IX ja teiste 4WD mäkketõusu võistlus PÜHAP 30.01 KELL 12
IX ja teiste 4WD mäkketõusu võistlus PÜHAP 30.01 KELL 12
Seoses sellega et 5 -sele saab kevadest jälle tellida nelivedu tekkis idee tähistada seda märkimisväärset sündmust (viimati sai nelivedu 5 -sele umbes-täpselt 10 aastat tagasi) korralikuma mäkketõusu show -ga. Vaata ka:
http://foorum.bmw.meph.pri.ee/viewtopic ... 5214#75214
Praegu on põhilised küsimused:
- kas on piisavalt huvilisi foorumlaste ja klubi liikmete hulgas
- kust leida selline vaiksema liiklusega mägitee mis oleks piisava tõusunurgaga
Idee algatajana pakkusin välja:
- võistlusshow kriteeriumi: võistlusauto on osaliselt tõusu peal ning proovib aja peale sõita kuni teatud punktini enne tõusu lõppu
- Igal võistlusautol peaks olema korralikud naelrehvid ning iga auto teeks katse läbi kolm korda kolme erineva juhiga millest siis võetakse kolmest parim
- esialgse võistluse asupaiga Lasnamäel Kase tänava otsas. Kuid see tundub liiga tiheda liiklusega koht olema et seda sulgeda omavoliliselt
Lisaks on mul oleks kaks head töökaaslast järgmiste autodega: Impreza '02 ja Audi A6Q '96 ja lõpuks enda 525ix
Seega palun märki anda kes oleks huvitatud osalema ja kes on huvitatud organiseerimises kaasa lööma, sest üksi seda ära ei tee (kasvõi liikluse sulgemiseks oleks vaja kaks autot risti tee peale).
Esialgse ajana pakuks laupäeva 29 või pühapäeva 30.01 sest kes teab kaua meil lund jätkub.
http://foorum.bmw.meph.pri.ee/viewtopic ... 5214#75214
Praegu on põhilised küsimused:
- kas on piisavalt huvilisi foorumlaste ja klubi liikmete hulgas
- kust leida selline vaiksema liiklusega mägitee mis oleks piisava tõusunurgaga
Idee algatajana pakkusin välja:
- võistlusshow kriteeriumi: võistlusauto on osaliselt tõusu peal ning proovib aja peale sõita kuni teatud punktini enne tõusu lõppu
- Igal võistlusautol peaks olema korralikud naelrehvid ning iga auto teeks katse läbi kolm korda kolme erineva juhiga millest siis võetakse kolmest parim
- esialgse võistluse asupaiga Lasnamäel Kase tänava otsas. Kuid see tundub liiga tiheda liiklusega koht olema et seda sulgeda omavoliliselt
Lisaks on mul oleks kaks head töökaaslast järgmiste autodega: Impreza '02 ja Audi A6Q '96 ja lõpuks enda 525ix
Seega palun märki anda kes oleks huvitatud osalema ja kes on huvitatud organiseerimises kaasa lööma, sest üksi seda ära ei tee (kasvõi liikluse sulgemiseks oleks vaja kaks autot risti tee peale).
Esialgse ajana pakuks laupäeva 29 või pühapäeva 30.01 sest kes teab kaua meil lund jätkub.
Viimati muutis janz, 29.01.2005 13:30 34, muudetud 1 kord kokku.
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Re: IX ja teiste markide neliveoliste mäkketõusu võistlus
Omavoliline liikluse sulgemine ei ole hea indikaator!janz kirjutas:Seega palun märki anda kes oleks huvitatud osalema ja kes on huvitatud organiseerimises kaasa lööma, sest üksi seda ära ei tee (kasvõi liikluse sulgemiseks oleks vaja kaks autot risti tee peale).
Variandid: teha seda liikluseks suletud alal (loodus, mõni karjäär) või taodelda linnaosavalitsusest luba ürituseks.
http://foorum.bmw.meph.pri.ee/viewtopic ... sc&start=0
Kas plaanis korrata midagi sellist nagu oli see üritus
Kas plaanis korrata midagi sellist nagu oli see üritus

