E30 geneka pinge

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Algu
Huviline
Postitusi: 267
Liitunud: 20.04.2005 21:57 31
Asukoht: Jõgeva

E30 geneka pinge

Postitus Postitas Algu »

oleks siis vaja teada palju peaks olema geneapinge kui auto käib ja koormust taga pole.ja palju peaks umbes olema kui kõik tuled ja sise ventikas järgi lükata.(324td) käib jutt siis.
BMW-See On Auto
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

13.8V peaks olema seni kuni genekat üle ei koormata, st. kui genekas on 90A siis üle 90A koormuse puhul hakkab pinge langema. võin natuke ka eksida :D
Kasutaja avatar
Algu
Huviline
Postitusi: 267
Liitunud: 20.04.2005 21:57 31
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Algu »

praegu on nii et kui tühikäigul tiksub ja ühtegi asja taga pole siis on 14.0V panen pooltuled põlema siis 13.6(7)V täistuled ja udukad juurde siis on 13,2v ja kui sise vent käima siis on 12,6V kardan et lahja on midagi.
BMW-See On Auto
truumu

Postitus Postitas truumu »

Dioodplokk peetis või aku küpse
Kasutaja avatar
Algu
Huviline
Postitusi: 267
Liitunud: 20.04.2005 21:57 31
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Algu »

tänud vastanuile.järgmise nädala alguses panen lihtsama ehitusega :cool: geneka peale ja vaatab mis siis näitab.kui ikka jubib siis aku kuttu.
BMW-See On Auto
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

Algu kirjutas:tänud vastanuile.järgmise nädala alguses panen lihtsama ehitusega :cool: geneka peale ja vaatab mis siis näitab.kui ikka jubib siis aku kuttu.
mootor käib siis ei tohiks aku rolli mängida.
Kasutaja avatar
Algu
Huviline
Postitusi: 267
Liitunud: 20.04.2005 21:57 31
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Algu »

nu ei tea jah seda asja aga järgmise nädala algul saab küsimusele vastuse.
BMW-See On Auto
Kasutaja avatar
Algu
Huviline
Postitusi: 267
Liitunud: 20.04.2005 21:57 31
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Algu »

aega on mööda käind.Ja lihtsama ehitusega genekat ei saand.Ja nüüd panin kangema pingeregulaatori (15V) orig. on 14,15V Ja pinge on täopselt sama.Pole vahet kas panen 14,15V või 15V laeb ikka nii palju nagu esimeses postis kirjas on.Ja aku on uus.Valeo on geneka firma.Mida teha.Sellesmõttes et kui on näiteks dioodblokk peetis ja kui panen teise geneka (sama firma oma ja sama võimsa) kas siis on võimalust saada rohkem kui praegu.(15V junniga näiteks).
BMW-See On Auto
Kasutaja avatar
Algu
Huviline
Postitusi: 267
Liitunud: 20.04.2005 21:57 31
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Algu »

Läks peale kunagi tehase taastatud genekas ja 15V regulaator ja nüüd ok.Võib teema lukku keerata.
BMW-See On Auto
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

pingeregulaator ja dioodiplokk on 2 eriinevat asja

dioodiplokk teeb 3 faasilisest vahelduvvooust alalis vooli ja pingeregulaator piirab selle pinge ylemise otsa ära... kui dioodiplokis on 1 faasi diood läbi, siis on genekas 1/3 lahjema võimsusega... st. et kui sul on 90A genekas ja 1 faas kaob tagant ära, siis on 60A ja kui tene faas ära kaob, siis on 30A

kui sa võtad ja pand sinna voltmeetri peale, siis ta näitab ikka sulle 14,xxV nii nagu peab aga voou jääb väheks et akut laadida... enamasti hakkavad lambid ja asjad põlema nii geneka kui akupealt tarbides mõlemast voolu.
Ja 15V pingeregulaatorit ei ole ma reaalselt näinud... autoosad.ee'st telisin ka ühe sellise... võtsin karbist välja... 14,5V

kui mootor käib, siis peetis aku mängib seal vägapalju rolli... genekas peab ka peetis akut laadima... aga kui aku volu sees ei hoia, siis on see raisatud energia... see tuleb aga millegi arvelt... kui sa aga aku ära võtad pealt, siis sul puudub nn. kondekas... vanematel autodel hakkasid pirnid läbi mõlema ylepingest uuematel ehk see enam midagi ei tee aga kui jäiteks järsult tuleb mingi koorem taha (sõidu ajal lylitad lähituledepealt kaugtulede peale), siis võib tekkida voou puudujääk... st. mitte võib tekkida vaid tekibki... ja tõmbab pool autot pimedaks... see aga ei mõju indlasti tundlikumale elektroonikale hästi
Kasutaja avatar
Algu
Huviline
Postitusi: 267
Liitunud: 20.04.2005 21:57 31
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Algu »

Siis küll.Aga usu või ära usu aga pinge regulaatoril on suurelt peal ja musta paksus kirjas 15V ,Hüco firma oma on.See on kujult selline tablett ja 2 juhet tuleb välja.Ja tänud vastuse eest.Aga nüüd asi korras.
BMW-See On Auto
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

mul ka 105A genekas ja panin disla aku peale... 100Ah... talv möödus muretult... iga hommik... poolpööret ja töötas... pingeregulaator ikka seesama mis bakt kaubandus (loe. BOSCH) müüs... 14,5V siiani pole muresid olnud... yleeile panin tympsu käima autos kui aknaklaaija uksega jamasi.... 4 tundi jamasin ja jämmisin... siis istusin autosse, võtit ja töötas... ja ma jämmisin mitte vaikselt 200W RMS suppar pagassis põksumas
Kasutaja avatar
Pavel_V
Huviline
Postitusi: 3538
Liitunud: 09.12.2006 20:05 46
Peamine sõiduk: BMW E46 330 ///M-Pakett
Asukoht: Helsinki Finland. Jõgeva, Estland!
Kontakt:

geneka pinge!

Postitus Postitas Pavel_V »

Ilma koormusete 14,1 kuni 14,2 ja koormusega >13.
Now:BMW E46 330 Facelift ///M-Pakett.
BMW The Ultimate Driving Machine
Kasutaja avatar
Johndoe318
Huviline
Postitusi: 165
Liitunud: 05.09.2007 15:04 24
Asukoht: Tallinn/ Rapla => 3 km ALU

Postitus Postitas Johndoe318 »

Laseks liugu siin teemas... et kas keegi saab tehase Vin abil välja võtta mis nr`ga genekas autol peal on? et ma ei viitsi enne nagu lammutada kui varuosa käes on.
Ka kommunism on võimalik - muidugi juhul kui kogu maailma rahvas oleks sellega päri.
Enne seda peab inimkond aru saama et raha ei vii mitte inimkonda edasi vaid meie järeltulijad. ja selle jaoks ei ole meil mitte raha vaja vaid mõistust.
Vasta