Mida teha peale autoostu?
Mida teha peale autoostu?
Lugu selline, et homme lähen 520, E34, bens, manuaali ostma aga kuna olen esmakordne BMW omanik(mitte küll esmakordne autoomanik) siiski olen natuke kimbatuses, sest ei tea mis osad tuleks kohe peale ostmist välja vahetada. Kuna olen selline ontlik auto omanik siis tahan, et auto saaks hea tehnilise hoolduse, enne kui temaga linnatänavale vurama lähen. Siinkohal tahakski teada millised õlid, millised filtrid ja mis osad veel? Ja palju see komplekt kokku nii umbes maksma läheb? Kasutasin ka otsingut, kuid ei leidnud kahjuks midagi Ok tänud ja mõnusat vuramist kõigile!
Mina soovitaks sul ikka ennem ostu lasta auto üle kontrollida töökojas või ARKis: sillad, kindlasti mootori kompressioon jne.
Siis kalkuleeri omaette kas ost üldse ära tasub.
Aga muidu ikka nii, et uue auto omanikuna kõik õlid ja rihmad ära vahetada esmalt jne jne
Lugemist:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=2387
Siis kalkuleeri omaette kas ost üldse ära tasub.
Aga muidu ikka nii, et uue auto omanikuna kõik õlid ja rihmad ära vahetada esmalt jne jne
Lugemist:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=2387
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Jah, enne ostu lasen ikka teeninduses auto ülevaadata, sest ise eriline õlinäpp veel ei ole ja asjast suurt ei jaga. Oleks hea kui teaks täpselt mis õlid vahetada tuleb noh mootori kindlasti, piduri ka aga näiteks käigukasti oma Äkki saab keegi ka rihmad ja filtrid üles lugeda ja kui on midagi veel siis Olen abi eest igati tänulik
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Kõik võimalikud vedelikud ja rihmad ja filtrid, nii on kõige kindlam.Velepa kirjutas:Jah, enne ostu lasen ikka teeninduses auto ülevaadata, sest ise eriline õlinäpp veel ei ole ja asjast suurt ei jaga. Oleks hea kui teaks täpselt mis õlid vahetada tuleb noh mootori kindlasti, piduri ka aga näiteks käigukasti oma Äkki saab keegi ka rihmad ja filtrid üles lugeda ja kui on midagi veel siis Olen abi eest igati tänulik
No-noh, no mina peale autoostu ostsin uue aju\õhulugeja\pritsejuhtmestiku, pihustid, küünlad, lasin patrikul kokku lapata (töö 1700 eeku), mootor sai tööle, siis radikas uus, hunnik kummipukse uued (ka kardaani muhv ja vahelaager+korpus), see aasta tahan veel vahetada tagasilla puksid, ematala, differ ja 1 pooltelg; Ja veel palju-palju on vaja vahetada.Velepa kirjutas:Noh? Ei tohiks ju nii raske küsimus olla. Lihtsalt kirjutage mida te ise peale ostu tegite ja palju maksma läks?
See on ikka väga suhteline mida keegi peale autoostu teeb
Sõltub ka autost mis ostetud sai, tähtsam on ikka see mis Sa enne autoostu teed
Küünlajuhtmed ja rootor on juba uued jne...
Ahjaa tosool on juba vahetatud, õli\rihmad vahetan varsti.
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Sanderile vastandina ei teinud mina peale auto ostmist ca 5 kuu jooksul mitte ainumastki remondiga seotud kulutust. Alles poole aasta pärast sai hakatud piduriklotse ja kettaid vahetama. Niiet asi ikka konkreetses autos kinni... Jagan arvamust, et lase auto üle vaadata ning vaheta osad, mis seda nõuavad. Kindlasti oskab see, kes sellise ülevaatuse teostab, ka soovitada, mida igaks juhuks võiks veel välja vahetada.
E83 X3 2,0dA 2010.a.
enda e34 1989a mudelil lasin koheselt vahetada rihma,rulliku,õli(täis sünt),küündlad,küttefilter,õlipumbatihend,väntvõlli otsatihend.kokku läks see 2500 ümaralt.lisaks sellele käidi põhja alt eebliga puksiring üle,korras!vahetamist vajab ainult roolikarp.ees ootamas ka veel diagnostika mis läheb maksma ligemale 350 krooni.siis selgub mida mootori osa veel vajab.
need siis esmased ja elementaarsemad asjad!
need siis esmased ja elementaarsemad asjad!
kuna sul pole kirjas, mis mootoriga 520 - siis kui on vana 12klapise mootoriga (kuni 90), siis esimese asjana hammasrihm - sõltumata sellest, mis putru eelmine omanik ajab.
Sellised lugusid küll olnud, et vend näitab paberid ette, et näe 30 000 tagasi pandud ja teenindus kinnitab kõike. Ainult vend kruttis enne müüki nii 60 000 maha ja nädala pärast olidki klapid peas.
M20 mootori puhul on see olulisem kui mistahes õlivahetus.
Selle maagilise "350 eek mootori diagnostikale" mingeid imeomadusi ega garantiiga sarnast asja külge riputada ei maksa. Nii vanal mootoril ei saagi seal suurt midagi "diagnoosida" kui mõni andur nüüd otseselt katki pole. Nii vanadel autodel on selle asemel kompressioonimõõtja, õlirõhumõõtja, terav silm ja terav kõrv. Mõne anduri rike (mis maksab paarsada krooni) on kökimöki võrreldes kallite ilmkärakatega, mis tulevad välja hiljem (saalede all longeri purgi plekk, mootor motor-upi täis topitud, nukkvõllile on mingi onu Gena peale keevitanud vms) ja mida ei diagnoosi ükski aparaat peale eespool nimetatute.