Paar arvamust:
Koht võiks kindlasti olla kõrvaline. Avaliku tee sulgemisega on palju jama nii endil kui teistel ning kõigele lisaks oleks siis ka publikum garanteeritud. Kõrvalises kohas, ilma avaliku (st. suvaliste) tähelepanuta testida tunduks mulle mõnusam.
Talverehvil ja talverehvil on liiga suur vahe. Ühel hommikul mõnusa lumega on kõvas eelisolukorras hea lamelliga tegelane ning päeva lõpuks on eelis siledakslihvitud jääl naelaga autol. Piikidest rääkimata. Kardan, et paljuski sõltuks tulemus rehvist. Selles mõttes oleks suvel ja lahtise liivaga paigas ilmselt test võrdsem. Aga no võib ju suvel KA teha... Et teeme mingi Pre-Try-Out moodi asja...
Minu poolt oleks muidu üks lamellidega E30 325iXT välja käia, kui aeg vaid sobib.
Koht võiks kindlasti olla kõrvaline. Avaliku tee sulgemisega on palju jama nii endil kui teistel ning kõigele lisaks oleks siis ka publikum garanteeritud. Kõrvalises kohas, ilma avaliku (st. suvaliste) tähelepanuta testida tunduks mulle mõnusam.
Talverehvil ja talverehvil on liiga suur vahe. Ühel hommikul mõnusa lumega on kõvas eelisolukorras hea lamelliga tegelane ning päeva lõpuks on eelis siledakslihvitud jääl naelaga autol. Piikidest rääkimata. Kardan, et paljuski sõltuks tulemus rehvist. Selles mõttes oleks suvel ja lahtise liivaga paigas ilmselt test võrdsem. Aga no võib ju suvel KA teha... Et teeme mingi Pre-Try-Out moodi asja...
Minu poolt oleks muidu üks lamellidega E30 325iXT välja käia, kui aeg vaid sobib.
Idee vahva aga enamus BEMME siiski vaid ÜHE silla veaoga. KAs poleks siin foorumis ja üleüldse paslik korraldada näiteks vaid siinse automargi võistlus? Ärgem nimetame seda võistluseks vaid no testvõistluseks. Annaks ülevaate erinevatest auto markidest, kummidest, juhtidest mootoritest jne??
Muideks vastuväiteid pole vaja, et näe selle ja selle pärast ei saa teha. Ma ise ka suhtkoht laisk orgunniks. Lihtsalt idee - ei enam.
Muideks vastuväiteid pole vaja, et näe selle ja selle pärast ei saa teha. Ma ise ka suhtkoht laisk orgunniks. Lihtsalt idee - ei enam.
Tuleks oma pooletoobise üherattaveolisega kah siis tsekkama..janz kirjutas:Mis arvad Andres, teeks näiteks laupäeval 27.01 kell 12:00 kogunemise Järve Statoili parklas ja läheks vaataks selle Männiku karjääri üle. Et kas saab teha võistlust või ei.Kas keegi teab, kas sinna Männiku karjääri pääseb veel vabalt nagu suvel? Usun, et seal annaks midagi kindlasti mõelda.

GS
Laupäev, 29.01janz kirjutas:Mis arvad Andres, teeks näiteks laupäeval 27.01 kell 12:00 kogunemise Järve Statoili parklas ja läheks vaataks selle Männiku karjääri üle. Et kas saab teha võistlust või ei.

