Soovin nõu E39 ostul.
Soovin nõu E39 ostul.
Tere. Teen lühidalt(või mitte nii väga . Plaan soetada E39 kerega BMW. Olen vaadanud nii universaalkerega kui sedaani. Kuna meeldib suvel ringi kruiisida, oleks universaalkere nagu praktilisem, kuid üks korralik ja heas korras sedaan ei jäääks ka valikust välja. Kõigepealt- kas V8 mootor on ainult suurtele entusiastidele? Hetkel müügisolevatest jäi silma üks 540.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
M-pakett-mmmm, kuid kütusekulu? Ärge öelge, et see pole oluline, auto ju ikkagi tarbeese. Lihtsalt V8 hääl meeldib, kuid ainult hääle pärast rahakotis mõrva ei sooritaks.
Ja siis paar praktilisema mootoriga sedaani. Kumba neist eelistada?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
M-pakett-mmmm, kuid kütusekulu? Ärge öelge, et see pole oluline, auto ju ikkagi tarbeese. Lihtsalt V8 hääl meeldib, kuid ainult hääle pärast rahakotis mõrva ei sooritaks.
Ja siis paar praktilisema mootoriga sedaani. Kumba neist eelistada?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ütlen ausalt, et sinu autovalikutega võib väga ämbrisse astuda, sest hetkel tundub ainukeseks kriteeriumis auto velg
Kindlasti leiab midagi palju korralikumat 16" veljega ja suure velje saab ju alati juurde osta
Muidu seda esimest 540i soovitaks küll, ikka väga korralik näeb välja nii seest kui väljast ja manuuaal + 4.4 mootor pole ka just igapäevane kooslus.
Kindlasti leiab midagi palju korralikumat 16" veljega ja suure velje saab ju alati juurde osta
Muidu seda esimest 540i soovitaks küll, ikka väga korralik näeb välja nii seest kui väljast ja manuuaal + 4.4 mootor pole ka just igapäevane kooslus.
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2403
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
kütusekulust saad pikemalt lugeda sellest teemast:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... sc&start=0
540 puhul pead linnas arvestama 15-16l/100km või rohkem, 528 võtab mõne liitri vast vähem, aga suurusjärk on sarnane. maanteel on vahe väiksem.
kütusekulust palju olulisem on konkreetse auto seisukord, ehk siis palju tulevikus vaja remondi peale kulutada.. esinduse test autot ostes abiks.
veljed on täiesti teisejärguline, neid saad iga kell vahetada..
emotsionaalsest poolest poleks küsimust ka, 4,4 V8 on ikkagi kõvasti tegijam igast küljest, minek, hääl jms
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... sc&start=0
540 puhul pead linnas arvestama 15-16l/100km või rohkem, 528 võtab mõne liitri vast vähem, aga suurusjärk on sarnane. maanteel on vahe väiksem.
kütusekulust palju olulisem on konkreetse auto seisukord, ehk siis palju tulevikus vaja remondi peale kulutada.. esinduse test autot ostes abiks.
veljed on täiesti teisejärguline, neid saad iga kell vahetada..
emotsionaalsest poolest poleks küsimust ka, 4,4 V8 on ikkagi kõvasti tegijam igast küljest, minek, hääl jms
Viimati muutis TarmoV12, 18.09.2007 22:25 42, muudetud 1 kord kokku.
No mis ma teha saan- meeldib see M-paketi välimus. Kindlasti peab olema nahksisu. Ja tore on lugeda, et autol on vahetatud see ja see... Sorry
540 on eriline jah. Kuid auto24s kirjutatu tekitab tõsiseid kahtlusi. 20 liitrit linnas on nagu liialt palju. Seni olen oma autoga(125kW vabalthingav saanud ikka tunduvalt väiksemaid numbreid ja ega ma eriti vajuta ka- see jäägu MEESTE enesevälenduseks).
Enda harimise eesmärgil küsin:
Kas viimasel lingil toodud autol on stanged koopiad või pakutigi neile ilma liistudeta varianti?
