Tekkis väga spetsiifiline kolks- väikestest aukudest üle sõites. Nüüd juba käib närvidele. Vahepeal vahetasin stabikad ning kõik stabika puksid- kuid kolksud ikka juures. Kuna õues pole just jaanipäev, siis ei viitsi mõttetut tegevust teha rohkem.
Suurematest aukudest läbi sõites on vaikus. Ratas püsib paigal ning kiirusel on kõik väga heas korras. Ülevaatusel oli veermik väga hea.
Ise kahtlustan et kunagi ammu kui veermikut vahetasin- siis sai vb valesti panudud üks suurem juhiopoolne puks
http://www.tocar.fi/images/31121141717.jpg
Nüüd siis sai uuritud ning ei saagi aru täpselt kuidas peab selle puksi sinna pressima.
Kas nii on õige?
Kas loeb et original või aftermarket toode- paigaldamisel ning kui asi panin 180 kraadi valesti- võib see põhjustada kõrvalhelisid?
Siin ühe teise e39 hoob http://i84.photobucket.com/albums/k23/H ... mage16.jpg
Aru ma ei saa Ühesõnaga üks leht räägib ühte - teine teeb inversiooni sellest...
E39 veermiku osa
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E39 veermiku osa
kõrval helisi vaevalt,et tekib!Ise olen vahetand nii,vaadand vana asendi ära ja uue samuti sinna tagasi pressind!Puksi elu iga on tunduvalt lühem kui paigaldad õõtsa vales asendi!St,bmwl oli vist nii,et paned õõtsa paika ja lased auto alla(hea oleks kui keegi istuks ka sellel pool) ja alles siis pingutad puksist läbimineva poldi kinni!
Re: E39 veermiku osa
vaata ka amordid üle, kui juba natuke õlised siis võivad ka need kolksuma hakata, enda autol vähemalt on nii, muidu toimetavad veel küll aga väike kolks on sees ja seda on kuulda vikselt mööda ebatasast teed sõites.
Re: E39 veermiku osa
Puksi anend on väga tähtis kuna ta on mõeldud kindlas asendis tööle..Selleks on puksil ja õõtsal vastav märge peal mis käivad kohakuti .. Ja otseloomulikult tuleb puks kinni keerata sõiduasendis.Danil523 kirjutas:Tekkis väga spetsiifiline kolks- väikestest aukudest üle sõites. Nüüd juba käib närvidele. Vahepeal vahetasin stabikad ning kõik stabika puksid- kuid kolksud ikka juures. Kuna õues pole just jaanipäev, siis ei viitsi mõttetut tegevust teha rohkem.
Suurematest aukudest läbi sõites on vaikus. Ratas püsib paigal ning kiirusel on kõik väga heas korras. Ülevaatusel oli veermik väga hea.
Ise kahtlustan et kunagi ammu kui veermikut vahetasin- siis sai vb valesti panudud üks suurem juhiopoolne puks
http://www.tocar.fi/images/31121141717.jpg
Nüüd siis sai uuritud ning ei saagi aru täpselt kuidas peab selle puksi sinna pressima.
Kas nii on õige?
Kas loeb et original või aftermarket toode- paigaldamisel ning kui asi panin 180 kraadi valesti- võib see põhjustada kõrvalhelisid?
Siin ühe teise e39 hoob http://i84.photobucket.com/albums/k23/H ... mage16.jpg
Aru ma ei saa Ühesõnaga üks leht räägib ühte - teine teeb inversiooni sellest...
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E39 veermiku osa
Veermikus võib 101 asja seda väikest kolksu tekitada
Kui ammu sa seda puksi vahetasid?
Kui polti kinni keerasid kas masinat koormasid?
Kus poole sa selle noole jätsid kui puksi vahetasid.
Kas seda teemat oled lugenud
Originaal puksid pidid olema vedelikuga täidetud, kui puks hakkab ära väsima, siis pääseb vedelik välja.
Kui eemaldada ül. õõtsa puksi poolse osta plastikkatte ja on näha et mingi ollus on välja jooksnud, siis on selge et puks on oma aja ära elanud. Aga kas järelturu puksidel ka niimoodi on, seda ma ei tea.
Kui ammu sa seda puksi vahetasid?
Kui polti kinni keerasid kas masinat koormasid?
Kus poole sa selle noole jätsid kui puksi vahetasid.
Kas seda teemat oled lugenud
Originaal puksid pidid olema vedelikuga täidetud, kui puks hakkab ära väsima, siis pääseb vedelik välja.
Kui eemaldada ül. õõtsa puksi poolse osta plastikkatte ja on näha et mingi ollus on välja jooksnud, siis on selge et puks on oma aja ära elanud. Aga kas järelturu puksidel ka niimoodi on, seda ma ei tea.
Re: E39 veermiku osa
Sai siis alla väga heas korras hoob puksiga- panin alla ning nüüd on vaikus majas.