Miks mitte. Ixiga tuleku kohta ei julge lubada, kuna on lootust, et laupäeval võetakse ta vedruringi ja mõnede pukside vahetuseks ette. Aga see selgub homme ning kui nii peakski minema, saan ka pooleveolise pere teise autoga ehk vaatluskohta saabutud. Teine variant on pühapäeval teha.
Männikul oli muidu selliseid natuke laugeid mägesid küll: http://www.hot.ee/mckie/offroad/offroad18%20copy.html
ja natuke järsemaid ka: http://www.hot.ee/mckie/offroad/offroad05%20copy.html
http://www.hot.ee/mckie/offroad/offroad06%20copy.html, mis peaksid praegu loodetavasti kõva põhjaga olema.
Täna koos Andresega mägi Männiku karjääris ülevaadatud ja võistluseks sobiv mägi välja valitud.
Kaart: http://regio.delfi.ee/eestikaart/index. ... &MapZoom=4
Palun KÕIGIL, kes asjast huvitatud SIIA KIRJA panna, et saaksime homme hommikul Andresega kell 11 otsustada, kas on piisavalt huvilisi, et võistlust korraldada. Võistlusele on oodatud ainult 4wd masinad, 2wd võivad osaleda publikuna sest 2wd rikuks ilmselt stardikoha ära.
Aare räägitud põlvili lumi ja Urali roopad jäid küll nägemata. Võibolla Liana roolist tunduvad asjad hullemad kui on
Samuti ei olnud ühegi mäe ületamine 325ix ja 525ix mingi probleem.
Andres ehk paneb mõned pildid ka üles.
Valisime kohe esimese mäe tagumise külje välja võistluse korraldamiseks. Start on kallaku pealt (nagu sõidukoolist
ja sõita tuleb ligi 10m mäkke. Pärast finishit jääb veel 5 meetrit pidurdamiseks. Tegemist on ilusa lauge mäega kus ei ole ka ühtegi roobast ega muud autot lõhkuvad elementi.
Täna tehtud proovisõidud andsid tulemuseks:
325ix ~ 5 sek
525ix ~ 6 sek
Tulemused väga loogilised arvestades:
- 525ix 200 kilo raskem
- 325ix vana hea mehhaaniline keskdiffer mis ei vaja aega reageerimiseks
Seega saab eriti huvitav olema homme näha kuidas toimivad teiste markida elektroonilised neliveod vs mehhaanika.
Kaart: http://regio.delfi.ee/eestikaart/index. ... &MapZoom=4
Palun KÕIGIL, kes asjast huvitatud SIIA KIRJA panna, et saaksime homme hommikul Andresega kell 11 otsustada, kas on piisavalt huvilisi, et võistlust korraldada. Võistlusele on oodatud ainult 4wd masinad, 2wd võivad osaleda publikuna sest 2wd rikuks ilmselt stardikoha ära.
Aare räägitud põlvili lumi ja Urali roopad jäid küll nägemata. Võibolla Liana roolist tunduvad asjad hullemad kui on

Samuti ei olnud ühegi mäe ületamine 325ix ja 525ix mingi probleem.
Andres ehk paneb mõned pildid ka üles.
Valisime kohe esimese mäe tagumise külje välja võistluse korraldamiseks. Start on kallaku pealt (nagu sõidukoolist

Täna tehtud proovisõidud andsid tulemuseks:
325ix ~ 5 sek
525ix ~ 6 sek
Tulemused väga loogilised arvestades:
- 525ix 200 kilo raskem
- 325ix vana hea mehhaaniline keskdiffer mis ei vaja aega reageerimiseks
Seega saab eriti huvitav olema homme näha kuidas toimivad teiste markida elektroonilised neliveod vs mehhaanika.
Janz räägib sellise tooniga juttu, millest võib aru saada, et homme on kohal ka bänd, toidutelk, poodium ja auhinnad
Ärge hellitage lootusi
Tegelikult aga tahaks lihtsalt mõnusat ilma nautida ja vaadelda, mida meile kättesaadavate ja käesolevate autode neliveoskeemid endast kujutavad. Ja kuidas nad on võrreldes naabrimehe omaga.
Täna kahe ixiga vaatlusretkel tehtud pildid aga riputasin SIIA