See 540 on peajagu välimuse poolest teistest üle
Meelis
Kas viimasel lingil toodud autol on stanged koopiad või pakutigi neile ilma liistudeta varianti?
See 540 on peajagu välimuse poolest teistest üle
Meelis
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2403
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
müügimees võib kuulutusse midaiganes kirjutada katsugu ta seda tõestada ka, mis autol vahetatudKessu30 kirjutas: Ja tore on lugeda, et autol on vahetatud see ja see... Sorry
540 on eriline jah. Kuid auto24s kirjutatu tekitab tõsiseid kahtlusi. 20 liitrit linnas on nagu liialt palju. Seni olen oma autoga(125kW vabalthingav saanud ikka tunduvalt väiksemaid numbreid ja ega ma eriti vajuta ka- see jäägu MEESTE enesevälenduseks).
20L+ läheb foorist foorini põhjagaasiga kiirendades, ehk siis rullnokaliku sõidustiili juures. inimese moodi sõites ei vasta see number tõele. ja kui sa kütusekulu teemat tähelepanelikult loed, saad aru et see number sõltub väga paljudest muudest asjadest, mootorimaht on vaid üks väike näitaja
See 540 on ainult piltidel ilus, käisin seda vaatamas, kui müüki tuli. Välisel vaatlusel kadus juba isu selle auto järele ära. Ilmselt on auto suurema avarii läbi elanud, või lihtsalt sitalt taastatud. Uste vahed olid täiesti paigast ära. Kõrvalistuja uksel võis põhimõtteliselt väikese sõrme ukse ja tiiva vahele lükata ja teisel pool juhiksel samas kohas põhimõtteliselt vahe puudus. Tagastange ja luuk istusid imelikult, ning tagaluuk roostetas.
Aitäh, Raivo ja Andrus. Raske südamega kuid kriitilise meelega jätan V8 mootori, nagu alguses arvasingi, valikust välja.
PS. Küsin ühe nö teemavalise küsimuse ka- kaua aega oli mõte soetada Saab 9-5. Ja antud margil on olemas nö paandunud margifännidest maaletoojad. Huvi kadus lihtsalt erinevate autode sõiduomadusi võrreldes(ei pea siin silmas paljukiidetud Saabi kiirendust möödasõitudel, vaid rooli tundlikkust ja auto üleüldisest käitumist). Kas on ka mõni BMW maaletooja, keda saaks usaldada, et temalt autot ostes ei peaks sattuma ebameeldivate üllatuste osaliseks.
PS. Küsin ühe nö teemavalise küsimuse ka- kaua aega oli mõte soetada Saab 9-5. Ja antud margil on olemas nö paandunud margifännidest maaletoojad. Huvi kadus lihtsalt erinevate autode sõiduomadusi võrreldes(ei pea siin silmas paljukiidetud Saabi kiirendust möödasõitudel, vaid rooli tundlikkust ja auto üleüldisest käitumist). Kas on ka mõni BMW maaletooja, keda saaks usaldada, et temalt autot ostes ei peaks sattuma ebameeldivate üllatuste osaliseks.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kas sa saab 9-3 1.8 turbot oled proovinud ?Kessu30 kirjutas:Aitäh, Raivo ja Andrus. Raske südamega kuid kriitilise meelega jätan V8 mootori, nagu alguses arvasingi, valikust välja.
PS. Küsin ühe nö teemavalise küsimuse ka- kaua aega oli mõte soetada Saab 9-5. Ja antud margil on olemas nö paandunud margifännidest maaletoojad. Huvi kadus lihtsalt erinevate autode sõiduomadusi võrreldes(ei pea siin silmas paljukiidetud Saabi kiirendust möödasõitudel, vaid rooli tundlikkust ja auto üleüldisest käitumist). Kas on ka mõni BMW maaletooja, keda saaks usaldada, et temalt autot ostes ei peaks sattuma ebameeldivate üllatuste osaliseks.
ise olen sõitnud ja väga mõnus oli. Ei jäänud hätta ja rool oli täpne käes. Lisaks välimus on uudsem kui 9-5 -l ning Kütusekulu oli ka masendav. maanteel 6 sajale. Isend millega mina sõitsin oli 2003a oma.
siit saad infot usaldusväärsemate maaletoojate kohta.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... t=saksamaa
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Re: Soovin nõu E39 ostul.
