Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Silwer kirjutas:Minul on mudas mütates sportsidurist õnnestunud jagu saada ja selle kõrval tundub Bmw neliveo friktsioonketaste lõhkumine lausa naljateona.
Selle lõhkumise osas ei oleks ma nii kindel. Kiirendusvõistlustel on Indrek Ando 325ix täiesti tegija ja seda juba mõnda aega. Sõitis ta ju viimati aja 11,0 kanti, ma ei tea küll kui tihti ta oma vahekaste jm neliveo juppe vahetab aga ilmselt mitte väga tihti sest muidu muutuks võistlemine tüütuks... http://www.autopunkt.ee/dragrace/voistl ... inaator/74
Kodanikud räägivad, et peaaegu iga võistlus läheb pooltelgi. Küll on neid erinevates "ralligaraazides" tugevamaks tehtud aga suurt abi pole olnud.
Ka vahekast ei rõõmusta selle 500-600hj lahtipäästmisel.
Aga sellise ekstreem võistlusauto põhjal ei saa muidugi väga suuri järeldusi teha.
ei ütleks et originaal ix kergesti katki läheb kui ta korras on ja see et indreku valge auto vahel katki läheb ei ole mingi näitaja vaevalt et sellise jõuga audi terveks jääks
No kommentaator mainis ju, et neid 158 diisli-HJ ei jätku 2.4 tonni mäkke viimiseks.
Aga nagu ikka: igale neist saab luua nii sellised tingimused, kus särada kui ka sellised, kus veoskeem kindlalt läbi kukub.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tegemist peaks olema '99 või '00 tehtud testiga. X-drivest polnud siis veel keegi kuulnud. Sõidetakse ilmselt kõik veojõu kontrollid sisse lülitatult. 330 Xi sureb hange nii ära nagu mul pole seda kuidagi korrata õnnestunud ???
Silwer kirjutas:Imelik on see et tõsine maastur nagu Patrol ei suutnud üles ronida...
kaalub ka üksjagu, kommentaatori sõnul 2,5t ja pauerit vähe. maastikurehvid ka all aga need pole ju talverehvid.
minuarust on nii 3er kui ka X5 seal neliveoga. hetk peale seda kui 3er seisma jääb viskavad mõlemad sillad väheke lund üles. X5 on seal ilmselt ka väheke valesti või alamotoriseeritud.
sellises (ilmselt kesk- või kõrgmäestik) oludel on turbomootoril selge eelis.
priitv8 kirjutas:No kommentaator mainis ju, et neid 158 diisli-HJ ei jätku 2.4 tonni mäkke viimiseks.
Mina ei saanud muffigi aru millest ta seal rääkis...
Ich auch
Muhv kirjutas:Sõidetakse ilmselt kõik veojõu kontrollid sisse lülitatult.
Veojõukontroll on tuntud pidur ja rõõmusuretaja Hea kui on unise peaga lörtsisel maanteel kruisides üllatuste vältimiseks, aga antud juhul vaevalt et miski üllatama pääseb peale ta enda e. üllatuste vältimiseks parem kui maas on
Seal oli ju suur vahe mootori võimsuses mis on mäkke tõusul väga oluline rääkimata neliveo olemasolust. Allroad oma 2,7 tubroga ja siis vabalthingav diislike kõrvale. Polegi ju midagi võrrelda.
Rahu kirjutas:Kunagi ammu kui see video tehti siis ma sain kuskilt kuulda et audi tömmati trossiga ylesse.
olen näinud videot sellest kuidas seda videot tehti. audi oli küll trossi otsas aga ma ei tea kas tiriti autot või tiriti trossi, et see autole alla ei jääks.
Ma sain sedasi aru, et see tross oli julgestuseks. Aga autol kasutati meeletult suurte piikidega spetsiaalseid kitsaid rehve. Nii et eks see üks turundus ole
Raivo kirjutas:Ma sain sedasi aru, et see tross oli julgestuseks. Aga autol kasutati meeletult suurte piikidega spetsiaalseid kitsaid rehve. Nii et eks see üks turundus ole
Suusahüppetorni ronides oli jah tross vaid julgestuseks et see auto sealt alla ei käiks. Üles saab sõita küll aga ega sa seal üleval seda autot käsipiduriga ei pargi. Ilma trossita oleks vast juhil vähe nõme tunne kui ülevalt otsast alla libisema hakkab...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
tegelt ma arvan, et seal kasutati ikka tavalisi suvekumme, audi on lihtsalt nii hea auto. keegi seletaks äkki kuidas seda trossi 1:1´le auto kiirusega edasi tõmmati ühesõnaga on see video paka-suha 100%
aise kirjutas:tegelt ma arvan, et seal kasutati ikka tavalisi suvekumme, audi on lihtsalt nii hea auto. keegi seletaks äkki kuidas seda trossi 1:1´le auto kiirusega edasi tõmmati ühesõnaga on see video paka-suha 100%
Turvavöö tööpõhimõtet tead?
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence