Diagnosti all pead silmas mingit diag.aparaati või seda kasutavat tegelast?
Kui aparaadi kasutaja ei tunne süsteemi ülesehitust(antud juhul õhkvedrustuse), siis ei olegi lootust viga üles leida. Aparaadist on vähe, ajusid on kah vaja
Talvel hakkavad jamad pihta õhkvedrustusega tänu sellele, et kompressori kuivati on aegade jooksul paksult kondensvett täis läinud. Kompressori kuivati on täis silica gel graanuleid.
Paljud ei teagi, et selline asi on olemas pagasiruumi põhjas.
Kuigi süsteem on mõeldud hooldevabana, siis enne külma perioodi tasuks kuivati üle vaadata ja vajadusel graanulid vahetada või ahjus ära kuivatada. See pole väga suur töö.
Kui sul kord üks pool madalamal, kord teine siis ilmselt solenoidid jamavad. Kuna need on peale täisvettinud kuivatit, siis vabalt võib niiskus seal oma tööd teha.
tel. 51 949 859