See "M-pakett" on sellele autole küll ise hiljem aretatud, 97.a. M-paketti veel ei pakutud ja seest pole M-paketist jälgegi...Kessu30 kirjutas:Hetkel müügisolevatest jäi silma üks 540.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
M-pakett-mmmm
no niipalju kui mul Saab-iga kogemusi on ja neid on 2-he auto näol. Siis võin julgelt öelda, et laguneb vähem kui bemm. Ja see et ühel vennal lagunes jutte oleme me kõik kuhjaga kuulnud. Auto tervislik seisukord oleneb ikka rooli ja istme vahelisest tihendist. Kui autot ainult hoorata ja tln-a teedel kiiremini kui 50km/h sõita siis ma usun küll, et Saab laguneb. Lagunevad kõik teised autod ka ja veel rohkem. Samas võibolla vennal lihtsalt ei vedanud, ostis peldiku auto mille oli juba keegi teine ära hooranud... Nii arvan mina sellest Sry for OT
Re: Soovin nõu E39 ostul.
See 528 - SIIN ka müügis ...rohkem infot, pilte jne...Kessu30 kirjutas: Ja siis paar praktilisema mootoriga sedaani. Kumba neist eelistada?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Vabandust OT pärast,aga ei saanud kirjutamata jätta.priitv8 kirjutas:Meil siin foorumis ju kaks Saabi-guru. Küsige neilt, kui tegelikku elu teada tahate.
Päevast päeva neid remontides ja ise mitmeid omades peab kahjuks nentima, et kui sa vähegi oma rahast hoolid siis jäta ostmata. Sellised asjad,mida BMW juures puutumagi ei pea(ketimajandus näiteks) on Saabil "kulumaterjal"... Ma ehitan oma 850 praegu ja uus mootor on just pulkadeks võetud. 350000km läbisõidu juures ei suutnud ma ketitaldadel isegi kulumisjälgi tuvastada aga Saabil on 100000km -ga järel ainult peotäis pudi ja masendavalt lagisev mootor...
Minu arvamus on,et suvaline 540 on kordades parem valik kui kõige uuem Saab 9-5....
Ps-loodan,et keegi Saabnetist seda ei loe,muidu on lintšimine kindel
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
loeb:D....aga tegelt, ega te midagi valesti öelnud! ise omanud e39t ja hetkel oman 03 a. 9-5t...sõidavad mõlemad:)iisak kirjutas:Vabandust OT pärast,aga ei saanud kirjutamata jätta.priitv8 kirjutas:Meil siin foorumis ju kaks Saabi-guru. Küsige neilt, kui tegelikku elu teada tahate.
Päevast päeva neid remontides ja ise mitmeid omades peab kahjuks nentima, et kui sa vähegi oma rahast hoolid siis jäta ostmata. Sellised asjad,mida BMW juures puutumagi ei pea(ketimajandus näiteks) on Saabil "kulumaterjal"... Ma ehitan oma 850 praegu ja uus mootor on just pulkadeks võetud. 350000km läbisõidu juures ei suutnud ma ketitaldadel isegi kulumisjälgi tuvastada aga Saabil on 100000km -ga järel ainult peotäis pudi ja masendavalt lagisev mootor...
Minu arvamus on,et suvaline 540 on kordades parem valik kui kõige uuem Saab 9-5....
Ps-loodan,et keegi Saabnetist seda ei loe,muidu on lintšimine kindel
Ka mina pean kahjuks või õnneks SAAB vs BMW teemal oma kogemuste põhjal pemmi kordades takka kiitma. Saab oli 9-5AERO- peale oma musta värvi, ilusa velje ja hullu kiirenduse oli kahjuks tegemist jubeda raha röövliga :S mida enam kogeda ei tahaks.
