüübi foto leidus:

Kuid IMO igal juhul parem kui need X3 tagatuled, mis ka siin teemas esinenud kolmese prototüübi peal figureerisid.
lõplik lahendus on nüüd selge, kirjutavad, et need pildid on juba ametlikud
mingi jaapani tagumik on autol
aga yldiselt meeldib väga, eriti seest
text siin http://www.car.ee/news/2004-08-10/bmw-3-series-e90/ee/





mingi jaapani tagumik on autol

aga yldiselt meeldib väga, eriti seest
text siin http://www.car.ee/news/2004-08-10/bmw-3-series-e90/ee/




