K: Kui ikka e34 tuled üldse ei näita?
- ottOmar
- Huviline
- Postitusi: 292
- Liitunud: 23.01.2004 10:10 38
- Peamine sõiduk: Mercedes-Benz CL55
- Asukoht: Tln
K: Kui ikka e34 tuled üldse ei näita?
...tuled põlevad ja on puhtad, klaasid terved jne.
Ise kahtlustan reflektoreid, sest suvel said udukad lahti keratud, seal oli küll ühel pool reflektorit jumala tuhm.
Et siis siit ka mu küs:
kas mu kahtlus on reaalne?
mis veel olla võib?
kas reflektorit eraldi ka vahetada saab?
palju selline lõbu maksta võib?
kus oleks parim koht lasta üldse sellist operatsiooni teha? - vaja pisut veel tulede kallal nokitseda.
tänud ette juba
Ise kahtlustan reflektoreid, sest suvel said udukad lahti keratud, seal oli küll ühel pool reflektorit jumala tuhm.
Et siis siit ka mu küs:
kas mu kahtlus on reaalne?
mis veel olla võib?
kas reflektorit eraldi ka vahetada saab?
palju selline lõbu maksta võib?
kus oleks parim koht lasta üldse sellist operatsiooni teha? - vaja pisut veel tulede kallal nokitseda.
tänud ette juba
isegi mu ema sõidab BMWga
Re: K: Kui ikka e34 tuled üldse ei näita?
On reaalne. Piisab kui keegi on käinud mingi lahustiga neid puhastamas nt. Või 100W pirne põletanud.ottOmar kirjutas:kas mu kahtlus on reaalne?
mis veel olla võib?
kas reflektorit eraldi ka vahetada saab?
palju selline lõbu maksta võib?
kus oleks parim koht lasta üldse sellist operatsiooni teha? - vaja pisut veel tulede kallal nokitseda.
Veel tasub lääts puhtaks teha.
Saab eraldi. Varuosakataloogis on ta küll ühes tükis läätsega, aga lääts seisab seal kolme plastmassikruviga küljes kinni.
Hinnaorientiiri leiad ka siit:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=05
Teha saab ka kodus, kui kruvikeerajat valdad.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- ottOmar
- Huviline
- Postitusi: 292
- Liitunud: 23.01.2004 10:10 38
- Peamine sõiduk: Mercedes-Benz CL55
- Asukoht: Tln
...nii et siis selt lugesin välja REFLECTOR 87$ - nii paneme selle eesti rahasse = ümmarguselt 1050.- ja siis veel 70% juurde on siis u. 1785.- jah?
...et kas olen mina loll või siis kas kahe tule näitajaks tegemiseks on normaalne 3570.- välja käia?? Palju siis terve tulekomplekt maksab??
...kas tõesti tuleb siis täistuledega edasi sõita
need vähemalt näitavad
...et kas olen mina loll või siis kas kahe tule näitajaks tegemiseks on normaalne 3570.- välja käia?? Palju siis terve tulekomplekt maksab??

...kas tõesti tuleb siis täistuledega edasi sõita

isegi mu ema sõidab BMWga
Kahjuks on see jälle kord mingi H1 ümbertegemise komplekt.Viljar_V kirjutas:See tundub küll päris huvitav pakkumine olema
Kes ksenoone tahab ette panna, pangu ikka korralikud, nii et ka optika saaks ksenooni oma. Nagu näiteks patriku või Martin_R autol on tehtud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
valgusta siis mind ka mis moodi on patrikul tehtud ja mis moodi nende omad on rohkem xenonid kui minu omadpriitv8 kirjutas:Kahjuks on see jälle kord mingi H1 ümbertegemise komplekt.Viljar_V kirjutas:See tundub küll päris huvitav pakkumine olema
Kes ksenoone tahab ette panna, pangu ikka korralikud, nii et ka optika saaks ksenooni oma. Nagu näiteks patriku või Martin_R autol on tehtud.

