N seeria diislite metallipuru
N seeria diislite metallipuru
Kolime lugejate autode alt siia oma aruteluga.
Disaster kit jms muud variandid- stuudiosse paluks!
Tõmban jebai lingi ka siia
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R ... r&_sacat=0
Ma kiiruga lugesin, aga mõttest eriti aru ei saanud, mis see disaster kir tegema peaks?
Mis variandid veel on, kui seda ennetada ei anna ja uus jupp võib ennast veel kiiremini freesima hakata, kui vana?
Disaster kit jms muud variandid- stuudiosse paluks!
Tõmban jebai lingi ka siia
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R ... r&_sacat=0
Ma kiiruga lugesin, aga mõttest eriti aru ei saanud, mis see disaster kir tegema peaks?
Mis variandid veel on, kui seda ennetada ei anna ja uus jupp võib ennast veel kiiremini freesima hakata, kui vana?
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
Re: N seeria diislite metallipuru
Siin on kirjeldatud selle tööpõhimõte.
Kui õigesti aru saan siis päästab antud kit pihustid, kuna metallipuru ei satu kõrgsurve poolele.
Kui õigesti aru saan siis päästab antud kit pihustid, kuna metallipuru ei satu kõrgsurve poolele.
Re: N seeria diislite metallipuru
Ok ja minu küsimus, et kui Boschi CP 4.2 toodab metalli puru kui feilib. Siis pole väga huvi osta Boschi pumpa.
Ehk siis, kas teise tootja, Metzger toodetud pump võiks olla asjalikum.
Kasutaja Volum vbla oskab vastata?
Ehk siis, kas teise tootja, Metzger toodetud pump võiks olla asjalikum.
Kasutaja Volum vbla oskab vastata?
Viimati muutis Herts, 04.09.2019 20:46 51, muudetud 1 kord kokku.
F10
Re: N seeria diislite metallipuru
Mul oleks pakkuda üks disaster prevention kit. Ei jõudnud oma autole paigaldada, osteti käest ära enne. Kel huvi, siis kirjutage.
F15
Re: N seeria diislite metallipuru
Tere. Jätan märgi maha ja jälgin antud teemat.
Vaatasin hindasi ja METZGER kallim kui BOSCH. Jutt käib KGK letist:
METZGER 1230EUR(sis km)
BOSCH 1070EUR(sis km)
Ei tea kas kallim hind = parem toode?
Miks CP 4.2 feilib...
Air in the pump means that metal rubs against metal, causing accelerated wear. This will eventually cause the CP4 to fail, often around 100,000 miles. Before it fails, metal shavings are produced by the CP4, which travel into the fuel injectors and the fuel lines with catastrophic results.
Oskamatud vahetavad kütusefiltrit ja peale tööprotsessi ei õhuta küttesüsteemi läbi? Pikk esimene käivitus ja kahju käes. Ma olen näinud E70 x5´te mille KSP lendas laiali, üllatuseks oli kütuselatt seest roostes. Lisaõhk kütuselatis, äkki liiga lahtised pihustitorud kütuselatil jne jne. Mõni targem võiks vastata
Vaatasin hindasi ja METZGER kallim kui BOSCH. Jutt käib KGK letist:
METZGER 1230EUR(sis km)
BOSCH 1070EUR(sis km)
Ei tea kas kallim hind = parem toode?
Miks CP 4.2 feilib...
Air in the pump means that metal rubs against metal, causing accelerated wear. This will eventually cause the CP4 to fail, often around 100,000 miles. Before it fails, metal shavings are produced by the CP4, which travel into the fuel injectors and the fuel lines with catastrophic results.
Oskamatud vahetavad kütusefiltrit ja peale tööprotsessi ei õhuta küttesüsteemi läbi? Pikk esimene käivitus ja kahju käes. Ma olen näinud E70 x5´te mille KSP lendas laiali, üllatuseks oli kütuselatt seest roostes. Lisaõhk kütuselatis, äkki liiga lahtised pihustitorud kütuselatil jne jne. Mõni targem võiks vastata
Re: N seeria diislite metallipuru
Julm hind siis.
Autodoc hind "Metzger" 715 eur
"Bosch" 680 EUR
Ja seal siis jah peaks nagu vana pumba neile tagastama, et siis selline hind nagu ma aru saan.
Autodoc hind "Metzger" 715 eur
"Bosch" 680 EUR
Ja seal siis jah peaks nagu vana pumba neile tagastama, et siis selline hind nagu ma aru saan.
