Jahutusvedelik E34 518i
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 12.03.2009 14:32 24
- Peamine sõiduk: BMW E39 525dA
- Asukoht: Tartu
Jahutusvedelik E34 518i
Tekkis tahtmine vahetada jahutusvedelik.
Mis värvi jahutusvedelikku oleks kõige mõistlikum panna?
Autoks on BMW 518i, 1993 aasta, 83kw, manuaal, Mootor M40.
Mis värvi jahutusvedelikku oleks kõige mõistlikum panna?
Autoks on BMW 518i, 1993 aasta, 83kw, manuaal, Mootor M40.
Re: Jahutusvedelik E34 518i
pane rohelist, muidu punane on ka ilmselt mõeldav.
juua on odavam kui bemmiga sõita... m.o.t.t.
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 12.03.2009 14:32 24
- Peamine sõiduk: BMW E39 525dA
- Asukoht: Tartu
Re: Jahutusvedelik E34 518i
No hetkel on sees mingi roosakas ollus, seega ma eeldan, et seal on olnud punane. Ehk on mõttekam panna siiski punast, kuna vana väljalaskmisega ei tule süsteemist kindlasti mitte kõik välja ja ma olen kuulnud, et punast ja rohelist ei ole soovitatav kokku segada, seega vist jään punase juurde.
Re: Jahutusvedelik E34 518i
värvitu pidi ka hea olema.
Re: Jahutusvedelik E34 518i
endal ja kõikidel tuttavatel on bmw-des rohelist värvi tosool.
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 12.03.2009 14:32 24
- Peamine sõiduk: BMW E39 525dA
- Asukoht: Tartu
Re: Jahutusvedelik E34 518i
No siis vist peab ka panema ikkagi rohelist, kuna plaanis ka ära vahetada termostaat, ning sellega kaasnevalt peaks ikkagi enamus vana jahutusvedelikku välja voolama.
Radika kavatsen muidugi puhta veega läbi uhada.
Isegi kui peaks väike tõrts seda roosakat ollust sisse jääma, vast ei tee see midagi mootorile.
Radika kavatsen muidugi puhta veega läbi uhada.
Isegi kui peaks väike tõrts seda roosakat ollust sisse jääma, vast ei tee see midagi mootorile.
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 12.03.2009 14:32 24
- Peamine sõiduk: BMW E39 525dA
- Asukoht: Tartu
Re: Jahutusvedelik E34 518i
Vedelik vahetatud ja tuba soe 
Lõppude lõpuks panin 92 kraadise termostaadi ja punase vedeliku. Asi tundub toimivat hästi.
TEEMA LUKKU!

Lõppude lõpuks panin 92 kraadise termostaadi ja punase vedeliku. Asi tundub toimivat hästi.
TEEMA LUKKU!
Re: Jahutusvedelik E34 518i
Enne veel suusoojaks küsin,et kas õhk tuli jahutussüsteemist kergelt välja?
Re: Jahutusvedelik E34 518i
Õhk tuleb kergelt välja, kui õigesti tegutseda. Kunagi sai foorumist kopitud selline õpetus ja toimib
Endal korduvalt järgi proovitud.
BMW mootori õhutamine:
1. Mootor külm
2. Süüde sisse, salongi temp maksimumi, ventilaator nr 2 asendisse. mootorit mitte käivitada.
3. õhutuskork/korgid lahti
4. Valada sisse nii palju kui läheb, st kõrini täis, oodata kuni tase alaneb, valada veel, jne kuni tase ei alane enam ja õhutuskorgist õhumulle ei tule. Kannatlik olla, võtab aega.
5. õhutuskork kinni, paisupaagi korki mitte sulgeda
6. Mootor käima, 4-5 korda teravalt tuuri anda 4500 pöörde kanti. Mitte soojaks lasta!
7. Mootor seisma, kontrollida taset, vajadusel korrigeerida normaalse nivooni.
8. Sulgeda paisupaagi kork.

BMW mootori õhutamine:
1. Mootor külm
2. Süüde sisse, salongi temp maksimumi, ventilaator nr 2 asendisse. mootorit mitte käivitada.
3. õhutuskork/korgid lahti
4. Valada sisse nii palju kui läheb, st kõrini täis, oodata kuni tase alaneb, valada veel, jne kuni tase ei alane enam ja õhutuskorgist õhumulle ei tule. Kannatlik olla, võtab aega.
5. õhutuskork kinni, paisupaagi korki mitte sulgeda
6. Mootor käima, 4-5 korda teravalt tuuri anda 4500 pöörde kanti. Mitte soojaks lasta!
7. Mootor seisma, kontrollida taset, vajadusel korrigeerida normaalse nivooni.
8. Sulgeda paisupaagi kork.
BMW-le kindel
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 12.03.2009 14:32 24
- Peamine sõiduk: BMW E39 525dA
- Asukoht: Tartu
Re: Jahutusvedelik E34 518i
Noh kindlasti on neid variante mitu, kuidas õhku välja lasta, aga mina kasutasin ikka traditsioonilist meetodit. Keerasin selle väikse õhutuskorgi lahti radika pealt, kallasin niikaua vedelikku sisse, kuni enam ei alanenud tase , siis auto käima ja lasin käia niikaua, kuni avanes termostaat, vahepeal muidugi juurde kallates, kui tase alanes. Seejärel korgid kinni kõik ja oligi asi korras.
Soovitatav on vist veel ajada kuskile kallaku peale auto, et õhk paremini välja pääseks.
Sellise operatsiooni vältel on näha kuidas sellest väiksest õhutusavast radika peal ajab mulle välja.
Aga noh jahutusvedeliku taset peab siiski kontrollima hiljem külma mootoriga.
Sellisel mootoril(518i) tuleb see õhk üllatavalt lihtsalt välja.
Soovitatav on vist veel ajada kuskile kallaku peale auto, et õhk paremini välja pääseks.
Sellise operatsiooni vältel on näha kuidas sellest väiksest õhutusavast radika peal ajab mulle välja.
Aga noh jahutusvedeliku taset peab siiski kontrollima hiljem külma mootoriga.
Sellisel mootoril(518i) tuleb see õhk üllatavalt lihtsalt välja.