Sellised lugusid küll olnud, et vend näitab paberid ette, et näe 30 000 tagasi pandud ja teenindus kinnitab kõike. Ainult vend kruttis enne müüki nii 60 000 maha ja nädala pärast olidki klapid peas.
M20 mootori puhul on see olulisem kui mistahes õlivahetus.
Selle maagilise "350 eek mootori diagnostikale" mingeid imeomadusi ega garantiiga sarnast asja külge riputada ei maksa. Nii vanal mootoril ei saagi seal suurt midagi "diagnoosida" kui mõni andur nüüd otseselt katki pole. Nii vanadel autodel on selle asemel kompressioonimõõtja, õlirõhumõõtja, terav silm ja terav kõrv. Mõne anduri rike (mis maksab paarsada krooni) on kökimöki võrreldes kallite ilmkärakatega, mis tulevad välja hiljem (saalede all longeri purgi plekk, mootor motor-upi täis topitud, nukkvõllile on mingi onu Gena peale keevitanud vms) ja mida ei diagnoosi ükski aparaat peale eespool nimetatute.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
-
- Huviline
- Postitusi: 259
- Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
- Asukoht: tallinn
no aare aga kuidas ma saaks siis seda mootori sisemyst jüst kontrollida.Ega kui need surved ja jutud normi piires siis see ei tähenda veel ,et nukk jne oleks normaalsed.Bemmi ostul minuarust mootori osa tähtis ,sest need tavaliselt ära peenestatud.Sillaosa ikka odavam remontida seal mõnda kummi jurakat.
kui m20 siis seal küll midagi väga kallist ei ole võrreldes 24v mootoriga m20 ca (5000-6000eeki) saab remondi tehtud kui midagi pees on (sõltub muidugi kus teha lased)
mina ostetud autodel olen vahetanud hammas rihma, õli ja jahutusvedeliku ja sõitnud vead tulevad siis. vaatad muidugi üle mis seisud on piduri klotsid kettad jne. pole ju mõtet vahetada küünlaid asju kui masin töötab normaalselt ja kütuse kulu normis
minu kogemused piirudavad külle e30'ga
e34'al tasuks silda kah vast kiigata sest seal on juba kallimad need asjad
ja kui masin on välja valitud ja raha makstud siis küsida omanikult mis tegelt vahetatud jne kui neil raha käes siis räägitakse vigadest paremini...
mina ostetud autodel olen vahetanud hammas rihma, õli ja jahutusvedeliku ja sõitnud vead tulevad siis. vaatad muidugi üle mis seisud on piduri klotsid kettad jne. pole ju mõtet vahetada küünlaid asju kui masin töötab normaalselt ja kütuse kulu normis
minu kogemused piirudavad külle e30'ga
e34'al tasuks silda kah vast kiigata sest seal on juba kallimad need asjad
ja kui masin on välja valitud ja raha makstud siis küsida omanikult mis tegelt vahetatud jne kui neil raha käes siis räägitakse vigadest paremini...
soovitav ikka kõik vedelikud vahetada nagu eelpool mainitud(õlid,jahutusvedelik) ja rihmad.Krt endal läks juhtmestik ka vahetusse,kuna lambdajuhe oli kokku sulanud ja nii pea kogu juhtmestik läkski.Ei taha uut teemat teha,aga palju läheb umbes maksma 525 141kw 92a mootoririhma vahetus?
volvo s80,pontiac firebird,ford transit,nissan sunny,Bmw 525tdsa Touring 95a müüa
Kui Sul on M50 mootor, siis see on ketigaJanar_H kirjutas:soovitav ikka kõik vedelikud vahetada nagu eelpool mainitud(õlid,jahutusvedelik) ja rihmad.Krt endal läks juhtmestik ka vahetusse,kuna lambdajuhe oli kokku sulanud ja nii pea kogu juhtmestik läkski.Ei taha uut teemat teha,aga palju läheb umbes maksma 525 141kw 92a mootoririhma vahetus?
mootoriõli - mobil1, castrol, MANN filter
kiilrihm - ei tule hääd nimed kohe ette, küsi Aavest
vajadusel rihma amort - lemförder
sillaosa üle kontrollida - kõik mis läbi selle originaalosa maksumus auto hinnast alla kaubelda. asemele lemförder
käimakasti õli võib niisama kontrollida - kui värv ok ja tase ka siis pole vaja torkida. kui differ kui on siis pole seda vaja ka torkida
õhufilter - MANN
bensufilter - MANN, KNECHT vms
küünlad - BOSCH, BERU (elektroodide arvuga ei tohi mööda panna! vt mis on originaali nr)
kõik pirnid võiks ka uued panna... muidu pärast jagele nende vahetamisega.
lähi-ja kaugtuled soovitaks panna Osram Silverstar +50%
tulede regull
sildade regull
mootorit võiks ka näppida isegi kui diagnost ok on.
kiilrihm - ei tule hääd nimed kohe ette, küsi Aavest
vajadusel rihma amort - lemförder
sillaosa üle kontrollida - kõik mis läbi selle originaalosa maksumus auto hinnast alla kaubelda. asemele lemförder
käimakasti õli võib niisama kontrollida - kui värv ok ja tase ka siis pole vaja torkida. kui differ kui on siis pole seda vaja ka torkida
õhufilter - MANN
bensufilter - MANN, KNECHT vms
küünlad - BOSCH, BERU (elektroodide arvuga ei tohi mööda panna! vt mis on originaali nr)
kõik pirnid võiks ka uued panna... muidu pärast jagele nende vahetamisega.
lähi-ja kaugtuled soovitaks panna Osram Silverstar +50%
tulede regull
sildade regull
mootorit võiks ka näppida isegi kui diagnost ok on.
Naisel on bemm :p