K: E30 iluvigade parandamise ja muu kohta
K: E30 iluvigade parandamise ja muu kohta
Tere!
On tekkinud selline plaan, et natuke asju ümber korraldada ehk lähemalt oma 85a bumerile natuke uuemat välimust anda. On mõttes esi- ja tagastange +87a bamprite vastu ära vahetada ning nendele karbiääretele (all need keevituskohad vms) katta mingisuguste karbilaienditega, mis +87a E30l on originaalis juba küljes.
Kas keegi on taolise tegevusega tegelenud ja võib mulle juba kohe öelda, et see idee mõttetus või "porno" on. Äkki on kuskil ka mingeid pilte?
Aitäh vastajaile!
On tekkinud selline plaan, et natuke asju ümber korraldada ehk lähemalt oma 85a bumerile natuke uuemat välimust anda. On mõttes esi- ja tagastange +87a bamprite vastu ära vahetada ning nendele karbiääretele (all need keevituskohad vms) katta mingisuguste karbilaienditega, mis +87a E30l on originaalis juba küljes.
Kas keegi on taolise tegevusega tegelenud ja võib mulle juba kohe öelda, et see idee mõttetus või "porno" on. Äkki on kuskil ka mingeid pilte?
Aitäh vastajaile!
Viimati muutis Tanel_P, 13.05.2005 19:20 14, muudetud 1 kord kokku.
aga miks aretada??müü maha ning osta uuem siis juba parem...
mina ei hakkaks seda jama tegema
mina ei hakkaks seda jama tegema
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
Kui kroomtükid heas korras siis pole mingit mõtet ehitama hakata. Esistange istub kenasti külge, tuleb maha lõigata vedamise aasad. Kena oleks põll ka vahetada, sest uuema tüübi stange onlaiem (kõrgem) ja varjab umbes poole udutulest. Vana kere põllega on vaja aretada ka stange otsi hoidvad kronsad, sest vanem kinnitub kruvidega ja uuem plastkelkudega.
Küljelaiendeid pole originaalis ei -87 ega 87- keredel (v.a. ix).
Tagastangeni pole veel jõudnud, aga oma ilusas kroomises korras esistanget nutan juba taga.
Küljelaiendeid pole originaalis ei -87 ega 87- keredel (v.a. ix).
Tagastangeni pole veel jõudnud, aga oma ilusas kroomises korras esistanget nutan juba taga.
Mati @ 525`90
Ons kuskil su autost pilte ka? Muideks, stanged täiesti korras, karpide ja koobaste piirkonnas on väheke roostet (kerge) ning stangedealune ala tahaks lihtsalt ülevärvimist. Muideks, ega keegi oska superhead meetodit rooste eemaldamiseks soovitada (terasharja, liivapaberi-pritsiga olen kursis). Olen kuulnudk keemiast, mis võtab rooste nii hästi lahti, et ainult üle lapiga tõmmata. Ah jaa, kust saaks ka mõistliku hinnaga värviproovi alusel värvi segada lasta? Äkki kuskil tehakse "omadele" odavamalt?
P.S Mida kujutab endast E30 puhul eelsoojendus? Ja palju see maksma võiks minna?
P.S Mida kujutab endast E30 puhul eelsoojendus? Ja palju see maksma võiks minna?
aga on olemas autokosmeetika, mis töödeldud ruutsentimeetrile katta ja jääb üsna nägus ja mis peamine-rooste ei arene...Kalmer K. kirjutas:Kas poeonul oli raske lapsepõlv ve?
Aga mis puutub selle va rooste eemaldamisse, siis tõepoolest pole sihukesest imevahendist kuulnud, et võtad lapi ja pühid.
parem variant kui vildikaga(heh, mis on eriti nõme) ja hoolsam kui lihtsalt roostel minna lasta
ilma autota
See on pigem tänase päeva tarbimisühiskonna probleem. Inimestele muudkui räägitakse ja näidatakse pilti ,et osta. Ja kui naabrimees ka veel ostab uue masina või mis iganes ,siis ei jäägi nõrgematel muud üle kui selle lollusega kaasa minna. Roostes kohtade parandamisel on kõige jubedam asi spray värv ,see on saatanast. Õige on kasutada 2 k materjale ,hoolsa töö korral kestavad need kuigivõrd.
Bmw remont Tartus. 50-97478.
Julgen arvata, et minu auto sinna romude alla ei mahu. Aga jah, plaanis muidu plekini terasharjaga puhtaks, roostekiller peale, krunt, õige värv ja siis lakk.325 ix kirjutas:Sellist vahendit veel ei ole ,et paned rooste peale ja rooste kaob nagu Domestose või misiganes reklaamis. Täna juhtusin auto poes kuulma arvamust ,et sellised 20 aastat vanad bemmiromud tuleks tänavalt eemaldada .