K: 19" veljed 17" asemele, sõiduomaduste muutumine
K: 19" veljed 17" asemele, sõiduomaduste muutumine
Tahaks küsida kõikidelt nendelt, kellel on kogemusi ettenähtud tehasemõõdust suuremate velgede allapanemisega, mil määral muutusid sõiduomadused, juhitavus, mugavus jne.?
Küsimus kerkis üles ainult tänu sellele, et sain autoga kaasa 19" veljed ning kui teaks, et see sõiduomadusi kategooriliselt ei muuda, siis võiks kasutusse võtta. Autoks on muidu E32 ning tehaseandmetel on suurim lubatud veljemõõt sinna 17".
Siit siis ka küsimus neile, kes on sama asja praktikas läbi proovinud - mil määral halvenesid sõiduomadused tänu madala profiiliga rehvidele (kuivõrd on augud tunda, lööb läbi vms), kas mõjutab ka elektrooniliste seadmete tööd/töölerakendumist (ABS, pidurdusjõukontroll, veojõukontroll, külglibisemise vastane seade)?
Oodatud kõik negatiivsed ja positiivsed kommentaarid.
Küsimus kerkis üles ainult tänu sellele, et sain autoga kaasa 19" veljed ning kui teaks, et see sõiduomadusi kategooriliselt ei muuda, siis võiks kasutusse võtta. Autoks on muidu E32 ning tehaseandmetel on suurim lubatud veljemõõt sinna 17".
Siit siis ka küsimus neile, kes on sama asja praktikas läbi proovinud - mil määral halvenesid sõiduomadused tänu madala profiiliga rehvidele (kuivõrd on augud tunda, lööb läbi vms), kas mõjutab ka elektrooniliste seadmete tööd/töölerakendumist (ABS, pidurdusjõukontroll, veojõukontroll, külglibisemise vastane seade)?
Oodatud kõik negatiivsed ja positiivsed kommentaarid.
Tähtis on, et rehvi välisraadius jääks samaks nagu tehas ette näeb, siis ei tohiks elektroonikaga probleeme tekkida. (või vähemalt esi ja tagarehvid ühesuguse välisraadiusega, muidu võib veojõukontroll jamama hakata)
Miinused:
-väiksem kummi amortisatsiooni efekt - halb veermikule ja veljele
-kallis ülal pidada - rehvid on olulisemalt kallimad, kui 17" rehvid
Plussid:
-ilus =)
Miinused:
-väiksem kummi amortisatsiooni efekt - halb veermikule ja veljele
-kallis ülal pidada - rehvid on olulisemalt kallimad, kui 17" rehvid
Plussid:
-ilus =)
E60 525d 05a. Shadowline
mul on talvel 16 ja suvel 19. olgem ausad, tunduvalt parem on sõita kõrge rehviga, pehmem ja lõhub veermiku vähem.
oleneb ka sõidustiilist, minu stiil on kehval teel teokiirusel, kui augud ees siis pidurit. seda iga rehvi ja velje puhul, seega väga vahet pole.
eks seitsmekas on luksus auto ja korras amortisaatorite ja vedrude puhul see madal rehv väga läbisöövalt ei häiri.
oleneb ka sõidustiilist, minu stiil on kehval teel teokiirusel, kui augud ees siis pidurit. seda iga rehvi ja velje puhul, seega väga vahet pole.
eks seitsmekas on luksus auto ja korras amortisaatorite ja vedrude puhul see madal rehv väga läbisöövalt ei häiri.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 534
- Liitunud: 06.05.2003 19:11 52
- Peamine sõiduk: F01 740XD ,E90 320i
- Asukoht: harjumaa
- Kontakt:
mismõttes lõhub veermikku,olen 6 aastat sõitnud 19 tollise veljega ning praegusel hetkel tuleb vahetada võibolla üks rooliots.Siiani kõik ok.KUi Te käite autodega kusagil karjääris rallit sõitmas siis saan aru.Minu tutvusringkonnas pole keegi küll kurtnud suurema velje kasutamisel mingisuguseid nähtusi ,et veermik kiiremini hävineb.