Tegelikult aga tahaks lihtsalt mõnusat ilma nautida ja vaadelda, mida meile kättesaadavate ja käesolevate autode neliveoskeemid endast kujutavad. Ja kuidas nad on võrreldes naabrimehe omaga.
Täna kahe ixiga vaatlusretkel tehtud pildid aga riputasin SIIA
No ma saan aru, et AudiClubist on tulemas Audisid päris mitu ja ka muu neliveoline sõiduauto... seega tundub et asjal on jumet.Silwer kirjutas:Üks S4 on käsi, kuigi rehvid ei ole just oma esimeses nooruses...
Kas kell 11 alles otsustatakse? Millal siis minek on?
Kokku võiks saada kell 12 Järve Statoilis, nagu Janz kirjutas. Kui me sinna ära mahume...
Mul on nüüd fotokaga mingi jama. Pildid oleks nagu õhtuhämaruses tehtud, kuigi ilm oli ju kenam. Garantiiaeg, nagu ikka, sai just läbi. Võibolla oli asi ka kasutajas.
Ja gallery creator ajas ka elu täis...
Aga üles riputasin nad siiski, vaadake siis või mitte: http://www.zone.ee/a3205
Janz loodetavasti kribab kokkuvõtte, tulemused, tulevikuplaanid ja muu sellise
Ja gallery creator ajas ka elu täis...
Aga üles riputasin nad siiski, vaadake siis või mitte: http://www.zone.ee/a3205
Janz loodetavasti kribab kokkuvõtte, tulemused, tulevikuplaanid ja muu sellise

Tsitaat AC foorumist:
"1. 80 B4 2.3q - 3.58 sek (Torsen II gen. [open-torsen-open.lock])
2. A6 C4 2.8q - 3.59 sek (Torsen IV gen. [open.edl-torsen-open.edl])
3. Coupe B2q - 3.71 sek (Torsen I gen. [open-open.lock-open.lock])
...
bmw 325ix - 3.95
(numbrid võivad olla nati ebatäpsed, ei mäleta peast, paber aegadega on bmw meeste käes)"
Tegelikult oli see auto 2,8 mootoriga - 1. 80 B4 2.3q - 3.58 sek (Torsen II gen. [open-torsen-open.lock])
"1. 80 B4 2.3q - 3.58 sek (Torsen II gen. [open-torsen-open.lock])
2. A6 C4 2.8q - 3.59 sek (Torsen IV gen. [open.edl-torsen-open.edl])
3. Coupe B2q - 3.71 sek (Torsen I gen. [open-open.lock-open.lock])
...
bmw 325ix - 3.95
(numbrid võivad olla nati ebatäpsed, ei mäleta peast, paber aegadega on bmw meeste käes)"
Tegelikult oli see auto 2,8 mootoriga - 1. 80 B4 2.3q - 3.58 sek (Torsen II gen. [open-torsen-open.lock])
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Ka kohal käidud ja võik üelda, et võib üritusega rahule jääda
Sealt edasi suundusin Tabasalu rajale ja sai sealgi sportliku kimamist jälgitud.
Piltidega hakkan kohe tegelema, võimalik, et täna juba ilmuvad www.viltsikas.pri.ee adrele

Sealt edasi suundusin Tabasalu rajale ja sai sealgi sportliku kimamist jälgitud.
Piltidega hakkan kohe tegelema, võimalik, et täna juba ilmuvad www.viltsikas.pri.ee adrele

