Asjatundlikku abi vaja KATALÜSAATORI poole pealt
Asjatundlikku abi vaja KATALÜSAATORI poole pealt
Küsimus selline. Autoks mul 89a 320i Touring katalüsaatoriga. Praegu madalatel pööretel autol jõudu pole-edasi üldse ei lähe, keegi mainis, et võta KAT ära läheb paremaks. Mida katalüsaatori eemaldamine endaga kaasa võib tuua. Teatatavasti KAT reguleerib ju CO-d. Kas on veel midagi?
Algatuseks vaata auto teh. passist lahtrit mootori tüüp: kui seal kiri Bensiin-Kat lase kontrollida katalüsaatori seisukorda ning katsu leida mõnest lammarist või lehekuulutuse kaudu korralik kat asemele - muidu võib ülevaatusel probleeme tekkida. Kui mootori tüübiks on lihtsalt bensiin mine mõnda summutitöökotta ja lase kat välja peksta... asemele lähevad lihtsalt torud.
Eelnevalt soovitaks muidugi muud asjad ka üle kontrollida mis minekut võivad mõjutada... alustades süütejuhtmetest ja küünaldest ning lõpetades bensupumba ja filtriga. Ahjaa vigane lambda sond võib kah tuima minekut põhjustada. Kontrolliks keera lambda juhe lahti, võta aku juhe umbes 10 minutiks maha. Kui akujuhtme uuesti peale lükkad on Motronic umbes 30 km jooksul õppereziimil (tühikäigu pöörded kõiguvad meeleheitlikult), pärast seda saad kontrollida minekut.
Eelnevalt soovitaks muidugi muud asjad ka üle kontrollida mis minekut võivad mõjutada... alustades süütejuhtmetest ja küünaldest ning lõpetades bensupumba ja filtriga. Ahjaa vigane lambda sond võib kah tuima minekut põhjustada. Kontrolliks keera lambda juhe lahti, võta aku juhe umbes 10 minutiks maha. Kui akujuhtme uuesti peale lükkad on Motronic umbes 30 km jooksul õppereziimil (tühikäigu pöörded kõiguvad meeleheitlikult), pärast seda saad kontrollida minekut.
[quote][i]Algselt postitas Muhv[/i]
Arvo - kas soovitus kati asemele lihtsalt torud panna pole mitte pisut ebakonventsionaalne? Väidetavalt pidada mootori sätingud eeldama miskit vastusurvet kati kandis. Ise lasin kati asemel paigaldada resonaatori. [/quote]
Ei oska öelda kui õige või vale see on, ise talitasin samuti www.e30.de õpetuse järgi: http://www.e30-2.de/fotost/f00005/f00005.htm Selle variandi miinuseks on veidi kõvem müra, samas tundub, et madalatel pööretel tuli veidi momenti juurde.
Arvo - kas soovitus kati asemele lihtsalt torud panna pole mitte pisut ebakonventsionaalne? Väidetavalt pidada mootori sätingud eeldama miskit vastusurvet kati kandis. Ise lasin kati asemel paigaldada resonaatori. [/quote]
Ei oska öelda kui õige või vale see on, ise talitasin samuti www.e30.de õpetuse järgi: http://www.e30-2.de/fotost/f00005/f00005.htm Selle variandi miinuseks on veidi kõvem müra, samas tundub, et madalatel pööretel tuli veidi momenti juurde.
Kas siis katalüsaatori eemaldamine toob endaga kaasa mootori sätingute muutumise või ei? Tean, et kat reguleerib ju CO-d. Järelikult CO tuleks kohe pärast eemaldamist paika panna või kuidas? Vaatasin lingi ( http://www.e30-2.de/fotost/f00005/f00005.htm) üle kuid saksa keel on minu jaoks suur 0, pilte vaadates tekkis küsimus, et miks need torud sinna katalüsaatori kesta sisse topiti. Milleks nii suurt vaeva näha. Kas müra tõttu.
Kui sa hästi vaatad, siis CO andur on ju enne katalüsaatorit, järelikult ei pea sa mitte midagi pärast regullima. Pane kati asemele originaaljämedusega toru ja asi mutt.
P.S. search ilmselt abiks, kuna kati teemal sai siin talvel/kevadel pikalt jahutud.
P.S. search ilmselt abiks, kuna kati teemal sai siin talvel/kevadel pikalt jahutud.
Kõigist sõidan mööda välja arvatud bensujaam...