X-drive versus quattro

Erinevad BMW mudelid
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

rixa kirjutas:Üks esimene pooltelg.
Huvitav. Enda Xi-l on 100 000 km-ga läbi läinud vaid tagavedrud, üks rattalaager ja paar šarniire...
rixa
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 12.11.2005 10:35 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rixa »

Muhv kirjutas:
Huvitav. Enda Xi-l on 100 000 km-ga läbi läinud vaid tagavedrud, üks rattalaager ja paar šarniire...
No mul on juba 200 ees kah. Kuskilt lugesin, et neid ikka vahel läheb.
janz
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 17.02.2004 15:22 57
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas janz »

Silwer kirjutas:Minul on mudas mütates sportsidurist õnnestunud jagu saada ja selle kõrval tundub Bmw neliveo friktsioonketaste lõhkumine lausa naljateona.
Selle lõhkumise osas ei oleks ma nii kindel. Kiirendusvõistlustel on Indrek Ando 325ix täiesti tegija ja seda juba mõnda aega. Sõitis ta ju viimati aja 11,0 kanti, ma ei tea küll kui tihti ta oma vahekaste jm neliveo juppe vahetab aga ilmselt mitte väga tihti sest muidu muutuks võistlemine tüütuks...
http://www.autopunkt.ee/dragrace/voistl ... inaator/74
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Kodanikud räägivad, et peaaegu iga võistlus läheb pooltelgi. Küll on neid erinevates "ralligaraazides" tugevamaks tehtud aga suurt abi pole olnud.
Ka vahekast ei rõõmusta selle 500-600hj lahtipäästmisel.

Aga sellise ekstreem võistlusauto põhjal ei saa muidugi väga suuri järeldusi teha.
530d
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Kust see 500-600hj sinna üldse tuleb? Mis selle autoga tehtud on?
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

Juss kirjutas:Kust see 500-600hj sinna üldse tuleb? Mis selle autoga tehtud on?
piisavalt suur turbo ja paar bar'i ülerõhku ning võib puhuda isegi rohkem kui 600hj :) ja juppe lendab seal aeg-ajalt ikka

samas, kiiremad e30'd m20 mootoriga on veerandmiilil üheksates, nii et arenguruumi on :)
Viimati muutis raimo_r, 12.09.2006 14:06 46, muudetud 1 kord kokku.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

On seal kapotiall üks selline teo kujuline asjapulk.
andoix
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 20.09.2006 20:42 18

Postitus Postitas andoix »

ei ütleks et originaal ix kergesti katki läheb kui ta korras on ja see et indreku valge auto vahel katki läheb ei ole mingi näitaja vaevalt et sellise jõuga audi terveks jääks
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Silwer kirjutas:Üks Audi meeste lemmik videodest: http://video.google.com/videoplay?docid ... 503&q=audi
Huvitav, kas need BMW -d on varustatud siis juba selle X-Drive -iga?
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Kristjan_K kirjutas:
Silwer kirjutas:Üks Audi meeste lemmik videodest: http://video.google.com/videoplay?docid ... 503&q=audi
Huvitav, kas need BMW -d on varustatud siis juba selle X-Drive -iga?
Vist mitte...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5626
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

Hia värk küll :)
Aga X5 ronis päris kõrgele :P
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Silwer kirjutas:Vist mitte...
Ma usun, et sellist võrdlust oleks palju huvitavam vaadata :)
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Imelik on see et tõsine maastur nagu Patrol ei suutnud üles ronida...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5626
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

Äkki kaalus ka asi?
Ja juhis.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

eero kirjutas:Äkki kaalus ka asi?
Ja juhis.
No kommentaator mainis ju, et neid 158 diisli-HJ ei jätku 2.4 tonni mäkke viimiseks.
Aga nagu ikka: igale neist saab luua nii sellised tingimused, kus särada kui ka sellised, kus veoskeem kindlalt läbi kukub.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Tegemist peaks olema '99 või '00 tehtud testiga. X-drivest polnud siis veel keegi kuulnud. Sõidetakse ilmselt kõik veojõu kontrollid sisse lülitatult. 330 Xi sureb hange nii ära nagu mul pole seda kuidagi korrata õnnestunud ???
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

priitv8 kirjutas:No kommentaator mainis ju, et neid 158 diisli-HJ ei jätku 2.4 tonni mäkke viimiseks.
Mina ei saanud muffigi aru millest ta seal rääkis... :)
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