F10
Re: N seeria diislite metallipuru
Tere.
Äkki aitab sellest ka?
https://www.wcfab.com/i-31420523-exergy ... mprop.html
Exergy Performance CP4.2 Inlet metering valve (MPROP).
The CP4 Pump is prone to failure if the fuel system has any water or contaminated fuel introduced to it. When the pump fails, it will send metal contaminants throughout the entire fuel system which in most cases will ruin the injectors and other sensors and cost you several thousand dollars.
The System Saver Inlet Valve was designed to offer you the piece of mind in the event of a CP4 Pump failure. The important difference between the OEM valve and the System Saver is the improvement made to the screen, which is upstream of the valve inlet. The OEM screen is a single 80 micron layer, and is a very flimsy design. In extreme cases the factory screen can actually tear, introducing massive amounts of debris (from the failed pump) to the injectors. The System Saver Valve screen is rated at 25 microns and is wrapped in two layers. This improved micron rating and double wrap construction will do a much better job of keeping debris from entering the rest of the fuel system. It is also constructed in a manor where it will not be able to tear or de-laminate from the filter housing. Another benefit to the screen is the fact that it will load up quicker than the factory screen in the event of a pump failure. This will choke off the valve sooner, which will bring the truck out of service and shut it down in a shorter amount of time. This is all positive for improving the chances injectors won't need to be replaced when a pump has failed. Exergy has also flow tested the valve with the upgraded filter and there is no measurable loss of pump performance with the finer screen, even with a 10mm stroker CP4 pump at 4500 RPM. The screen and housing are constructed from stainless steel for corrosion resistance. And, as always, you can trust that Exergy products have been properly de-burred and are assembled using appropriate processes to ensure proper cleanliness.
Äkki aitab sellest ka?
https://www.wcfab.com/i-31420523-exergy ... mprop.html
Exergy Performance CP4.2 Inlet metering valve (MPROP).
The CP4 Pump is prone to failure if the fuel system has any water or contaminated fuel introduced to it. When the pump fails, it will send metal contaminants throughout the entire fuel system which in most cases will ruin the injectors and other sensors and cost you several thousand dollars.
The System Saver Inlet Valve was designed to offer you the piece of mind in the event of a CP4 Pump failure. The important difference between the OEM valve and the System Saver is the improvement made to the screen, which is upstream of the valve inlet. The OEM screen is a single 80 micron layer, and is a very flimsy design. In extreme cases the factory screen can actually tear, introducing massive amounts of debris (from the failed pump) to the injectors. The System Saver Valve screen is rated at 25 microns and is wrapped in two layers. This improved micron rating and double wrap construction will do a much better job of keeping debris from entering the rest of the fuel system. It is also constructed in a manor where it will not be able to tear or de-laminate from the filter housing. Another benefit to the screen is the fact that it will load up quicker than the factory screen in the event of a pump failure. This will choke off the valve sooner, which will bring the truck out of service and shut it down in a shorter amount of time. This is all positive for improving the chances injectors won't need to be replaced when a pump has failed. Exergy has also flow tested the valve with the upgraded filter and there is no measurable loss of pump performance with the finer screen, even with a 10mm stroker CP4 pump at 4500 RPM. The screen and housing are constructed from stainless steel for corrosion resistance. And, as always, you can trust that Exergy products have been properly de-burred and are assembled using appropriate processes to ensure proper cleanliness.
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2906
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: N seeria diislite metallipuru
Volksu mehed põhjalikult selle Boschi CP4.2 kõrgusrvepumba põhjalikult laiali lammutanud:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=387252
CP4.2 annab otsad siis, kui tal puudub kütus, mis teda määriks, ehk siis kõik järgnevad olukorrad ilmselt soodustavad seda:
-kehva kvaliteediga kütus. Suurem probleem survevate pumpadega GM ja Fordi kastikatel USA-s, kuna sealne diisel on kehvemate määrimisomadustega kui Euroopa nõutele vastav . GM on Bosch-i CP4 pumba pärast ka seal kohtusse antud;
-õhk ja/või vesi kütusesüsteemis. Siia alla siis käivad kõik võimalikud lekked ja ilmselt ka olukorrad, kui sõidetakse paagi aurude peal. Paagi põhja võib aja jooksul igasugust jama kondenseeruda/koguneda ja kui lastakse ikka viimase tilgani paak tühjaks, siis tulemus ei lase kaua oodata.
Samuti oleks mõistlik kütusefiltri vahetusel kütusesüsteem õhutada, ISTA-s vastav funktsioon olemas, et saaks süsteem korralikult õhutatud.
Bypass kit teeb kõrgsurvepumbast otse reguleerklappi mineva kanali pimedaks ja pumbast tulev kütus suunatakse tagasi paaki. Pihustiteni peaks kütus jõudma otse paagist läbi kütusefiltri sellisel juhul. Siinkohal pakubki huvi, kas need Fordidele ja Chevydele mõeldud komplektid istuvad probleemideta N57 mootorile
Teine abinõu variant, ehk 3x väiksema ja topeltvõrguga reguleerklapp on samuti huvitav variant. Kindlasti on ka see hea abinõu, kuna filter jookseb rutem umbe ja seega ei jõu seda jama niipalju laiali joosta kui originaal klapiga. Samas on siin küsimus, kas need 25 mikronist väiksemad osakesed, mis idee poolest läbi võrgu võivad pääseda, ei kahjusta siis pihusteid ja muid komponente
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=387252
CP4.2 annab otsad siis, kui tal puudub kütus, mis teda määriks, ehk siis kõik järgnevad olukorrad ilmselt soodustavad seda:
-kehva kvaliteediga kütus. Suurem probleem survevate pumpadega GM ja Fordi kastikatel USA-s, kuna sealne diisel on kehvemate määrimisomadustega kui Euroopa nõutele vastav . GM on Bosch-i CP4 pumba pärast ka seal kohtusse antud;
-õhk ja/või vesi kütusesüsteemis. Siia alla siis käivad kõik võimalikud lekked ja ilmselt ka olukorrad, kui sõidetakse paagi aurude peal. Paagi põhja võib aja jooksul igasugust jama kondenseeruda/koguneda ja kui lastakse ikka viimase tilgani paak tühjaks, siis tulemus ei lase kaua oodata.
Samuti oleks mõistlik kütusefiltri vahetusel kütusesüsteem õhutada, ISTA-s vastav funktsioon olemas, et saaks süsteem korralikult õhutatud.
Bypass kit teeb kõrgsurvepumbast otse reguleerklappi mineva kanali pimedaks ja pumbast tulev kütus suunatakse tagasi paaki. Pihustiteni peaks kütus jõudma otse paagist läbi kütusefiltri sellisel juhul. Siinkohal pakubki huvi, kas need Fordidele ja Chevydele mõeldud komplektid istuvad probleemideta N57 mootorile
Teine abinõu variant, ehk 3x väiksema ja topeltvõrguga reguleerklapp on samuti huvitav variant. Kindlasti on ka see hea abinõu, kuna filter jookseb rutem umbe ja seega ei jõu seda jama niipalju laiali joosta kui originaal klapiga. Samas on siin küsimus, kas need 25 mikronist väiksemad osakesed, mis idee poolest läbi võrgu võivad pääseda, ei kahjusta siis pihusteid ja muid komponente
Re: N seeria diislite metallipuru
Mul sõbral läks 18kkm sõitnud X5-l KSP, õnneks oli garantii. Enda endisel autol läks ca 150kkm peal - arve oli ca 5k€.
Ühel teisel sõbral läks aasta peale esinduse remonti uuesti pump -sealgi oli õnneks garantii peal veel ja sai tasuta.
Keegi ei sõitnud paaki tilgatuks. Kas Eesti kütus siis nii ****?
Ühel teisel sõbral läks aasta peale esinduse remonti uuesti pump -sealgi oli õnneks garantii peal veel ja sai tasuta.
Keegi ei sõitnud paaki tilgatuks. Kas Eesti kütus siis nii ****?
Viimati muutis LauriJ, 04.09.2019 20:16 36, muudetud 1 kord kokku.
F15
Re: N seeria diislite metallipuru
Nagu vanasti, 2t õli juurde.
Kas aitab?
Kas aitab?
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
Re: N seeria diislite metallipuru
Miks õli võib ju Karla auto diislikütuselisandit lisada? Peaks sellel igasugu omadused olemas olema alates määrimisest/puhastamisest jne....
Re: N seeria diislite metallipuru
Ma olen peale ostu igale diislile 0.5 karla lisandit sisse pannud.(mitte korraga muidugi)
Ja f on ainuke, millel ma ei täheldanud mitte mingit vahet. Ei läinud ei paremaks- ei halvemaks.
