Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Nimelt täna siis täitus suur unistus ja autol lõpux Xenon + Angle Eye ees ja kõik enda tehtud
Aga mure siis järgmine:Angle Eye põleb nii heledealt et jätab varju Xenoni sinaka efekti.Siit siis küsimus:kas on võimalik teha nii et kui lülitada lähituledele siis Angle Eye-d kustuvad ära???
Vajan te nõu,Patrik,Truumu...oskab keegi midagi sellekohta öelda???
Ok,kui saan ühe mure veel murtud siis pöördun sinu poole.
Nimelt asi selles et tuled näitavad teeserva ja keskosas kuhu nad peaks näitama on pime ala aga ehk saan sellest probleemist jagu siis võtan selle asja käsile.
Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded
Vastu võetud teede- ja sideministri 18.05.2001. a määrusega nr 50 (RTL 2001, 69, 941), jõustunud 15.06.2001.
Kood 224. Gaaslahenduslampidega lähi- ja kaugtulelaternad
Nõuded:
1) gaaslahenduslambiga laterna valgusvihu kõrguse reguleerimine, sõltuvalt kere asendist, peab toimuma automaatselt. Nendel laternatel peab olema hajutiklaasi puhasti ja kaugtulelt lähitulele ümberlüliva seadme rikke korral peab see seade kindlustama lähitule sisselülituse. Ümberlülitusmehhanism peab välistama tulede vahepealsesse asendisse lülitatuse võimaluse
Võib-olla eestis see nii ka on, aga saksas kehtivad need nõuded autole juhul, kui ta valmistajatehasest sellistega väljus. Lisaseadet, mida E34 tootja pole kunagi ette näinud, ei saa sinna ka tagantjärele enam nõuda (vist ).
Krt see teema on nii miljon korda peeneks leierdatud nii saksa kui mujal foorumites, aga ühtset seisukohta ei paista siiani.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
priitv8 kirjutas:Võib-olla eestis see nii ka on, aga saksas kehtivad need nõuded autole juhul, kui ta valmistajatehasest sellistega väljus. Lisaseadet, mida E34 tootja pole kunagi ette näinud, ei saa sinna ka tagantjärele enam nõuda (vist ).
Oot.. aga E34-del olid ju nivooamordivõimalus. Ning ka tuledepesu...
kimmo kirjutas:Oot.. aga E34-del olid ju nivooamordivõimalus. Ning ka tuledepesu...
Tuledepesu, jah. Aga Nivomat-i ei saa automaatse kõrgusregulaatoriga võrdsustada. Sama töö teeb ta ära küll, aga tulede komplekt ei eelda nivomati lisavarustuse ostmist.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
NÕUDED ENNE 1. JAANUARI 1997. A LIIKLUSREGISTRISSE
KANTUD SÕIDUKILE
Grupp 2
Valgustusseadmed
Kood 201. Üldnõuded valgus- ja valgussignalisatsiooniseadmetele
Nõuded:
1) sõidukile on lubatud paigaldada ainult koodides 202–222 ja 1102 käsitletud valgustus- ja valgussignalisatsiooniseadmeid
Gaaslahenduslampidest ei ole aga nendes koodides juttu, nii et isegi kui oleks automaatne tulede kõrguseregulaator ei tohi neid tulesid vanemates autodes kasutada. https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=672872
kadakas kirjutas:Gaaslahenduslampidest ei ole aga nendes koodides juttu, nii et isegi kui oleks automaatne tulede kõrguseregulaator ei tohi neid tulesid vanemates autodes kasutada.
Et siis kui mul oleks 93. aasta 750i, millel sellised juba tehasest ees olid, ei tohiks ma selle autoga eestis sõita või?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
kadakas kirjutas:Ma arvan et määravaks on sõna paigaldada ,kui tehasest siis palun
(ega ma jurist ei ole ) lihtsalt see on minu arvamus.
E32 ongi ses mõttes hea näide, et mul võib ta ka tehasest halogeenidega olla, kuid ka originaal-ksenoonlaternad on olemas. Kes ja kus ja millal ütleb, et ma ei võiks oma halogeenide asemele hiljem samale mudelile tootja poolt ette nähtud ksenoonlaternaid (orig. lisavarustus) paigaldada?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!