btw pirnid on 8000K
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
Loe, mida heigosan eespool kirjutab. Neil samamoodi. Martini 750 ees on nt. kogu optika (reflektor, lääts, H2 kinnitus) pärit E-klassi MB-lt.Raiki kirjutas:valgusta siis mind ka mis moodi on patrikul tehtud ja mis moodi nende omad on rohkem xenonid kui minu omad![]()
Ksenoonid on nad mõlemad, aga Sinu omad on street-illegal.
Jätame selle pesuri ja autom. kõrgusregulaatori jutu lihtsalt kõrvale.
Halogeen- ja HID laterna valgusjaotus, sellest tulenevalt ka reflektori geomeetria, on täiesti erinevad.
Ja neid HID laternaid saab ju E38, E39, E46 X5, MB, VW pealt. Isegi Opeli Omegal olid nad lõpuks ees.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Nii ja naa.ristot kirjutas:Mida,aga arvata nendest pirnidest mis on väidetavalt 30% paremini jne.Hinna vahe on neil küll märgatav kas ka kvaliteet????
Philips Ultravision Plus +30% versus tavaline Osram oli vahe suur Philipsi kasuks.
Samas oli suur vahe ka Osrami tavalise ja Boschi tavalise pirni vahel Boschi kasuks.
Ja nüüd ostes endale tavaliste krt teab mis firma pirnide asemele sisse Osram Silverstar +50% lähituledesse ei ole silmaga samuti nagu mingit erilist vahet lähitulede ja kaugtulede erksusel - ei läinud lähituled paremaks eriti ka võrreldes eelnevaga.
Ehk siis paistab nii, et pirn on väärt oma hinda

Philipsid maksid 375 eek/paar, Bosch Plus +30% maksis 125 eek/tk ja Osram Silverstar +50% maksis 90 eek/tk ...
Indrek
Kas 8000K suht sinist valgust ei anna? Minu mäletamist mööda on tehase originaalidel mingi 5000-6000K värvi temp.???Raiki kirjutas:valgusta siis mind ka mis moodi on patrikul tehtud ja mis moodi nende omad on rohkem xenonid kui minu omadpriitv8 kirjutas:Kahjuks on see jälle kord mingi H1 ümbertegemise komplekt.Viljar_V kirjutas:See tundub küll päris huvitav pakkumine olema
Kes ksenoone tahab ette panna, pangu ikka korralikud, nii et ka optika saaks ksenooni oma. Nagu näiteks patriku või Martin_R autol on tehtud.![]()
btw pirnid on 8000K
Päris kindel siiski pole, aga tasuks üle kontrollida...
E83 X3 2,0dA 2010.a.
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
tavaline päevavalgus on 7500K
nii et 8000K on õige õige pisut sinakam ikka jah
ja ei tule vahetada laternaid
see on mõttetu vaidlus
need xenonid on tehtus just mõtega et ei pea vahetama tulesid
palun tee mulle selgeks mis on vahet kas valgust annab hõõgniit või kaarleek ?
kui ta on õigel kaugusel reflektorist siis peegeldub valgus sama moodi
ja ylevaatusel tulesid kontrollides oli näha et valgusvihk oli TÄPSELT samasugune nagu hõõgniidiga ja polnud mingeid probleeme
nii et 8000K on õige õige pisut sinakam ikka jah
ja ei tule vahetada laternaid
see on mõttetu vaidlus
need xenonid on tehtus just mõtega et ei pea vahetama tulesid

palun tee mulle selgeks mis on vahet kas valgust annab hõõgniit või kaarleek ?
kui ta on õigel kaugusel reflektorist siis peegeldub valgus sama moodi
ja ylevaatusel tulesid kontrollides oli näha et valgusvihk oli TÄPSELT samasugune nagu hõõgniidiga ja polnud mingeid probleeme
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
no mis ma öelda oskan pange siis kalleid tulesid ette
aga kui keegi tahab oma nägemisulatust ja valgustatust parandada siis kohe kohe tulevad eestisse otse tehasest meil xenoni komplektid
ja kui mu mälu mine ei peta siis oli nende hind 3600 eesti krooni
aga kui keegi tahab oma nägemisulatust ja valgustatust parandada siis kohe kohe tulevad eestisse otse tehasest meil xenoni komplektid
ja kui mu mälu mine ei peta siis oli nende hind 3600 eesti krooni

BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
Peale enda tuleb liikluses ka teistega arvestada.
http://aolsvc.aol.consumerreports.org/a ... uto85.html
"While HIDs’ blue hue is part of the glare problem, much of it lies in how their brighter light is distributed."
http://aolsvc.aol.consumerreports.org/a ... uto85.html
"While HIDs’ blue hue is part of the glare problem, much of it lies in how their brighter light is distributed."
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!