Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
unis kirjutas:Nii,bosch pumbal karbipeal made in poland ja kui pumbalt teip maha kiskuda on alla samuti pressitud TI Automotive! Aga on all ja ilusti vaikne.
aga kui vaadata arvutiga rõhku, siis palju näitab? Mina olen omalajal neid 3-4tki tagasi pidanud viima, eks muidugi oli seal mure selles,et chipitud autodel ei jaksanud rõhku hoida.
Kui boschi karbis ka see TI sisi sama hästi võib meat and doria 70 eurises karbis olla ka see TI
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
ttsys kirjutas:Vaata ista/d aku laetuse astet ja kui see on üle 88-92% siis samal ajal olevat laadimispinget akule. See on norm skaalal siis vahemikus 14,2-14,6. Vaata ka 5 päeva bilanssi ja energiahistogrammi. Kui aku on pidevalt I ja II laadimisfaasis siis see 15V juurde viidud laadimispinge on põhjendatud ja ei midagi valesti.
Laadimine enamvähem püsivalt 15,1v.
Ehk siis kuskil mingi kala?
See nädal lühikesi otsi ainult sõidetud (2km), selle aku laetus 80 kandis vast.
Nu laadimine iga stardijärgselt seega II faasis ja III faasi väga lühikest aega. IV-V faasi ei jõutagi. Selles mõttes 15,1V hetkel valitsevate temperatuuridega ok ehk ei pruugi midagi valesti olla. Kuidas seda muidu mõõdad? Aku pealt voltmeetriga? Happeaku kukub lühikeste otstega väga hõlpsalt alalaetuse tsooni ja auto enda mõõdetud mahtuvus seda ka kuvab. AGM lühikeste otstega selles osas kindlasti paremate eelistega.
Riivo kirjutas:arvestades kui väikse torxi sa sinna sisse lüüa saaksid siis ma kahtlen et ssee lahti tuleb....vaid torxid lõhud ära...rattapoldid pole näpuga kinni
Kui ikka korralik torx siis ei juhtu midagi, endal kõik torxid titaniumist võetud ja pole kordagi probleeme olnud. Samas kui pole mingi “meistrimees” kinni vägistanud vargapolti siis pole hullu(nt püssiga või tont teab millega) kui mingi 100-140nm siis pole probleemi.
Volum kirjutas:Lihtsam on korra UM'ist läbi käia ja keeravad kohe lahti, ilmselt ei võta rahagi.
Võeti minu käest igatahes 10€, et üks turvapolt võtme purunemise tõttu eemaldada
Välja ei tule sul keegi sellise ilmaga neid turvapolte keerama ja veel tasuta, koostatakse töö protokoll, auto sõidutatakse ilusti garaazi ja pärast saad arve maksta, nii nagu ikka esinduses asjad käivad
Volum kirjutas:Lihtsam on korra UM'ist läbi käia ja keeravad kohe lahti, ilmselt ei võta rahagi.
Võeti minu käest igatahes 10€, et üks turvapolt võtme purunemise tõttu eemaldada
Välja ei tule sul keegi sellise ilmaga neid turvapolte keerama ja veel tasuta, koostatakse töö protokoll, auto sõidutatakse ilusti garaazi ja pärast saad arve maksta, nii nagu ikka esinduses asjad käivad
Pealtnäha samasugune vargapolt oli mul, käisin UMis mure kurtmas, viidi auto korraks garaazi ja 5min hiljem sain tagasi vargapolt käes, raha ei küsitud, öeldi vaid, et tule järgmine kord õlivahetusse ja oleme tasa.
unis kirjutas:Millise tootja põhjaalust pumpa vaadata? Ainult nosch või pierburg? Või on mingi odavam alternatiiv mis ennast õigustab? Kardaani tugilaagri kohta sama küsimus,kas ainult orig või kõlbab febi ka? E46 330d autoks!
pierburgi pakendis on ka tänapäeval mingi poolaime **** mis ei toimi .
Kardaanitugilaager võta swag, võin sind ka seekord nende asjadega aidata, swagi pakendis peaks siiani olema veel originaal detail millel bmw kirjad maha lihvitud.
Febi tugilaagril ka kood maha lihvitud!
If everything seems under control, you're just not going fast enough
unis kirjutas:Millise tootja põhjaalust pumpa vaadata? Ainult nosch või pierburg? Või on mingi odavam alternatiiv mis ennast õigustab? Kardaani tugilaagri kohta sama küsimus,kas ainult orig või kõlbab febi ka? E46 330d autoks!
pierburgi pakendis on ka tänapäeval mingi poolaime **** mis ei toimi .
Kardaanitugilaager võta swag, võin sind ka seekord nende asjadega aidata, swagi pakendis peaks siiani olema veel originaal detail millel bmw kirjad maha lihvitud.
Febi tugilaagril ka kood maha lihvitud!
Engitech kõige odavam piix mida võtta ja teeb oma töö ära
Probleem selline:
E38 salongi ei puhu sooja, juhipool täitsa külm, kundepool natuke soojem.
Soojaklapid on korras( mõlemad salongiradikasse minevad voolikud lähevad kuumaks ilusti) aga salongiradikast väljuv voolik on jahe. Kuidas ja milliste vahenditega oleks mõistlik salongiradikas läbi puhuda/pesta? Samas puudub ka lisaveepump soojaklappide küljest??? 99a e38 728
Danel- kirjutas:Probleem selline:
E38 salongi ei puhu sooja, juhipool täitsa külm, kundepool natuke soojem.
Soojaklapid on korras( mõlemad salongiradikasse minevad voolikud lähevad kuumaks ilusti) aga salongiradikast väljuv voolik on jahe. Kuidas ja milliste vahenditega oleks mõistlik salongiradikas läbi puhuda/pesta? Samas puudub ka lisaveepump soojaklappide küljest??? 99a e38 728
Kunagi pesti äädikaga, aga see vist võis hakata kummitihendite peale, HLautoosade Tanel endal pesi kunagi opelil minig liquy moly tootega ja see tundus töötavat kenasti.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541