K:Temp näidiku kohta

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
mäim
Huviline
Postitusi: 1198
Liitunud: 19.07.2010 02:33 37

K:Temp näidiku kohta

Postitus Postitas mäim »

Nii tere jälle,ostsin siis uue termostaadi ning vahetasin ära ja õhutaisn ära nii nagu peab aga temp ei lähe ikka kesekele vaid jääb alumise ning keskmise kriipsu VAHELE see seier,võtsin visco ka küljest ära ja samalugu ikka,kohapeal tiksub ennast keskele jms,ja ilma viscota veits üle keskmise kuid kui siis puhur sisse lükata langeb veits jälle alla keskmise ning sõidu ajal läheb jälle kõige alumise ning keskmise kriipu VAHELE , ei mina aru saa miks nii ,aga tahaks selle ikkagi KESKELE saada nii nagu peab!Ehk nüüd kellelgi mingeid häid soovitusi ?!Veepumbas käib vesi ilusti ringi,tosooli on niipalju sees nagu peab :roll: ... Kas siis mingi andur äkki ? mis muidugi tundub vähe kahtlane...Aga jah,ootan siis mõtteid :D
///
Kasutaja avatar
Jaanus_V
Klubiliige
Postitusi: 1266
Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012

Re: K:Temp näidiku kohta

Postitus Postitas Jaanus_V »

Ma ikka ei saa, ma pean nokkima. Miks sa mõnda vanat teemat ei kasuta? Iga mure jaoks ei ole ju vaja uut teemat teha, inimestel hiljem lihtsam ka otsida ja oma sarnasele murele lahendus saada. Sinu pärast inimesed ei viitsigi otsingut kasutada, liiga palju tulemusi!
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci Praegu: F11 3.0xD, E46 328Ci
Kasutaja avatar
mäim
Huviline
Postitusi: 1198
Liitunud: 19.07.2010 02:33 37

Re: K:Temp näidiku kohta

Postitus Postitas mäim »

v6ss kirjutas:Ma ikka ei saa, ma pean nokkima. Miks sa mõnda vanat teemat ei kasuta? Iga mure jaoks ei ole ju vaja uut teemat teha, inimestel hiljem lihtsam ka otsida ja oma sarnasele murele lahendus saada. Sinu pärast inimesed ei viitsigi otsingut kasutada, liiga palju tulemusi!
Sorri,unustasin kirjutada ka,et kasutaisn otsingut aga ei leidnud midagi , vb kirjutaisn valesi märksõnu,aga kui tead võid ju mainida ,et siis võin ise otsida küll.
///
Kasutaja avatar
mäim
Huviline
Postitusi: 1198
Liitunud: 19.07.2010 02:33 37

Re: K:Temp näidiku kohta

Postitus Postitas mäim »

on kellelgi ideid? :roll:
///
Mürka
Huviline
Postitusi: 487
Liitunud: 17.01.2011 19:22 39

Re: K:Temp näidiku kohta

Postitus Postitas Mürka »

Ära KIRJUTA valesi märksõnu ja vastuseid TULEB kamaluga.
Kasutaja avatar
mäim
Huviline
Postitusi: 1198
Liitunud: 19.07.2010 02:33 37

Re: K:Temp näidiku kohta

Postitus Postitas mäim »

Mürka kirjutas:Ära KIRJUTA valesi märksõnu ja vastuseid TULEB kamaluga.
Oi tsau Mürka ,sheeri siis õigeid märksõnu ja otsingust leian ainult sellist infi ,et "vaheta termostaat ära" ja muud ei midagi ,ja termostaadi vahetasin ära ja mittemidagi ei muutunud nii,et jah.
///
Kasutaja avatar
mäim
Huviline
Postitusi: 1198
Liitunud: 19.07.2010 02:33 37

Re: K:Temp näidiku kohta

Postitus Postitas mäim »

Nii,täna vahetasin siis ära termostaadi korpuse küljes olevad andurid kuid midagi ei muutunud :? ,ei tea mida teha kohe,et see temp keskele läheks ja püsiks ka seal ... Homme proovin vahetada selle tsirkulatsiooni pumba ,ehk selles võib viga olla :?:
///
Kasutaja avatar
Jaanus_V
Klubiliige
Postitusi: 1266
Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012

Re: K:Temp näidiku kohta

Postitus Postitas Jaanus_V »

