E30 geneka pinge
E30 geneka pinge
oleks siis vaja teada palju peaks olema geneapinge kui auto käib ja koormust taga pole.ja palju peaks umbes olema kui kõik tuled ja sise ventikas järgi lükata.(324td) käib jutt siis.
BMW-See On Auto
aega on mööda käind.Ja lihtsama ehitusega genekat ei saand.Ja nüüd panin kangema pingeregulaatori (15V) orig. on 14,15V Ja pinge on täopselt sama.Pole vahet kas panen 14,15V või 15V laeb ikka nii palju nagu esimeses postis kirjas on.Ja aku on uus.Valeo on geneka firma.Mida teha.Sellesmõttes et kui on näiteks dioodblokk peetis ja kui panen teise geneka (sama firma oma ja sama võimsa) kas siis on võimalust saada rohkem kui praegu.(15V junniga näiteks).
BMW-See On Auto
pingeregulaator ja dioodiplokk on 2 eriinevat asja
dioodiplokk teeb 3 faasilisest vahelduvvooust alalis vooli ja pingeregulaator piirab selle pinge ylemise otsa ära... kui dioodiplokis on 1 faasi diood läbi, siis on genekas 1/3 lahjema võimsusega... st. et kui sul on 90A genekas ja 1 faas kaob tagant ära, siis on 60A ja kui tene faas ära kaob, siis on 30A
kui sa võtad ja pand sinna voltmeetri peale, siis ta näitab ikka sulle 14,xxV nii nagu peab aga voou jääb väheks et akut laadida... enamasti hakkavad lambid ja asjad põlema nii geneka kui akupealt tarbides mõlemast voolu.
Ja 15V pingeregulaatorit ei ole ma reaalselt näinud... autoosad.ee'st telisin ka ühe sellise... võtsin karbist välja... 14,5V
kui mootor käib, siis peetis aku mängib seal vägapalju rolli... genekas peab ka peetis akut laadima... aga kui aku volu sees ei hoia, siis on see raisatud energia... see tuleb aga millegi arvelt... kui sa aga aku ära võtad pealt, siis sul puudub nn. kondekas... vanematel autodel hakkasid pirnid läbi mõlema ylepingest uuematel ehk see enam midagi ei tee aga kui jäiteks järsult tuleb mingi koorem taha (sõidu ajal lylitad lähituledepealt kaugtulede peale), siis võib tekkida voou puudujääk... st. mitte võib tekkida vaid tekibki... ja tõmbab pool autot pimedaks... see aga ei mõju indlasti tundlikumale elektroonikale hästi
dioodiplokk teeb 3 faasilisest vahelduvvooust alalis vooli ja pingeregulaator piirab selle pinge ylemise otsa ära... kui dioodiplokis on 1 faasi diood läbi, siis on genekas 1/3 lahjema võimsusega... st. et kui sul on 90A genekas ja 1 faas kaob tagant ära, siis on 60A ja kui tene faas ära kaob, siis on 30A
kui sa võtad ja pand sinna voltmeetri peale, siis ta näitab ikka sulle 14,xxV nii nagu peab aga voou jääb väheks et akut laadida... enamasti hakkavad lambid ja asjad põlema nii geneka kui akupealt tarbides mõlemast voolu.
Ja 15V pingeregulaatorit ei ole ma reaalselt näinud... autoosad.ee'st telisin ka ühe sellise... võtsin karbist välja... 14,5V
kui mootor käib, siis peetis aku mängib seal vägapalju rolli... genekas peab ka peetis akut laadima... aga kui aku volu sees ei hoia, siis on see raisatud energia... see tuleb aga millegi arvelt... kui sa aga aku ära võtad pealt, siis sul puudub nn. kondekas... vanematel autodel hakkasid pirnid läbi mõlema ylepingest uuematel ehk see enam midagi ei tee aga kui jäiteks järsult tuleb mingi koorem taha (sõidu ajal lylitad lähituledepealt kaugtulede peale), siis võib tekkida voou puudujääk... st. mitte võib tekkida vaid tekibki... ja tõmbab pool autot pimedaks... see aga ei mõju indlasti tundlikumale elektroonikale hästi
mul ka 105A genekas ja panin disla aku peale... 100Ah... talv möödus muretult... iga hommik... poolpööret ja töötas... pingeregulaator ikka seesama mis bakt kaubandus (loe. BOSCH) müüs... 14,5V siiani pole muresid olnud... yleeile panin tympsu käima autos kui aknaklaaija uksega jamasi.... 4 tundi jamasin ja jämmisin... siis istusin autosse, võtit ja töötas... ja ma jämmisin mitte vaikselt 200W RMS suppar pagassis põksumas
- Pavel_V
- Huviline
- Postitusi: 3538
- Liitunud: 09.12.2006 20:05 46
- Peamine sõiduk: BMW E46 330 ///M-Pakett
- Asukoht: Helsinki Finland. Jõgeva, Estland!
- Kontakt:
geneka pinge!
Ilma koormusete 14,1 kuni 14,2 ja koormusega >13.
Now:BMW E46 330 Facelift ///M-Pakett.
BMW The Ultimate Driving Machine
BMW The Ultimate Driving Machine
- Johndoe318
- Huviline
- Postitusi: 165
- Liitunud: 05.09.2007 15:04 24
- Asukoht: Tallinn/ Rapla => 3 km ALU
Laseks liugu siin teemas... et kas keegi saab tehase Vin abil välja võtta mis nr`ga genekas autol peal on? et ma ei viitsi enne nagu lammutada kui varuosa käes on.
Ka kommunism on võimalik - muidugi juhul kui kogu maailma rahvas oleks sellega päri.
Enne seda peab inimkond aru saama et raha ei vii mitte inimkonda edasi vaid meie järeltulijad. ja selle jaoks ei ole meil mitte raha vaja vaid mõistust.
Enne seda peab inimkond aru saama et raha ei vii mitte inimkonda edasi vaid meie järeltulijad. ja selle jaoks ei ole meil mitte raha vaja vaid mõistust.