Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Väga asjalikult kirjeldatud. Kuid kahjuks ei jaga ma saksa keelest mitte midagi ning seega jääb väga palju kasulikku teadmata. Mis siis muud kui romula poole ja releed otsima
Avastasin siis ,et (punase ringgiga ümbritsetud) kaitse oli oma pesasse ära sulanud. Priit kas sa tead mis otstarve antud kaitsmel on? (30)
Viimati muutis Kristo_P, 04.02.2005 18:12 26, muudetud 1 kord kokku.
Selle tagumise kaitsmekarbi taga (tagaistuja jalgade ja kaitsmekarbi vahel) on üks relee pesa.
Sinna paned kas selle relee või sildad sealt "punane" ja "punane-hall-kollane" klemmi läbi kaitsme ära.
Või sildad kompu taga pistikus 9 ja 17 juhtme ära.
Kristo_P kirjutas:Avastasin siis ,et (punase ringgiga ümbritsetud) kaitse oli oma pesasse ära sulanud. Priit kas sa tead mis otstarve antud kaitsmel on? (30)
kuidas saada aru kas kivi on spidomeetri sees/peal või mitte. Spido seljataga 4 pistikut. Äkki käib ühes erald kivi millelt OBC loeb infot. Priidult olen juba abi saanud nii palju , et peaks see olema, kuna spido seljatagune sinakas roheline. Kuid tahan olla kindel.
Siin on pilt sinise tagaseinaga plokist
Paremal all on selgelt näha kõrgem sinine ruuduke (keskelt august paistab valge coding-plug), mis on selle plugi kaitsekork ja mõeldud näppimise vastase tõkendina nii, et seda sealt tervena kätte ei saa.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kristo_P kirjutas:Nii tundub ,et uus kompuuter ei mahu vanasse kopsikusse (nagu priitv8 ennist mainis) Kuid palju see uus kopsik maksab üldse ning kuidas vana kätte saada? Tundub ,et see on keskkonsooliga ühte tehtud
High kaablipistik on olemas 10+ kaablit. Proovisin siis suurt kompuutrit järgi - nuppude tuled läksid põlema kuid ekraan pilti ette ei võtnud. Samas kompuuter on teises autos proovitud töötab. Milles võib probleem olla?
Otsinguga leidsin vastuseta jäänud teema ja mõtlesin teda natuke elustada.Kuna digi kella vahetus OBC vastu hakkas ennastki huvitama,tekkis küsimus Kristo_P- le.Kas Said lõpuk kompu tööle?Mis jubinaid peale OBC veel vaja läks?Kui viitsid vastata,oleksin väga tänulik.Täit kindlust veel ei ole,kuid arvan et minu masinal peaks ka mingi valmisolek OBC installimiseks olema.
Kui sul suur juhtmekimp digikella taga ja OBC olemas võin sulle mingi sümboolse 4-packi eest installi ära teha, kui Tln või Pärnu kandis peaksid liikuma. Kui sul 520 ja alla on siis võib olla vaja nö. chipiga OBC-d, selles suhtes on targem enne ostu tavalisega proovida kas töötab, ka selles osas saan aidata
Olts kirjutas:Kui sul suur juhtmekimp digikella taga ja OBC olemas võin sulle mingi sümboolse 4-packi eest installi ära teha, kui Tln või Pärnu kandis peaksid liikuma. Kui sul 520 ja alla on siis võib olla vaja nö. chipiga OBC-d, selles suhtes on targem enne ostu tavalisega proovida kas töötab, ka selles osas saan aidata
OBC-d momendil pole, kuna pole päris kindel kas juhtmekimp vastab nõuetele. Kunagi sai pirne vahetatud kellal, aga ei mäleta kui suur kimp oli.Igatahes kapoti all on tühje pistikuid hulgim, sellest ehk võib järeldada et ka OBC jaoks juhtmed olemas? Tln ja Pärnu- väga harva, kuid tänan pakkumast. Masin 525.
Sai armatuuris pirne vahetatud ja tärkas uuesti lootus saada tööle obc. Auto on 525, 12v, 89a ja juhtmeid läheb analoog kella taha ca. 4. Silma jäid armatuuri sees 3 juhtmekimpu, mille otsa on lutid(eri värvi) pandud, üks oli sinine lutt, teisi ei mäleta. Veel leidsin 2-3 lahtist pistikut ning üks vaba pirnipesa. Arvan, et on see high juhtmepuu peal ikka , aga ei ole kella/obc taha veetud neid lihtsalt. Kuidas teha kindlaks, milline pundar peab minema obc taha? Kas saab panna need sinna analoog kella pistikusse(vabu kohti nagu oli)ja kuidas teha kindlaks nende õige asetus seal pistikus?
tõstatan teemat . niiviisi mul kelal taga oma 15-20 juhtme otsa lugesin ära sain 8 ja kolmveerand oli lugemata enamvähem . et suure kompuutri lootus? :O hetkel paigaldan tavalist elektron kella sinna, ja leidsin nüüd ka koha kuhu käib see temperatuuri andur, aga kuhu kohta lähevad temperatuuri anduri juhtmed? :O et nagu sealt udutule kõrvalt ma küll ei leidnud midagi, kena oleks kui keegi saaks kiirelt vastata, sest mul paigaldus pooleli
probleem lahendatud, paigaldatud elektron kell koos temperatuuri anduriga ja kõik tiptop
Teema,mida tahaks edasi urgitseda . Sai siis järgi vaadatud,et digkella mineva pistiku küljes on u. 26 juhet,väga raske oli üle lugeda. Küss siis selline,milline OBC peab olema,kas kiviga või ilma? Ei tahaks ostuga ämbrisse panna,sest kui õieti aru sain peaks juhtmetest piisama. Ette tänades...
hmm pean veel siis miskit tegema, et see obc sinna panna? endalgi o nseal taga mingi 26 juhet vms, et nagu aru sain tuleks kuskilt veel midagi yhendada. keegi võiks eesti keeles seletada et ksut ja mida.
toivoku kirjutas:aga paar posti tagasi võideti ,et pole vaja seda kiviga vidinat. hmm eks asume otsingutele .