Mine pädeva diagnostiku juurde ja saad oma muredele lahenduse. Kaua sa lambist neid osi vahetad? Eks lõpuks võid muidugi ise ka vigasele asjale pihta saada aga see on raha raiskamine ju.
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci Praegu: F11 3.0xD, E46 328Ci
Kasutaja avatar
mäim
Huviline
Postitusi: 1198
Liitunud: 19.07.2010 02:33 37

Re: K:Temp näidiku kohta

Postitus Postitas mäim »

v6ss kirjutas:Mine pädeva diagnostiku juurde ja saad oma muredele lahenduse. Kaua sa lambist neid osi vahetad? Eks lõpuks võid muidugi ise ka vigasele asjale pihta saada aga see on raha raiskamine ju.
POle raisata midagi ,varuosadeks pmst sama auto,ja täiesti töötav oli enne laiali kiskumist ,ja siin haapsalus ei ei ole "pädevaid" diagnostikuid... Ja kui viga ei leia siis peab ikka pealinna külastama vist jah !
///
Kasutaja avatar
Jaanus_V
Klubiliige
Postitusi: 1266
Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012

Re: K:Temp näidiku kohta

Postitus Postitas Jaanus_V »

Kui nii, siis küll aga oma närvide arvelt, tasuks juba pealinnast läbi käia küll kui sellised mured on ja suht palju neid ka, nagu ma olen aru saanud :) Edu!
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci Praegu: F11 3.0xD, E46 328Ci
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: K:Temp näidiku kohta

Postitus Postitas Cert85 »

Väga usutav tundub ikkagi, et suur-ring on lahti pidevalt.
Kontrollisid sa "uut" termostaati ennem selle paigaldust?

Kui viga oleks pumbas või muus takistavas asjas, siis läheks asi just kuumaks.
Sinu probleem on aga, et asi jahutatakse liialdaselt maha.

Ei tahaks ka elektroonilist viga uskuda, sest kohal käies asi ju saavutab selle, mille saavutama peab.

Aga ehk on sinu auto mootori töö nii optimeeritud, et soojusenergiat eraldub sedasi vähe :lol:

E: Aga pane auto käima ja vaata, kas radiaator ja torud lähevad liiga varajaselt soojaks?
Tegelikult peaks termostaat seal 90 kraadi lähedal alles avanema.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Kasutaja avatar
mäim
Huviline
Postitusi: 1198
Liitunud: 19.07.2010 02:33 37

Re: K:Temp näidiku kohta

Postitus Postitas mäim »

Cert85 kirjutas:Väga usutav tundub ikkagi, et suur-ring on lahti pidevalt.
Kontrollisid sa "uut" termostaati ennem selle paigaldust?

Kui viga oleks pumbas või muus takistavas asjas, siis läheks asi just kuumaks.
Sinu probleem on aga, et asi jahutatakse liialdaselt maha.

Ei tahaks ka elektroonilist viga uskuda, sest kohal käies asi ju saavutab selle, mille saavutama peab.

Aga ehk on sinu auto mootori töö nii optimeeritud, et soojusenergiat eraldub sedasi vähe :lol:

E: Aga pane auto käima ja vaata, kas radiaator ja torud lähevad liiga varajaselt soojaks?
Tegelikult peaks termostaat seal 90 kraadi lähedal alles avanema.
jep 88kraadijuures peaks ,aga see kundepoolne alumine lõdvik mis tuleb radikast ja läheb vist vepumpa ,see läheb hiljem soemaks kui teised st,termostaat peaks korras olema ju :roll: .. Ja ei kontrollinud uue termostaadi korrasolekut , usaldasin tootjat :D
///
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: K:Temp näidiku kohta

Postitus Postitas Cert85 »

See on loomulik, et see nagu hiljem soojaks läheb, sest sealt tuleb vesi radiaatorist ja see ongi jahutatud.
Ma ei taha uskuda, et andur vigast paneb. Siiani usun, et suur ring on avatud. Kas just täielikult alguses, aga on avatud.

(See on minu arvamus, mitte tõde).
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Kasutaja avatar
mäim
Huviline
Postitusi: 1198
Liitunud: 19.07.2010 02:33 37

Re: K:Temp näidiku kohta

Postitus Postitas mäim »

Cert85 kirjutas:See on loomulik, et see nagu hiljem soojaks läheb, sest sealt tuleb vesi radiaatorist ja see ongi jahutatud.
Ma ei taha uskuda, et andur vigast paneb. Siiani usun, et suur ring on avatud. Kas just täielikult alguses, aga on avatud.

(See on minu arvamus, mitte tõde).
eks proovin siis veel termostaati vahetada,ehk saingi juhuslikult mingi praagi vms.
///
Vasta