Keegi annaks mingit tarka nõu ?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Noh, ütleme, et rõhku on mootoris mitmel pool ja erinevat, kui aga jahutussüsteemist rääkida, siis seal peabki rõhk olema ja mitte just väike, sellepärast pole soovitav sooja mootoriga mingeid korke avada(ja seda mitte sellepärast, et võib vastu nägemist saada)! Aga otseselt õhutamise kohta on olemas vastavad teemad, minu arust sa seda päris õieti ei teinud.Alex61 kirjutas:Kui sisse kallasid tosooli täpselt niipalju kui ettenähtud ja ikke lääb kuumax(keema) on viga mujal..
Rõhku mootoris tekitab vigane tihend või vigane plokikaan..kindlasti kontrolli termostaati.
joffe kirjutas:Noh, ütleme, et rõhku on mootoris mitmel pool ja erinevat, kui aga jahutussüsteemist rääkida, siis seal peabki rõhk olema ja mitte just väike, sellepärast pole soovitav sooja mootoriga mingeid korke avada(ja seda mitte sellepärast, et võib vastu nägemist saada)! Aga otseselt õhutamise kohta on olemas vastavad teemad, minu arust sa seda päris õieti ei teinud.Alex61 kirjutas:Kui sisse kallasid tosooli täpselt niipalju kui ettenähtud ja ikke lääb kuumax(keema) on viga mujal..
Rõhku mootoris tekitab vigane tihend või vigane plokikaan..kindlasti kontrolli termostaati.
mittepaisupaagipoolt jah aga see mis seal teiselpool ja täitsa all on.. ja läheb termostaadikorpuse külge vms (lõdvik) külm jah ,aga homme proovin termostaadi ära vahetada ja vaatab mis saab siis.allanasi kirjutas:termostraat ei avane vist jah , kui radikaase minev lõdvik külm