Seda väideti inimesele, kel 525 on, meil diislimeestel ja 520 ja alla, on vaja seda kiviga obc-d. Ma olen ise ka seda otsinud, kuid loobusin ja panin selle digikella
priitv8 kirjutas:Sulle sobivad mõlemad, aga katsu Sa seda kiviga varianti leida! Pealegi vajadus selle kivi järele puudub.
Tänud vastuse eest.Ehk ütled ka,kui kompu nüüd digikella asemele panna hakkab ta kohe tööle,või tuleb midagi veel juurde aretada.
Kui on tehasealarm, siis jah. Kui mitte, siis ei saa ta niisama toidet. Vaja on OBC releed.
Lauri86 kirjutas:Seda väideti inimesele, kel 525 on, meil diislimeestel ja 520 ja alla, on vaja seda kiviga obc-d. Ma olen ise ka seda otsinud, kuid loobusin ja panin selle digikella Very Happy
BTW saksa foorumites on juttu ka sellest, kuidas see kivi sinna tavalise OBC taha aretada. Nagu olen aru saanud, on sees trükkplaat selleks juba valmis. Raskem on sellega, kust see õige mälukivi saada. Vaja oleks vähemalt ühte samasuguse auto oma, siis saaks kopeerida.
Aga forum.e34.de-s on olemas ka üks sell, kes teeb igale mudelile sobiva valmis.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kui on tehasealarm, siis jah. Kui mitte, siis ei saa ta niisama toidet. Vaja on OBC releed.
Veel üks võhiku küsimus .Tehasealarm,puudub.Mida OBC relee
endast kujutab ja kuhu ta tuleb installida?
Peale seda vastust võiks vahetuse ette võtta.Ette tänades...
Kui Sa nüüd sedasama lõime hakkaks uuesti algusest lugema, leiaksid kõik vajalikud lingid kätte. Eriti tasub tutvuda e34.de lehel "Tips und Tricks" lehel toodud failiga bc4.pdf (viide sealsamas). Seal näed isegi OBC relee pilti.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
priitv8 kirjutas:- kangist sõltub ainult kompu kaugjuhtimise/tahhotabloole kuvamise võimalus. tahad seda, vaja ka kang vahetada.
Kas ma saan õigesti aru, et kui suunatule kangi otsas lülitit pole, siis high kombi ei hakkagi infot näitama? Või mida see kompu kaugjuhtimine ikkagi siis tähendab?
priitv8 kirjutas:Eriti tasub tutvuda e34.de lehel "Tips und Tricks" lehel toodud failiga bc4.pdf (viide sealsamas). Seal näed isegi OBC relee pilti.
Kui lülitit pole siis jah kombil infot ei kuvata. Ainult kiiruse limiidi kasutamisel kuvab Limit ... km/h, kui limiiti ületad. Kaugjuhtimine tähendab et suunatule kangi otsas oleva BC lüliti abil saad kuvada kompuutri lugemeid kombile. Kuva järjekord seadistatav, standardis läheb nii nagu nupud kompul (kell-kuupäev-keskmised kütusekulud jne). Kuvada ei saa peidetud menüüde lugemeid ehk kiirust, hetke kütusekulu jms.
Olts kirjutas:Kui sul suur juhtmekimp digikella taga ja OBC olemas võin sulle mingi sümboolse 4-packi eest installi ära teha, kui Tln või Pärnu kandis peaksid liikuma. Kui sul 520 ja alla on siis võib olla vaja nö. chipiga OBC-d, selles suhtes on targem enne ostu tavalisega proovida kas töötab, ka selles osas saan aidata
Kang ja OBC olemas, istme all releed pole, seega pilti ette ei saanud. Kas aitad tööle saada? Kangi vahetan ise ära.
Kui suur juhtmekimp olemas võin tööle panna küll, aga releed ei pane vaid võtan voolu mujalt nagu omal tehtud. Siiani töötab üle aasta juba tõrgeteta.PS-s täpsemalt, kui küsimusi on.
pane ikka relee kah
mul soodsa hinnaga pakkuda terve tagaistme alune releede ja kaitsmete
karp.
Samas üks obc juhtimisega suunatule kang kah üle kui kellelgi siin vaja peaks minema.
Kuulge, aga kuidas suunatulekangi vahetamine käib - kas tõesti peab kogu armatuuri lahti harutama? Rooli võtsin ära, paar alumist katet ka, aga see ülemine kate ei käi sugugi niisama lihtsalt sealt ära
Nu: OBC releest oleks huvitatud küll, siis asi lihtsam ja korrektsem. Pane PS ka selle kangi kohta (mul seal mingid juhtmed ripuvad ja lapitud).
Ja kas sul comfort-funktsiooni jaoks ka miskit sealt istme alt pakkuda on?