Tere,
320, vanosega M50 nurrub kapoti all. probleem järgmine:
mootori töötades, saadab seda vilin... see on olnud seal juba ammu ja aegamisi olen üritanud ka sellest lahti saada, aga tänaseks päevaks ikka veel edutult...
mida olen teinud? rihm, rihmarattad (2tk) vahetatud... arvasin et ainus variant veel geneka laagrid, kuid ka genekaga käisin remondis ära, öeldi et laagid ok, kuid minu nõudmisel vahetati vähemalt esimene ära... panin külge tagasi, ikka vilin alles...
selline tunne, et see tuleb kuskilt sissevõtukollektori selle plastikust sõrestiku alt või siis kuskilt genekast altpoolt, aga aru ma täpselt ei saa mis see on... kanali võimalust ei ole, olen asja vaadanud ainult ülevalt poolt.
kes seda mootorit teavad, äkki oskate öelda, mis liikuvad osad sealkandis veel paiknevad mis pidevat vilinat võivad põhjustada?
selgituseks veel niipalju, et koormuse taha lülitades, muutub vilina toon (nt tuled, klaasi soojendus)... ise olen veel mõelnud, et kus roolivõimendi paikenb, kas see ei või viliseda?
ahjaa - kui armatuuris kellaplokk lahti ühendada, kaob ka vilin!!!! kuid kui siis töötava mootoriga, mingi 3000rpm anda, tekib vilin tagasi ja jääb.
any comments?
thanks,
slipp
K: mis viliseb M50???
Vahetasid rihmarattad...aga rihmapingutusrullid? Mul teevad häält näiteks need. Olen aru saanud, et rulle vahetatakse iga kolmanda/ neljanda rihmadevahetusega koos...mul kliimaga mootor ja rullikuid on kokku 3, maksavad kokku ~1300.-
Truumu- olen tänulik kui täpsustaksid tühikäigu regulaatori puhtaks pesemist(kollektori all) või on kellelgi mõned fotod käepärast?!
Truumu- olen tänulik kui täpsustaksid tühikäigu regulaatori puhtaks pesemist(kollektori all) või on kellelgi mõned fotod käepärast?!
fotosid teha sellest toimingust suhtkoht raske, umbkaudse kehaasendi võib Meph-i pildilt näha, kui Rommi ta ketti õigeks paniMarkii7 kirjutas:Truumu- olen tänulik kui täpsustaksid tühikäigu regulaatori puhtaks pesemist(kollektori all) või on kellelgi mõned fotod käepärast?!

http://www.hot.ee/truumu/meph1.jpg
üldiselt nii: geneka jahutuslõdvik eest ära, käsi nina poolt kollektori alla, pistik küljest ära, voolikud samuti, regulaator kummist pesa seest välja
siis edasi Carb cleaner-iga puhtaks, suruõhuga kuivaks, nats vedelat õli(WD 40) sisse, kokku tagasi...