servici tuli armatuuris

Üldised arutelud ning näpunäited
Suletud
Kasutaja avatar
enar666
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 12.05.2004 00:10 16
Asukoht: rapla

servici tuli armatuuris

Postitus Postitas enar666 »

hakkas siis põlema mis teha saab sellega???? kas piisab sama asi mis õli tule puhulgi..????autoks siiis 86a.520
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Re: servici tuli armatuuris

Postitus Postitas jjanno »

Tere
enar666 kirjutas:hakkas siis põlema mis teha saab sellega???? kas piisab sama asi mis õli tule puhulgi..????autoks siiis 86a.520
Ei piisa samast, mis õli tule puhul. Autoga oleks tarvis teha oluliselt rohkem hooldustöid. Tule kustutamine/nullimine on selle juures kõige väiksem töö. Kahjuks ei oska Sulle täpselt ette lugeda vajalikke töid, kuna pole selle konkreetse autoga kursis nii täpselt.

jJanno
exTouring
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Re: servici tuli armatuuris

Postitus Postitas Viljar »

enar666 kirjutas:hakkas siis põlema mis teha saab sellega???? kas piisab sama asi mis õli tule puhulgi..????autoks siiis 86a.520
7 massi ja asi korras, aga jah muidugi tuleks teha igasugu asju :)
Mercedes EQS 450+ 2022
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »



:D :D :D :D

Meeldiv kui keegi seda kasutab...
Tahtsin ise pakkuda aga jõuti ette..
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kasutaja avatar
enar666
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 12.05.2004 00:10 16
Asukoht: rapla

..

Postitus Postitas enar666 »

SUURED SUURED tänud teile kes aitasid asjad kustus nüüd ja vaatasin vajalikud sõlmed üle kah:)
pocket
Huviline
Postitusi: 112
Liitunud: 13.09.2004 13:41 20
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas pocket »

kas antud info ühildub ka E34 ja E36 -ga
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

pocket kirjutas:
kas antud info ühildub ka E34 ja E36 -ga
Idee järgi küll..
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

Jah
Kasutaja avatar
spcvnd
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 19.07.2004 23:10 00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas spcvnd »

Sellepeale, et OILSERVICE läks põlema, vahetasin kuu aega tagasi mootriõli. Nüüd läks põlema “INSPECTION”. Selle lingi peal antud õpetussõna kohaselt peaks vastvalt p2-le vahetama uuesti mootoriõli?! Kas see on siis ikkagi õige?
Ja kui ma õli ei vaheta, muud tööd teen ning pärast 12sek kulutan inspectioni tule kustutamiseks, siis ilmselt nullitakse ka õlivahetuse välp ära (st mul üks roheline pulk näidust maha kulunud...)?

@325iA e36
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

spcvnd kirjutas:Sellepeale, et OILSERVICE läks põlema, vahetasin kuu aega tagasi mootriõli. Nüüd läks põlema “INSPECTION”. Selle lingi peal antud õpetussõna kohaselt peaks vastvalt p2-le vahetama uuesti mootoriõli?! Kas see on siis ikkagi õige?
Ja kui ma õli ei vaheta, muud tööd teen ning pärast 12sek kulutan inspectioni tule kustutamiseks, siis ilmselt nullitakse ka õlivahetuse välp ära (st mul üks roheline pulk näidust maha kulunud...)?

@325iA e36
Jah nullib õlivahetuse välba ära.
Kui õli hiljuti vahetatud siis pole mõtet õli vahetada.
Kui Sul oli üks rohelien pulk kadunud siis vaheta õli siis kui üks roheline pulk veel alles.
See INSPECTION satub ette nii kuidas juhtub...Aag korda aastas vastavalt läbisõidule ta tuleb..
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

See natuke ikka teistmoodi. INSPECTION võib hakata põlema lambihetkel, kui aju arvab, et midagi valesti on(Telgelt selles väites ma 100% kindel ei ole :p). Muidu hooldusvälpade puhul peaks asi käima nii:

1. Inspection 1
2. Oil Service
3. Inspection 2
4. Oil Service
5. Inspection 1
jne...

Kui sul kuu aega peale oil servicet hakkas inspection põlema, siis see võib tulle näiteks vabalt sellest, et autol vaja piduriõli vedelik ära vahetada. Selle kohta on tal samasugune counter ajus... vist kusagil iga 2 aasta tagant tahab, et piduriõli vahetataks või miskit. Truumu juures lasin enda masinal selle nulli lüüa, kuna just oli piduriõli vahetatud.
Kasutaja avatar
spcvnd
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 19.07.2004 23:10 00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas spcvnd »

Raino kirjutas:Jah nullib õlivahetuse välba ära.
Kui õli hiljuti vahetatud siis pole mõtet õli vahetada.
Kui Sul oli üks rohelien pulk kadunud siis vaheta õli siis kui üks roheline pulk veel alles.
See INSPECTION satub ette nii kuidas juhtub...
see on hea nõu, tänud, nii teebki!
Kasutaja avatar
luts
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 03.12.2004 19:48 33
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas luts »

äkki keegi oskab veel informatsiooni anda kui klemmi nr.7 massi ühendamisel ei juhtu midagi!
Vaja siis ära nullida õli vahetust näitavad tulukesed!
autoks on 525 aastast 1994
BMW 530d Touring steptronic --2000--
Suletud