Õli peaks ikka tunduvalt odavam olema.
Viimati karlat ostsin oli hind juba peaaegu 15€
Kunagi esimesed korrad oli alla 10€
Ja f on ainuke, millel ma ei täheldanud mitte mingit vahet. Ei läinud ei paremaks- ei halvemaks.
Õli peaks ikka tunduvalt odavam olema.
Viimati karlat ostsin oli hind juba peaaegu 15€
Kunagi esimesed korrad oli alla 10€
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
Re: N seeria diislite metallipuru
Tekkis ka küsimus, et kas see karla lisand aitaks? Kui natukenegi siis peaks iga tankimisega seda lisama hakkama ehk
Re: N seeria diislite metallipuru
https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/o ... a-super-1l
2T Liitri hind 6 eur, tea kas see Karla oma on etem.
2T Liitri hind 6 eur, tea kas see Karla oma on etem.
F10
Re: N seeria diislite metallipuru
Just, pumba ja pihustite jaoks kütus määrivam.
Eks Karla aine ka hea. Vähemalt jutt ilus.
Eks Karla aine ka hea. Vähemalt jutt ilus.
F10
Re: N seeria diislite metallipuru
Karla midagi kehvemaks kindlasti ei tee Jälgin teema arengut
Re: N seeria diislite metallipuru
Lähtudes võimsuse kasvu loogikast
300kw=+2kw, siis ma peaks oma 150kw’ga tuntava 1 kw juurde saama
Kirjas on, et takistab kondents vee teket, aga, kas ta juba olemasolevat vett ka kuidagi lahustab ja põlevaks muudab?
Peab vist 1 paagiga proovima järgmist meetodid: mingi hulk 2t õli- määrimiseks. Loodan, et kasutaja herts paneb soovitatava koguse kirja 20l kohta näiteks(?!)
Ja vee lahustamiseks- lahustit peale. See peaks veega kenasti ära segunema ja paagist välja viima selle.
Vene juutuubi katsed vähemalt väidavad niimoodi.
Kes julge on ja ära proovib selle kokteili?
300kw=+2kw, siis ma peaks oma 150kw’ga tuntava 1 kw juurde saama
Kirjas on, et takistab kondents vee teket, aga, kas ta juba olemasolevat vett ka kuidagi lahustab ja põlevaks muudab?
Peab vist 1 paagiga proovima järgmist meetodid: mingi hulk 2t õli- määrimiseks. Loodan, et kasutaja herts paneb soovitatava koguse kirja 20l kohta näiteks(?!)
Ja vee lahustamiseks- lahustit peale. See peaks veega kenasti ära segunema ja paagist välja viima selle.
Vene juutuubi katsed vähemalt väidavad niimoodi.
Kes julge on ja ära proovib selle kokteili?
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
Re: N seeria diislite metallipuru
Ah, et tahad teha koksi 2T+KARLA
Kah huvitav mõte
Ma 2T lisanud 250-300 ml paagi peale. Paak mingi 70L, siis 20L peale ~100 ml võib lisada vast.
Samas, kui Karla oma ka hulka, siis vbla 2T oma vähem lisama, ala 50 ml per 20 L
Kah huvitav mõte
Ma 2T lisanud 250-300 ml paagi peale. Paak mingi 70L, siis 20L peale ~100 ml võib lisada vast.
Samas, kui Karla oma ka hulka, siis vbla 2T oma vähem lisama, ala 50 ml per 20 L
F10
Re: N seeria diislite metallipuru
Eiei, ilma karlata.
Siis on liiga jõhker.
2t+ vett lahustav aine.
Kuidas 2t dpfi elueale mõjub muidu?
Siis on liiga jõhker.
2t+ vett lahustav aine.
Kuidas 2t dpfi elueale mõjub muidu?
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
Re: N seeria diislite metallipuru
Ise küsisin- ise vastan.
Karla auto lisand ainult takistab uue vee teket. Olemasolevat vett ta ei lahusta.
Seega- peab leidma mingi aine, mis lahustab vett ja viib selle paagist välja- edasi süsteemi, et ta lõpuks ära põleks. Kuna üks ohtudest antud pumba jaoks on vesi.
On kellelgi selle kohapealt soovitusi/ideid?
Karla auto lisand ainult takistab uue vee teket. Olemasolevat vett ta ei lahusta.
Seega- peab leidma mingi aine, mis lahustab vett ja viib selle paagist välja- edasi süsteemi, et ta lõpuks ära põleks. Kuna üks ohtudest antud pumba jaoks on vesi.