Bemmi aga tänaseks juba mitmendat omades kiidan ja ilmselt oman neid ka edaspidi. On head nii diislid kui pensukad.
Küll aga soovitaksin sul soojalt 528 asemel 530d peale mõelda. Kütuse kulu ja dünaamika omadused ikka hulka diisli kasuks räägivad.
Edit: kõne all olev must 528 iseenesest on muidugi seksikas ja ekslusiivne isend.
Bemmi aga tänaseks juba mitmendat omades kiidan ja ilmselt oman neid ka edaspidi. On head nii diislid kui pensukad.
Küll aga soovitaksin sul soojalt 528 asemel 530d peale mõelda. Kütuse kulu ja dünaamika omadused ikka hulka diisli kasuks räägivad.
Edit: kõne all olev must 528 iseenesest on muidugi seksikas ja ekslusiivne isend.
Omega 3,0 vagun, 330xd vagun
saab 9-5 aero ja hull kiirendus, midagi läks vist nihu?Köster kirjutas:Ka mina pean kahjuks või õnneks SAAB vs BMW teemal oma kogemuste põhjal pemmi kordades takka kiitma. Saab oli 9-5AERO- peale oma musta värvi, ilusa velje ja hullu kiirenduse oli kahjuks tegemist jubeda raha röövliga :S mida enam kogeda ei tahaks.
Bemmi aga tänaseks juba mitmendat omades kiidan ja ilmselt oman neid ka edaspidi. On head nii diislid kui pensukad.
Küll aga soovitaksin sul soojalt 528 asemel 530d peale mõelda. Kütuse kulu ja dünaamika omadused ikka hulka diisli kasuks räägivad.
Edit: kõne all olev must 528 iseenesest on muidugi seksikas ja ekslusiivne isend.
mõeldi äkki 200 km/h´niaise kirjutas:saab 9-5 aero ja hull kiirendus, midagi läks vist nihu?Köster kirjutas:Ka mina pean kahjuks või õnneks SAAB vs BMW teemal oma kogemuste põhjal pemmi kordades takka kiitma. Saab oli 9-5AERO- peale oma musta värvi, ilusa velje ja hullu kiirenduse oli kahjuks tegemist jubeda raha röövliga :S mida enam kogeda ei tahaks.
Bemmi aga tänaseks juba mitmendat omades kiidan ja ilmselt oman neid ka edaspidi. On head nii diislid kui pensukad.
Küll aga soovitaksin sul soojalt 528 asemel 530d peale mõelda. Kütuse kulu ja dünaamika omadused ikka hulka diisli kasuks räägivad.
Edit: kõne all olev must 528 iseenesest on muidugi seksikas ja ekslusiivne isend.
2,3 turbo ... päris käbedalt liigutab seda vidinat.aise kirjutas:saab 9-5 aero ja hull kiirendus, midagi läks vist nihu?Köster kirjutas:Ka mina pean kahjuks või õnneks SAAB vs BMW teemal oma kogemuste põhjal pemmi kordades takka kiitma. Saab oli 9-5AERO- peale oma musta värvi, ilusa velje ja hullu kiirenduse oli kahjuks tegemist jubeda raha röövliga :S
Indrek
to aise: maantee kiirendus omadused ja oleme ausad ka foorist minek on selle autoga päris arvestatav. Ei ole palju neid kes rütmi kaasa teha suutsid rääkimata sellest, et tegemist siiski 2,3liitrise, esiveolise pere universaaliga ...omasuguste seas on kindlasti tegemist kiire autoga.
Omega 3,0 vagun, 330xd vagun
automaadil on 8.4sec 0-100km/hKöster kirjutas:to aise: maantee kiirendus omadused ja oleme ausad ka foorist minek on selle autoga päris arvestatav. Ei ole palju neid kes rütmi kaasa teha suutsid rääkimata sellest, et tegemist siiski 2,3liitrise, esiveolise pere universaaliga ...omasuguste seas on kindlasti tegemist kiire autoga.