Silwer kirjutas:Imelik on see et tõsine maastur nagu Patrol ei suutnud üles ronida...
kaalub ka üksjagu, kommentaatori sõnul 2,5t ja pauerit vähe. maastikurehvid ka all aga need pole ju talverehvid.

minuarust on nii 3er kui ka X5 seal neliveoga. hetk peale seda kui 3er seisma jääb viskavad mõlemad sillad väheke lund üles. X5 on seal ilmselt ka väheke valesti või alamotoriseeritud.
sellises (ilmselt kesk- või kõrgmäestik) oludel on turbomootoril selge eelis.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5626
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

Silwer kirjutas:
priitv8 kirjutas:No kommentaator mainis ju, et neid 158 diisli-HJ ei jätku 2.4 tonni mäkke viimiseks.
Mina ei saanud muffigi aru millest ta seal rääkis... :)
Ich auch :)
Muhv kirjutas:Sõidetakse ilmselt kõik veojõu kontrollid sisse lülitatult.
Veojõukontroll on tuntud pidur ja rõõmusuretaja :( Hea kui on unise peaga lörtsisel maanteel kruisides üllatuste vältimiseks, aga antud juhul vaevalt et miski üllatama pääseb peale ta enda e. üllatuste vältimiseks parem kui maas on :)
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

No kolmese suur puudus kommentaatori väitel oli väike kliirens.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

pigem ikka sisselülitatud elektroonika ja nõrk algkiirendus ning edasi jääb juba lihtsalt pauerit väheks.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Seal oli ju suur vahe mootori võimsuses mis on mäkke tõusul väga oluline rääkimata neliveo olemasolust. Allroad oma 2,7 tubroga ja siis vabalthingav diislike kõrvale. Polegi ju midagi võrrelda.
Kasutaja avatar
Rahu
Huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 20.08.2006 11:52 16
Asukoht: Helsinki

Postitus Postitas Rahu »

Kunagi ammu kui see video tehti siis ma sain kuskilt kuulda et audi tömmati trossiga ylesse. :lol:
E38/39/53 pikslite parandus,kellade röngad,TV-free,diagnoostika...Tel.+358400925441
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

Rahu kirjutas:Kunagi ammu kui see video tehti siis ma sain kuskilt kuulda et audi tömmati trossiga ylesse. :lol:
olen näinud videot sellest kuidas seda videot tehti. audi oli küll trossi otsas aga ma ei tea kas tiriti autot või tiriti trossi, et see autole alla ei jääks.
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Ma sain sedasi aru, et see tross oli julgestuseks. Aga autol kasutati meeletult suurte piikidega spetsiaalseid kitsaid rehve. Nii et eks see üks turundus ole ;)
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Raivo kirjutas:Ma sain sedasi aru, et see tross oli julgestuseks. Aga autol kasutati meeletult suurte piikidega spetsiaalseid kitsaid rehve. Nii et eks see üks turundus ole ;)
Suusahüppetorni ronides oli jah tross vaid julgestuseks et see auto sealt alla ei käiks. Üles saab sõita küll aga ega sa seal üleval seda autot käsipiduriga ei pargi. Ilma trossita oleks vast juhil vähe nõme tunne kui ülevalt otsast alla libisema hakkab... :)
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

tegelt ma arvan, et seal kasutati ikka tavalisi suvekumme, audi on lihtsalt nii hea auto. keegi seletaks äkki kuidas seda trossi 1:1´le auto kiirusega edasi tõmmati :lol: :lol: ühesõnaga on see video paka-suha 100%
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Ok, las ta nüüd jääda.
Leidub kellelgi veel mõnda huvitavat videot?
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

aise kirjutas:tegelt ma arvan, et seal kasutati ikka tavalisi suvekumme, audi on lihtsalt nii hea auto. keegi seletaks äkki kuidas seda trossi 1:1´le auto kiirusega edasi tõmmati :lol: :lol: ühesõnaga on see video paka-suha 100%
Turvavöö tööpõhimõtet tead?
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Vasta