On kellelgi selle kohapealt soovitusi/ideid?
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
Re: N seeria diislite metallipuru
Vesi pumbale hullem jah kui õhk näiteks.
See 2T õli mille lingi panin on miski vähe suitsev, et pm ei tohiks dpf-le midagi teha. Tuttav lisanud dpf-iga mersule aastaid juba ja kõik ok seni.
See 2T õli mille lingi panin on miski vähe suitsev, et pm ei tohiks dpf-le midagi teha. Tuttav lisanud dpf-iga mersule aastaid juba ja kõik ok seni.
F10
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
- Peamine sõiduk: GMC Yukon Denali
Re: N seeria diislite metallipuru
Piiritus seob vett ja samas ka põleb.Artur_L kirjutas: ↑04.09.2019 13:01 39 Ise küsisin- ise vastan.
Karla auto lisand ainult takistab uue vee teket. Olemasolevat vett ta ei lahusta.
Seega- peab leidma mingi aine, mis lahustab vett ja viib selle paagist välja- edasi süsteemi, et ta lõpuks ära põleks. Kuna üks ohtudest antud pumba jaoks on vesi.
On kellelgi selle kohapealt soovitusi/ideid?
there is no replacement for displacement
Re: N seeria diislite metallipuru
Kõik räägivad veest ja pudist, nagu kütusepaak oleks mingi liivakarjäär veesilmadega. On keegi reaalselt paagi sisse vaadanud ka? On teil üldse aimu, palju vett võiks paagis olla?
Mina olen mõne E36 paagi laiali lammutanud ja pole kütusepaagist mitte midagi peale kütuse leidnud -> veeprobleem ülepaisutatud mu meelest.
Mina olen mõne E36 paagi laiali lammutanud ja pole kütusepaagist mitte midagi peale kütuse leidnud -> veeprobleem ülepaisutatud mu meelest.
2014a. 1/4 miili 14.91s @ 149.3kmh, 60FT 2.30s; 174whp (130kw)
Re: N seeria diislite metallipuru
No vaata, mis meil peagi algavate ilmadega seal toimuma hakkab, egas niisama ei soovtata kõikuvate +\- temperatuuridega paaki täis hoida- et oleks vähem tühja ruumi kondensi tekkeks. Tankla mahutid on ka küsitava puhtusega. Analüüse sealt iga tunni tagant vaevu võetakse. Jah, kindlasti on seal kaitse süsteemid olemas. Aga, kui kaasaegsed ja tundlikud nad on?
Seal nagu konkreetselt liitreid ei olegi, aga midagi on kindlasti. Silmaga ei pruugi näha. Ja peenele süsteemile polegi rohkem vaja.
Ma ise olen tds paagist kinnise sõela välja võtnud- põhjast sai korraliku topsitäie soppa kätte. Paagis polnud enne mind keegi kolanud. Leidub seal paakidest korralikult jama- ehk on enne sind lihtsalt puhastatud.
Sõbral oli volvo- seal revisiooni luuke polnud. Sumps, sild ja 100 muud asja alt ära- alles peale seda paak maha ja siis sopp välja.
Seal nagu konkreetselt liitreid ei olegi, aga midagi on kindlasti. Silmaga ei pruugi näha. Ja peenele süsteemile polegi rohkem vaja.
Ma ise olen tds paagist kinnise sõela välja võtnud- põhjast sai korraliku topsitäie soppa kätte. Paagis polnud enne mind keegi kolanud. Leidub seal paakidest korralikult jama- ehk on enne sind lihtsalt puhastatud.
Sõbral oli volvo- seal revisiooni luuke polnud. Sumps, sild ja 100 muud asja alt ära- alles peale seda paak maha ja siis sopp välja.
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
-
- Huviline
- Postitusi: 3632
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3/F31 320D
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: N seeria diislite metallipuru
Tdsse tangitakse kankust ka tavaliselt
If everything seems under control, you're just not going fast enough
Re: N seeria diislite metallipuru
Karla ei aita, samuti metallipuru tekitanud.
Buumer Auto / 56826000
Re: N seeria diislite metallipuru
2T õli peab olema mineraal ja low ash.
Ei leidnud testis, mis seal kasutati?
Synt ei tohi olla, ei segune diisliga jne.
Ei leidnud testis, mis seal kasutati?
Synt ei tohi olla, ei segune diisliga jne.
F10