Bensuröövel ja mina
Bensuröövel ja mina
Autoks siis e30 2,0 ei ole motronic
ühesõnaga rahuliku sõiduga võtab linnas ca 15l/100
eriti hull tundub asi kuskil ummikutes. Peal on suur kompu ja see näitab küttekulu täiesti reaalselt.
Mootoril on probleemiks klõbisev nookur aga sellest ei tohiks asi nii hulluks minna.
Linnas sõites läheb temperatuuriseier ka kohati peaaegu keskelt järgmise kriipsuni, mõnikord maanteel ka. Kui temp sinnamaani jõuab jääb minekut tublisti vähemaks ja ei käi tühikäiku. Auto läheb alati käima suhtkoht hästi.
Jagajast tuleb sel autol kaks voolikut mis kollektorisse lähevad, tegelikult peaks seal vahel olema mingi klapp, mul seda pole.
Klappi polnud varem ka aga pentsu nii palju on hakanud vaikselt võtma.
S**t asi on see et pean autoga iga päev ca 100km sõitma mõnikord tuleb nädalas 1000 ka täis ja ma ei jõua sinna lihtsalt enam pentsu sisse kallata eile panin 400 eggu eest nestest 95 ja mingi üle saja kiltsa olen sõitnud ning alla 20 liitri on allas ja kompu väidab et 96 km veel saad sõita.
Ise kahtlustan järgmisi asju
1. mingi tmp andur on peetis.
2. termostaat või hüdrosidur
3. süüde läheb pööretega valeks
4. midagi veel kindlasti mida ma ei tea.
Jutt on tiba segane aga ehk oskab keegi midagi asjalikku kaasa rääkida
ühesõnaga rahuliku sõiduga võtab linnas ca 15l/100
eriti hull tundub asi kuskil ummikutes. Peal on suur kompu ja see näitab küttekulu täiesti reaalselt.
Mootoril on probleemiks klõbisev nookur aga sellest ei tohiks asi nii hulluks minna.
Linnas sõites läheb temperatuuriseier ka kohati peaaegu keskelt järgmise kriipsuni, mõnikord maanteel ka. Kui temp sinnamaani jõuab jääb minekut tublisti vähemaks ja ei käi tühikäiku. Auto läheb alati käima suhtkoht hästi.
Jagajast tuleb sel autol kaks voolikut mis kollektorisse lähevad, tegelikult peaks seal vahel olema mingi klapp, mul seda pole.
Klappi polnud varem ka aga pentsu nii palju on hakanud vaikselt võtma.
S**t asi on see et pean autoga iga päev ca 100km sõitma mõnikord tuleb nädalas 1000 ka täis ja ma ei jõua sinna lihtsalt enam pentsu sisse kallata eile panin 400 eggu eest nestest 95 ja mingi üle saja kiltsa olen sõitnud ning alla 20 liitri on allas ja kompu väidab et 96 km veel saad sõita.
Ise kahtlustan järgmisi asju
1. mingi tmp andur on peetis.
2. termostaat või hüdrosidur
3. süüde läheb pööretega valeks
4. midagi veel kindlasti mida ma ei tea.
Jutt on tiba segane aga ehk oskab keegi midagi asjalikku kaasa rääkida
- Rene_V
- Huviline
- Postitusi: 1882
- Liitunud: 10.03.2004 22:55 16
- Peamine sõiduk: E39 540i, 525d -02
- Telefon: 55560543
- Asukoht: Reval
see mootor käib sul jah kuidagi kahtlaselt ja sul ju automaatkast kah, mis annab veits juurde 

Bmw E28x 5 ex / Bmw E30x29 ex / Bmw E34x 6 ex / Bmw E39 525d touring x2-ex /Bmw e39 530d touring-00-ex
Bmw E61 530d -06-ex / Bmw E61 530d -05 ex / Bmw E39 525i -00 ex/ Bmw E39 525d Touring-01 ex
Hetkel BMW e39 540i sedaan `02 ,BMW e39 525d sedaan `02
Bmw E61 530d -06-ex / Bmw E61 530d -05 ex / Bmw E39 525i -00 ex/ Bmw E39 525d Touring-01 ex
Hetkel BMW e39 540i sedaan `02 ,BMW e39 525d sedaan `02
- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Jõudu. Ma arvan, et selline lähenemine sul sutsu vale. Esimese asjana ikkaJallo kirjutas:ei ole käinud
mõtlen et peaks enne silmaga nähtavad ja kõrvaga kuuldavad asjad ära tegema. Aga millest alustada et osa bensiini tagasivoolu ka läheks????
tuleks diagnosti ronida, mitte hakata leiutama. Sest seal topitakse see neelaja sul korralikult arvuti taha ja kui asi on mingis elekrtiga seotud asjas siis on pilt kohe selge, seega säästab leiutamisest sind. Reeglina ikka aidatakse sind ja saad aega kokku hoida kuigi too termostaat peaks olema ikka piisavalt odav, et kohemaid enne talve kasvõi niisama igaks juhuks uue vastu ära vahetada, ikkagi korralik siis.