Mercedes EQS 450+ 2022
Nonii "ametlikud" tulemused siis minu poolt. Registreerimise järjekorras ja sõidetud kordade järjekorras. Taga märkus
- Silver Audi S4 5.01 5.64 4.89 4.32
- Pets Audi 80 2.8Q 4.41 4.23 3.89 3.58 (2.8 128KW, tsemendikott taga
- Div Audi A6 4.70 4.70 3.59 (2.8 kas 128KW või 142KW?)
- Joel Audi Coupe B2 4.45 4.45 3.71 3.82 (litraas ja KW?)
- Antti Audi A6 2.5TDI 5.46 4.64 4.08 3.83 (automaat, viimane üritus ESP=off)
- Andres BMW 325ix 4.83 4.64 3.83 (käsipidur ei tööta
- Jaan BMW 525ix 5.01
- xx Defender 4.58 (Off-Road tuunitud
- xx MB G diisel? 8.39 8.32 (suverehvid
- Jagnar Suzuki Vitara 1.6 4.71 4.45 (1.6l ~75kw kohta hea tulemus)
- Salo Audi A6 4.33 (automaat, litraas?ja KW?)
Seega esikolmik:
1. Silver, Audi
2. Div, Audi
3. Joel, Audi
Seega masendavalt Audi keskne
miska loogiline kui ainult 3 BMW -d võistluses.
Olen valmis korraldama ka järgmisel nädalavahetusel ürituse kui keegi Andrese asemel ajavõtuga tegeleb (Andres pidi olema ära) eeldusel, et tulekb rohkem erinevaid marke. Eriti oleks oodatud Subarud (STI jt) ja BMW e30ix, e46ix.
Ja ürituse peaeesmärk: testida erinevaid neliveo lahendusi mäkketõusul täitis vähemalt minu jaoks eesmärgi.
Esialgne teooria on et suurt rolli lisaks neliveo lahendusele mängib moment per tühikaal ehk Nm/tonn.
Audi 80 2.8q puhul oleks see 250/1.43 = 174
Teiste kohta praegu andmeid ei ole. Kui kellelgi on siis palun siia postitada.
- Silver Audi S4 5.01 5.64 4.89 4.32
- Pets Audi 80 2.8Q 4.41 4.23 3.89 3.58 (2.8 128KW, tsemendikott taga

- Div Audi A6 4.70 4.70 3.59 (2.8 kas 128KW või 142KW?)
- Joel Audi Coupe B2 4.45 4.45 3.71 3.82 (litraas ja KW?)
- Antti Audi A6 2.5TDI 5.46 4.64 4.08 3.83 (automaat, viimane üritus ESP=off)
- Andres BMW 325ix 4.83 4.64 3.83 (käsipidur ei tööta

- Jaan BMW 525ix 5.01
- xx Defender 4.58 (Off-Road tuunitud

- xx MB G diisel? 8.39 8.32 (suverehvid
- Jagnar Suzuki Vitara 1.6 4.71 4.45 (1.6l ~75kw kohta hea tulemus)
- Salo Audi A6 4.33 (automaat, litraas?ja KW?)
Seega esikolmik:
1. Silver, Audi
2. Div, Audi
3. Joel, Audi
Seega masendavalt Audi keskne



Olen valmis korraldama ka järgmisel nädalavahetusel ürituse kui keegi Andrese asemel ajavõtuga tegeleb (Andres pidi olema ära) eeldusel, et tulekb rohkem erinevaid marke. Eriti oleks oodatud Subarud (STI jt) ja BMW e30ix, e46ix.
Ja ürituse peaeesmärk: testida erinevaid neliveo lahendusi mäkketõusul täitis vähemalt minu jaoks eesmärgi.
Esialgne teooria on et suurt rolli lisaks neliveo lahendusele mängib moment per tühikaal ehk Nm/tonn.
Audi 80 2.8q puhul oleks see 250/1.43 = 174
Teiste kohta praegu andmeid ei ole. Kui kellelgi on siis palun siia postitada.
- indro
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 31.01.2003 02:34 14
- Peamine sõiduk: Audi
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
142kw oli see A6 ja Joeli kuubik on 2.3 ja 125kw. Õige esikolmik oleks vist aga nii :janz kirjutas:Nonii "ametlikud" tulemused siis minu poolt.
- Div Audi A6 4.70 4.70 3.59 (2.8 kas 128KW või 142KW?)
Seega esikolmik:
1. Silver, Audi
2. Div, Audi
3. Joel, Audi
1. Pets, Audi
2. Div, Audi
3. Joel, Audi
Hmm...janz kirjutas:3 BMW -d võistluses.
Mina nägin ainult kahte aja peale mäest üles sõitmas: Sina ja mina?!?
EDIT: Tegin siis kiirelt vähe paremini jälgitava tabeli ka:

Viimati muutis AndresS, 30.01.2005 21:06 43, muudetud 3 korda kokku.